برنامه بیزینس کوچینگ
برنامه بیزینس کوچینگ
احتمالاً شما هم در مسیر رشد کسبوکار خود با چالشهایی روبهرو شدهاید؛ اما همانطور که میدانید عبور از این چالشها بدون آگاهی و بدون برنامه، کاری دشوار است. باوجود این حضور یک بیزینسکوچ میتواند در حفظ تمرکز، اولویتبندی کارها، مقابله با فشار زیاد، انتخاب و تصمیمگیری بهتر، به شما کمک کند و در صورت مواجهه با چالشها به شما مشاوره عملی دهد.
برای فائق آمدن بر این چالشها نیاز به برنامه بیزینس کوچینگ دارید. کار با بیزینس کوچینگ یک سرمایهگذاری است و امکان بازگشت سرمایه را برای شما فراهم میکند. در تجارت، این امر ناشی از پیشرفت در درآمد، کارایی و سود است. این مستلزم این است که شما اهدافتان را تعیین کرده و اقدام کنید. همچنین برنامههای بیزینسکوچینگ به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط کمک میکند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند، یاد بگیرند که چگونه رهبری را بهدست آورند و به رشد عظیمی دست یابند تا به یک معیار تجاری در صنعت خود تبدیل شوند.
تدوین یک برنامه بیزینسکوچینگ برای افرادی که سابقه کسبوکار ندارند یک امر ترسناک است. اما نگران نباشید، ما در این مقاله شمارا راهنمایی میکنیم تا بتوانید با چهارچوب اصلی آن آشنا شوید. چه شما در حال راهاندازی یک کسب و کار کوچک باشید و چه مدیر یک شرکت بزرگ، نوشتن یک برنامه کلی مربیگری کسب و کار بسیار مهم است. در ابتدا میتوانید یک طرح تجاری ساده برای کسب و کار خود بنویسید.
بهترین برنامههای بیزینسکوچینگ چه سودی به شما میرسانند؟
درواقع بهترین برنامههای بیزینسکوچینگ برای کمک به شما در تنظیم مهارتها و عبور از موانع شغلیتان طراحی شدهاند تا بتوانید به بالاترین عملکرد تجاری خود برسید. اگر به فکر استفاده از یک برنامه مطلوب برای آینده تجارت خود هستید، ممکن است در مورد نحوه کار و چگونگی یافتن یک برنامه نوآورانه و حرفهای که نتایج مشخص را تضمین میکند، سؤالاتی داشته باشید. در برنامه بیزینسکوچینگ، شما خواهید آموخت که چگونه به دیگران انگیزه دهید و به آنها قدرت دهید تا با موفقیت در زمانهای دشوار حرکت کنند. از طریق ترکیبی از یادگیری پویا، سخنرانیهای تعاملی و نظارت مربیگری، شما یک ذهنیت مربیگری و استراتژی تازه برای درگیر کردن و الهام بخشیدن به دیگران کسب خواهید کرد.
برنامه بیزینس کوچینگ چیست؟
مفهوم این نوع برنامه در سالهای اخیر همزمان با آموزش تجارت و رهبری فراتر از آموزش اصول و تئوریهای اساسی توسعه یافت. در فضای کسبوکار پیچیده و سریع امروز، رهبران باید بتوانند با دقت و سرعت تصمیمگیری کنند.
یک برنامه بیزینسکوچینگ یک به یک (کسب و کارهای کوچک) و یا گروهی(کسب و کارهای بزرگ)، موارد زیر را برای کمک به رهبران کسب و کار ارائه میدهد:
- درک خود بهعنوان رهبر و کارمندان بهعنوان اعضای تیم
- شناسایی نقاط قوت و ضعف شخصی خود و اعضای سازمان
- کسب آگاهی بهتر از رفتارهای فردی، گروهی و سازمانی برای پاسخگویی بهتر به چالشهای تجاری
- شناسایی اهداف شغلی و شخصی خود و اعضای سازمان
- توسعه و تمرین رهبری با کمک بیطرفانه بیزینس کوچ و گرفتن بازخورد صادقانه
- رسیدن به اهداف شغلی و حرفهای اعضای تیمتان باراهنماییهای تخصصی بیزینس کوچردهاند.
یک برنامه مربیگری خوب چگونه کار میکند؟
بدیهی است که اولین وظیفه یک برنامه خوب فراهم آوردن بستر مؤثر برای اهداف مربیگری ذکرشده در بالاست. برخی از ویژگیهایی که اثربخشی را تضمین میکنند عبارتاند از:
- بیزینس کوچ بسیار حرفهای بادانش رفتاری گسترده و مهارت کار در چندین سطح تجزیهوتحلیل، پویایی گروه را مشخص و برجسته کرده و از آن برای ارتقا یادگیری استفاده میکند.
- یک محیط غیرقابل قضاوت، ایمن و حمایتی که به شرکتکنندگان اجازه میدهد تا به اعماق تواناییهای خود پی ببرند و رفتارهایشان را کشف کنند، رهبری خود را آزمایش کنند و به بازخورد سازنده پاسخ دهند.
- ارزش یک برنامه مربیگری کسبوکار زمانی افزایش مییابد که در چارچوب یک برنامه آموزش رهبری ارائه شود و نیازهای خاص توسعه اجرایی را هدف قرار دهد.
- بهترین برنامه بیزینس کوچینگ با همراهی شرکتکنندگان در محیطهای خود از طریق پشتیبانی پس از برنامه، اثرات ماندگار را تضمین میکند.شما بهعنوان یک مدیر باتجربه که قصد تغییر در رهبری تیم سازمان خود را دارید، با این فرصت روبهرو هستید که جنبههای مختلف رهبری خود را درک کنید، موقعیتهای رهبری را تجربه کنید و نقش رهبری خود را آزمایش کنید.
طبقهبندی انواع برنامههای بیزینس کوچینگ
تمام برنامههای مربیگری مشاغل، معمولاً بهصورت سفارشی و متناسب با نیازهای فردی هر یک از مشتریان طراحی میشود. هر جلسه با مربی کسبوکار برای مشتری، تجربهای بینظیر است. بااینوجود بسیاری از موضوعات مشترک وجود دارد که بسیاری از صاحبان مشاغل با آن روبهرو هستند؛ به همین ترتیب یک برنامه مربیگری تجاری استاندارد وجود ندارد و مربیان برنامههایی کلی برای ارائه راهکارهایی برای غلبه بر این مسائل دارند. در ادامه ۴ سطح برنامه بیزینسکوچینگ ارائه میدهیم که متناسب با صاحبان مشاغل و مدیران عامل در مراحل مختلف توسعه کسبوکار آنها طراحیشده است. بهدست آوردهاند.
برنامه شتاب دهنده
این برنامه برای مشاغلی که به دنبال رشد استثنایی هستند یا برای صاحبان شرکتهای بزرگتری که به دنبال توسعه فرایندهای تجاری خود، مهارتهای خود و شاید مهارتهای مدیر ارشد و یا تیم خود هستند، طراحی شده است.
برنامه اصلی
این برنامهها محبوبترین نوع برنامههای بیزینسکوچینگ هستند و هدف آنها مشاغل مستقر با گردش مالی مناسب است. به عنوان مثال شما یک تجارت اساسی قوی دارید و اکنون به دنبال توسعه بیشتر خود هستید تا بتوانید خود و تجارت خود را به سطح بعدی برسانید. برنامه اصلی از طریق بینش جدید، مفاهیم و اهرمهای جدید به این مهم دست مییابد.
برنامههای شروع کننده و نگهداشت
این نوع برنامه بیزینس کوچینگ در وهله اول برای کسب و کارهای جدیدتر در موقعیتهای نوپا یا مشاغلی که گردش مالی کمتری دارند، کاربرد دارد. همچنین برای سازمانهایی که به پایان یکی از برنامههای اصلی بیزینس کوچینگ رسیدهاند و میخواهند سطح انگیزشی بالای خود را حفظ کرده و از پشتیبانی مداوم برخوردار شوند، ایدهآل است.
برنامههای استراتژی موفقیت کسب و کار
این برنامه شامل مربیگری اختصاصی تجارت است و راهی بسیار مقرون به صرفه و قابل دسترسی برای برخی از باتجربهترین کسب و کارها ارائه میدهد.
اجزای اصلی برنامه بیزینس کوچینگ
1. چشم انداز
در ابتدا هر آنچه که برای سرمایهگذاری خود در ذهنتان دارید باید در این بخش شرح دهید. برای شروع تدوین برنامه تجاری خود باید به چند سؤال در اینجا پاسخ دهید:
- چرا یک بیزینسکوچ استخدام میکنید؟
- چشمانداز شما برای بهکارگیری بیزینسکوچینگ چیست؟
- آیا میخواهید تغییری در حیطه کاریتان ایجاد کنید؟ چه تفاوتی با دیگران خواهید کرد؟
شما باید همه اینها را در اینجا توضیح دهید تا آینده دلخواه کسبوکارتان را آشکار سازید. این پاسخها به شما جهت میدهد و شمارا متمرکز نگه میدارد. چشمانداز تصویری از رؤیا یا ایده شماست که میخواهید از طریق کسبوکار خود، آن را بهدست آورید. علاوه بر این به شما انرژی میدهد و باعث ایجاد تغییر میشود.
2. مأموریت
پس از توصیف چشمانداز تجاری خود، باید بیانیه مأموریتی بنویسید که تجارت شمارا توصیف کند. این مأموریت هدف سرمایهگذاری شماست و برای برنامه بیزینسکوچینگ بسیار مهم است.
در این مرحله، شما باید در مورد اهداف خود شفافیت سازی کنید و آماده پاسخگویی به سؤالات زیر باشید:
- مردم انتظار چه تغییر و تحولی از شما دارند؟
- چگونه میخواهید در برنامه مربیگری خود به اعضای سازمانتان کمک کنید؟
- چه کسی میتواند از برنامه شما بهرهمند شود؟
- آیا شما مشتاق هستید که از طریق فعالیت خود، تغییر ایجاد کنید؟
به این سؤالات فکر کنید و سعی کنید به آن پاسخ دهید تا بتوانید رسالت خود را تجسم کنید.دست آوردهاند.
6. رقابت
شما باید رقبای خود را بشناسید زیرا این امر باعث شفافیت در سطح رقابتتان میشود. همچنین باید برنامهریزی کنید که چگونه تجارت خود را از رقبا متفاوت کنید. فکر میکنید چه مزیت رقابتی در کسبوکار شما وجود دارد که دیگر رقبایتان قادر به دستیابی آن نیستند؟ حتی میتوانید به رقبایتان بهعنوان یک منبع اطلاعاتی نگاه کنید. برای تحقیق در مورد آنچه آنها ارائه میدهند وقت بگذارید و ببینید برای گزینههای مختلف چقدر هزینه میکنند؟ و نقاط قوت آنها چیست؟
7. برنامهریزی سازمان
فکر میکنید ساختار مدیریت کسبوکار شما چگونه باید باشد؟
یک برنامه بیزینس کوچینگ شامل تعریف ساختار سازمان است. این بیشتر منجر به شناسایی نقشها و عملکردها میشود. در این مرحله شما باید به سؤالاتی مانند این پاسخ دهید:
- آیا برای ارتقا کسبوکار خود به مشارکت با سازمانی دیگر نیاز دارید؟
- آیا نیاز به کارمند خواهید داشت؟
- میخواهید چند نفر را استخدام کنید؟
- چه کسی میتواند از کسبوکار شما پشتیبانی کند؟
- برای ارتقای شرکتتان به چه نوع مهارتهایی نیاز دارید؟
یک برنامه بیزینسکوچینگ خوب به شما کمک میکند تا افراد مناسب را در زمان مناسب استخدام کنید و دستاوردهای بزرگی بهدست آورید.
8. تجهیزات و مواد مورد نیاز
ممکن است هنگامیکه قصد دارید طبق برنامه تجاریتان تغییراتی را در کسبوکار خود ایجاد کنید، به یکسری تجهیزات و مواد، احتیاج داشته باشید. برای مثال ممکن است به تجهیزات سیستمی، سختافزار و… نیاز پیدا کنید.
9. برنامهریزی مالی
اکنون نوبت برنامهریزی بودجه است. بدیهی است که یک تجارت نمیتواند بدون پول رشد کند. بنابراین بایستی ساختار هزینه خود را برنامهریزی کنید و مدل مالی خود را مشخص کنید.
شما باید موارد زیر را در مدل مالیتان اضافه کنید:
هزینه راهاندازی: آیا لازم است یک فضای اداری را اجاره کنید؟ اجارهنامه چقدر خواهد بود؟ آیا به کامپیوتر و اینترنت احتیاج دارید؟
پیشبینیهای مالی: مواردی که باید در صورت سود و زیان شرکت خود اضافه کنید، چیست؟
بودجه سرمایهگذاران: آیا برای حمایت از تجارت خود به وام نیاز دارید؟
آیا مشتریانتان میتوانند نرخ شمارا پرداخت کنند؟ مخاطبان سالانه چقدر درآمد دارند؟
10. جدول زمانی
شما باید برای تجارت خود جدول زمانی تعیین کنید. برنامه بیزینسکوچینگ باید طبق این جدول زمانی انجام شود و باید هرچند وقت یکبار کنترل شود.
پنج جدول زمانی مختلف در زیر ارائهشده که میتوانید از آنها استفاده کنید.
- برنامهریزی سالانه
برنامه سالانه خود را تنظیم کنید. برنامه سالانه شامل برنامهریزی شغلی و همچنین برنامهریزی زندگی است. بایستی همیشه مقداری وقت و توجه را به اهداف سالانهتان اختصاص دهید. بهعنوان مثال، تجارت خود را در یک سال آینده کجا میبینید؟
- برنامهریزی فصلی
برای این نوع برنامهریزی بایستی تمام فعالیتهای خود را برای هر فصل اولویتبندی و آماده کنید.
- برنامهریزی ماهانه
در این نوع برنامهریزی بایستی در هرماه وقتی بگذارید و پروژههای اولویتدار را برای روزهای آینده بررسی کنید.
- برنامهریزی هفتگی
میتوانید برای انجام تعهدات هفتگی و اولویتبندی کارهای هفته بعدی خود، در آخر هر هفته زمانی اختصاص دهید و این نوع برنامهریزی را بهکار ببرید.
- برنامهریزی روزانه
در این نوع برنامهریزی بایستی قبل از اینکه بخوابید، ده دقیقه زمان اختصاص دهید و اولویتهای اصلی خود را برای روز بعد بررسی و پیشرفت روزانهتان را پیگیری کنید. پیشنهاد ما این است که اگر در طول مدت برنامهریزیتان به افقهای برنامه بیزینس کوچینگ خود رسیدید، برای خود جشن بگیرید. آنچه را که بهدست آوردید تحسین کنید و به خودتان افتخار کنید؛ این به شما انگیزه میدهد تا روز بعد جدیتر کارکنید.
چه مواردی در هر برنامه بیزینس کوچینگ گنجانده شدهاست؟
جلساتی با مربی تجارت خود
- این جلسات پویا، چالشبرانگیز و سرگرمکننده است
- مدت و سبک هر برنامه متفاوت است
جلسه برنامهریزی اولیه
- اولین جلسه برنامه بهگونهای طراحیشده که مربی تجارت شما میتواند تا آنجا که ممکن است در مورد اهداف شما برای برنامه و همچنین چالشهای تجاری شما اطلاعات کسب کند.
- در طول این جلسه، مربیتان با شما همکاری خواهد کرد تا بهترین برنامه سفارشی را طراحی کند و به شما اطمینان دهد که به نتایج موردنظر خود میرسید.
سبک جلسات
- جلسات ترکیبی از کار حضوری و تلفنی هستند و در همه برنامهها انعطافپذیری وجود دارد.
- این انعطافپذیری برای به حداکثر رساندن نتایج شما و ارائه بهترین قالب برای سبککار و سایر تعهدات شما طراحی شده است.
- تعداد جلسات از ماهانه تا هفتگی به برنامه فردی انتخابشده و سبک مربیگری ترجیحیتان بستگی دارد.
تماسهای اضافی و پشتیبانی ایمیل
مشتریان میتوانند با مربی کسبوکار خود از طریق تلفن یا ایمیل در هر وضعیتی حتی در بین جلسات هیئتمدیره، برای پاسخ به سؤالات اعضای سازمان تماس برقرار کنند.
جعبهابزار و الگو
در بعضی مواقع ممکن است مشتری بخواهد برخی از اطلاعات خود از جلسات مربیگری را به اعضای تیمش منتقل کند؛ در این صورت الگوها و ابزارها ارائه خواهد شد تا اعضا نیز در جریان کار قرار بگیرند.
حاضرید تا چه قیمتی برای موفقیت در تجارتتان سرمایهگذاری کنید؟
برنامه بیزینس کوچینگ میتواند با هر بودجهای متناسب دربیاید و همیشه برای ارائه بازده قابلتوجه سرمایهگذاری، طراحی شده است. بنابراین هرگز نباید از قیمت بهعنوان بهانهای برای اقدام نکردن، استفاده کرد! بنابراین اگر بودجهای در ذهن دارید و در مورد توسعه تجارت خود جدی هستید، هر چه زودتر شروع کنید.
مطالعات اخیر نشان میدهد مربیگری در تجارت و امور اجرایی مؤثرترین وسیله برای دستیابی به رشد، تغییر و توسعه پایدار در فرد، گروه و سازمان است. علاوه بر اینیک مزیت عمده مربیگری داشتن شخصی است که به شما کمک میکند نقاط قوت و ضعف خود را ببینید و از آنها برای تحقق اهداف خود استفاده کنید.
چه چیزی شفافیت برنامه مربیگری را متفاوت میکند؟
شاید از خود بپرسید که چه چیزی شفافیت برنامه مربیگری را از سایر برنامههای موجود متفاوت میکند؟ به موارد مهم زیر دقت کنید تا پاسخ را دریابید.
1. برنامه بیزینس کوچینگ خالی از وعدههای بزرگ و پوشالی است
احتمالاً ادعاهای افرادی که میگویند در طی مدتی کوتاه سرمایهشان از صفر به میلیون رسیدهاست را دیدهاید. این روزها همه ما با هیاهوی زیادی از این قبیل موضوعات، احاطهشدهایم. میتوان به نتایج فوقالعادهای دستیافت. بسیاری از مشتریان ما آنها را ایجاد کردهاند. واقعیت این است که بیزینس کوچینگ یک تجارت واقعی است و نیاز به کار، تعهد و فداکاری دارد. یک بیزینس کوچ با روشهای اثباتشده و آزمایششده خود، به شما نشان میدهد که چگونه میتوانید با صرفهجویی در هزینهها، درآمد بیشتری در این مسیر کسب کنید؛ اما این به هیچوجه جایگزین تمرکز، زمان و تعهدی که میخواهید اختصاص دهید، نمیشود.
2. بیشتر مربیان، مشاوره واقعی انجام نمیدهند
بسیاری از مردم در مورد مشاوره صحبت میکنند، اما تعداد بسیارکمی از آنها تجربه کار با یک بیزینس کوچ دارند. مربیان کسبوکار، شفادهندگان معنوی نیستند. آنها چندین سال به سازمانهای کوچک تا چندمیلیاردی، مشاوره دادهاند و ارزش فوقالعادهای را به سازمانها اضافه کردهاند.ری باکیفیت بهدست آوردهاند.
3. بیزینس کوچینگ بر روی ارزش تمرکز میکند، نه حجم
بیرینس کوچها با مشتریان خود مانند اعضای خانوادهشان رفتار میکنند. آنها همیشه در دسترس مشتریان خود هستند و بیشتر اوقات خود را به مشتریانشان اختصاص میدهند. آنها همزمان روی چندین مشتری تمرکز نمیکنند، تنها روی تعداد محدودی از مشتریان کار میکنند و مسئولیت پشتیبانی و برنامه بیزینس کوچینگ آنها را به عهده میگیرند تا به نتایج عالی برسند.
4. مربیان کسب و کار به فروش فشاری اعتقادی ندارند
مربیان کسبوکار به بازاریابی و فروش فشاری اعتقادی ندارند و درجایی که حس خوب موجود باشد، کار میکنند. آنها کار با مشاغل متعهدی را انتخاب میکنند که آماده ارتقای سطح کارشان هستند. بنابراین اگر در مورد رشد کسبوکار و درآمد خود جدی هستید و میخواهید یک سیستم بازاریابی ایجاد کنید که به توسعه مشتریان شما کمک کند، با مشاوره در تماس باشید و یک جلسه مشاوره ترتیب دهید تا بتوانید درباره خودتان بیشتر بیاموزید و پاسخ سؤالاتتان را بگیرید.
مزایای برنامه بیزینس کوچینگ
بکارگیری بیزینس کوچینگ و کار طبق برنامهای که مربی به شما ارائه میدهد مزایای زیر را برایتان به همراه میآورد:
- درک خود را از رفتار و رشد اعضای سازمان و تعامل آنها با فرآیندهای مربیگری را گسترش میدهید.
- برای حمایت از رشد شخصی و شغلی خود، خودآگاهی عمیقتری پیدا میکنید.
- تجربیات خود را با همسالان، مدیران و کارمندانتان در یک محیط امن به اشتراک میگذارید.
- شیوههای مربیگری را در تنظیمات سازمانی اعمال میکنید.
- هنگام اجرای استراتژیهای مربیگری، دیگران را برای کسب تعهد تحت تأثیر قرار میدهید.
- در استفاده از ابزار برای شناسایی خصوصیات فردی، نقاط قوت و ترجیحات رفتاری در محل کار ماهر میشوید.
- اولویتهای سازمانی را مشخص میکنید و برای افرادی که در موقعیتهای رهبری قرار دارند اهداف تعیین میکنید.
- علاوه بر جلسات مربیگری، مربی شما در دسترستان خواهد بود تا در موارد مهمی که ممکن است در طول ماه به وجود بیاید، کمکحال شما باشد.
- به الگوها و چارچوبها برای پیگیری سریع توسعه کسبوکارتان دسترسی پیدا میکنید.
برنامه بیزینس کوچینگ برای مشاغل کوچک
شاید شما صاحب یک تجارت کوچک باشید و با خود فکر کنید که چرا به بیزینس کوچینگ احتیاج دارید؟ واقعیت این است که چشمانداز تجارت بهطور چشمگیری تغییر کرده است. محیطهای کاری باید چابک، نوآورانه، پاسخگو و سازگار باشند.
طی تحقیقی که درباره چالشهای پیشروی کسبوکارهای کوچک انجامشده، اکثر مدیران گزارش دادهاند که هنگام برخورد با چالشها احساس استرس میکنند، منزوی میشوند، تنها هستند و تحتفشار مسئولیت قرار میگیرند. برخی از آنها احساس میکنند موردانتقاد قرار میگیرند، مورد موشکافی دقیق قرار میگیرند، تحتفشار قرار میگیرند تا زندگی شخصی خود را فدا کنند، از جهات زیادی خارج میشوند و قادر به کنترل برنامهها نیستند.
برنامه بیزینس کوچینگ یک به یک مشاغل کوچک، برای کمک به تجار در توسعه مشاغل قدرتمند و سودآور طراحی و ساختهشده است.
کافی است برای موفقیت در طی این برنامه، کارهای زیر را انجام دهید:
- بازخورد عینی بدهید
- رشد خودگردان را تقویت کنید
- راهحلها و استراتژیهای استخراجشده را در تجارتتان اعمال کنید
- یک شریک فکری خوب باشید
نتایج واقعی برنامه مربیان کسب و کارهای کوچک
مربیان برنامه بیزینسکوچینگ را بهطور انحصاری برای شما ارائه میدهند که نتایج خاص شمارا تضمین میکند.
در تحقق این برنامه بایستی توصیههای زیر را دنبال کنید:
- بدانید که چگونه مشتریان ایده آل خود را با پیام و بازاریابی خود بهطور مؤثر شناسایی و مورد هدف قرار دهید.
- یک پیام بازاریابی ایجاد کنید که توجه و علاقه مشتری ایده آلتان را جلب کند، بنابراین آنها شروع به پاسخ دادن به پیامهای شما میکنند و میخواهند در مورد تجارت شما و اینکه چگونه میتوانید به آنها سودی برسانید، تمایل پیدا کنند.
- شما بستهبندی، موقعیتیابی و قیمتگذاری مؤثر محصولات و خدمات خود را خواهید ساخت.
- شما یک سیستم بازاریابی تکرارپذیر و کارآمد را شناسایی کرده و شروع به ساخت استراتژی خودخواهید کرد؛ این به شما امکان میدهد تا در مقابل مشتریان ایده آل خود قرار بگیرید و یک خط لوله واقعی پولساز بسازید.
چه نوع نتیجهای را باید از برنامه بیزینس کوچینگ انتظار داشته باشیم؟
درنهایت بیزینس کوچ طیف وسیعی از برنامهها را برای رفع نیازهای واقعی مدیران در هر مرحله از حرفهشان ارائه میدهد.
آنها به دلایلی دقیقتر کار میکنند و انتخاب درستی دارند. افزایش سطح خودآگاهی، تمرکز و اشتیاق به آنها اعتمادبهنفس تازهای در برابر چالشهای بسیاری که در زندگی شخصی و شغلی آنها وجود دارد، میدهد. بهطور خلاصه، آنها عملکرد تجاری خود را بالابرده و نوعی رهبر هستند که به تیم خود الهام میدهند و تمام دستاوردهایشان را با یک برنامه مربیگری تجاری باکیفیت بهدست آوردهاند.
دیدگاهتان را بنویسید