مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

دوره یکساله اورانیوم

اگر درآمد حساب بانکی شما با میزان توانایی‌ها، تجربه‌ها، ایده‌ها و زمانی که برای تجارتتان صرف می‌کنید، نمی‌خواند، حضور در این دوره آموزشی می‌تواند این مسئله را حل کند!در دوره یکساله و تجربه محور اورانیوم، ۴۰ هفته فراموش‌نشدنی با حسین طاهری برای توسعه یک کسب‌وکار بدونِ رقیب و بازآفرینی تجارت با یک برنامه هدفمند و مشخص‌شده، خواهید بود. در این دوره از پشت‌صحنه‌های واقعی یک کسب‌وکار پرده‌برداری می‌شود.

 

آموزش‌های این دوره کاملاً بر اساس تجربیاتی شرکت‌های ایرانی تدوین گردیده است و به‌عنوان یک میانبر واقعی می‌تواند وقت، انرژی و پول شمارا بهینه کند. تاکنون بیش از ۲۸۰ نفر از مدیران برجسته و فعالان صنعت و تجارت در این دوره شرکت کرده‌اند و توانسته‌اند نقدینگی و اعتبار کسب‌وکار خود را در مدتی کوتاه چند برابر کنند. روش‌های منحصربه‌فرد این دوره را در هیچ دوره دیگری نخواهید یافت. حسین طاهری با همین روش‌ها در مدتی کمتر از دو سال به موفقیت‌های بزرگ رسید. این‌یک دوره عمومی نیست و برای اینکه بتوانید در این دوره شرکت کنید باید شرایط مشخصی داشته باشید. شما

داستان این دوره آموزشی

چند سال پیش بود که ریچارد دنی، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم را برای دعوت به همایش و انجام برخی از مشاوره‌ها، به ایران دعوت کردم. نشریه تایم او را اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفه‌ای جهان و استاد بی‌همتای مدیریت و رهبری، خدمات مشتری و توسعه تجارت، در سراسر اروپا می‌داند که شش کتاب پرفروش او در حوزه کسب‌وکار در ۴۶ کشور جهان توزیع گردیده است. 
در روز پایانی حضورش در ایران با او گفتگویی کوتاه داشتم و او به نکاتی اشاره کرد که دقیقاً مشکلات تجارت و کسب‌وکار من بود، درست انگار که او هرروز به شرکت من آمده، اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رشد کسب‌وکار من دستورالعمل اختصاصی تهیه‌کرده است! با خودم حسرت خوردم که چرا زودتر، این مطالب را نیاموخته بودم. محتوا و خروجی آن جلسه، منجر به کسب اطلاعات و تجربه‌های ارزشمندی شد که توانست ظرف ده ماه (دقیقاً ۲۸۸ روز) رشد سازمان مرا تا چهار برابر افزایش دهد.

ذخیره اورانیوم در حال اتمام است

طراحی مدل کسب‌و‌کار

کسب‌و‌کار‌ها مانند انسان‌ها هستند. گاهی حالشان خوب است و گاهی دچار کسالت می‌شوند و به سازماندهی مجدد نیاز دارند

ایجاد درآمدِ پایدار

چگونه با سیستم‌سازی و آگاهی از روش‌های جدید درآمدی، حتی در زمان استراحت و سفر هم درآمد پایدار داشته باشید

مهارت‌های نو‌ظهور

چه مهارت‌هایی می‌تواند ما را سریعتر به مقصد برساند و از اتلاف سرمایه‌ها و منابع ما جلوگیری کند؟

بهینه‌سازی فروش

از طریق تعریف صحیح بازار هدف و رسانه‌های درست، مشتریان واقعی را به خود نزدیکتر می‌بینید

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این دوره

آموزشِ کاربردی و مهارت‌محور

مطالب این دوره در حدود 160 ساعت به صورت کارگاهی و مهارتی (نه صرفا تئوری و دانشگاهی) در 40 هفته ارائه می‌گردد که زمان کاملا مناسبی برای اصلاح سازمان و فرآیندها خواهید داشت.

بهبود مهارت‌های کلیدی

جریان سیّال ایده‌ها

محتوای بروز و اختصاصی

بسیاری از مواردی که در این دوره ارائه می‌شود، مواردی است که هم‌اکنون توسط شرکت‌های معتبر جهان و کسب‌وکار‌های موفق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حرکت در جهت درست

شبکه‌سازی ارتباطی

معرفی سرفصل‌ها و جزئیات محتوایی دوره

برخی از مدیران و کارآفرینانِ موفق که در دوره‌های حسین طاهری شرکت کرده‌اند ...

تاکنون بیش از 280 نفر از مدیران برجسته و فعالان صنعت و تجارت در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند و توانسته‌اند درآمد و توانایی کسب‌و‌کار خود را در مدتی کوتاه چند برابر کنند. روش‌های منحصر‌به‌فرد این دوره را در هیچ دوره دیگری نخواهید یافت. حسین طاهری با همین روش‌ها در مدتی کمتر از دو سال به موفقیت‌های بزرگ رسید.

naderian
رضا نادریان

مشاور فروش

talebian
دکتر علیرضا طالبیان

مخترع و دندانپزشک

009
دکتر عصارزادگان

صنایع غذایی آرد جرعه

020
امیر اکبری

روزنامه اصفهان امروز

shariat
علی صمصام شریعت

سایت اصفهان آهن

rafiEi
علی رفیعی

صاحب امتیاز هفته نامه پیشبرد

023
محمد جابرزاده

بنیانگذار کاخلر

011
محسن حیدری

مدیرعامل پیشگام

015
داوود اصفهانی

مشاور تبلیغات

021
هادی مطیعی

مشاور بازاریابی دیجیتال

024
غلامرضا فعال

شرکت آسانسور فعال

012
اکبر عسکری

صنایع اپتیک ایران

018
زهرا عزیزی

بنیارگذار آموزش زبان 5001

014
حسین سالم

مدیرعامل سرای فرش

013
علی زهتاب

گز بوعلی

025
علی فرنیا

آژانس گردشگران

008
مجید شادمند

بازرگانی صنایع چوب

027
علیرضا شجاعی

مدیر فروش

shahab
شهاب قاسمیان

آوای هنر

016
سپهر حلاجیان

مدرس توسعه فردی

alvandi
لیلا الوندی

کارشناس ارشد بازاریابی

019
الهام خمامی

شرکت نوین طب

mahrookh
ماهرخ ابرقویی

بیمه البرز

abootalebi
دکتر ابوطالبی

آزمایشگاه بوعلی

soleimani
سلیمانی

نمایندگی کاشی و سرامیک

sayah
کیانوش سیاح

مربی کسب و کار

chegoonian
داوود چگونیان

سیمای شهر

007
علی منتظرالظهور

قائم مقام تابان نیرو

028
مهدی فلاحتیان

مرکز چاپ و نشر پارسیان

4
علی سالارمنش

مجتمع نان‌آوران ایساتیس

030
سرکار خانم طاووسی

راه نوین نوید

006
مهدی دلایلی

فرش ایران زمین

022
نصیر منصوری

مشاور خدمات نمایشگاهی

029
هادی حاج آقا معمار

فروشگاه وحدت

017
فروغ انصاری

محصولات غذایی ژد

026
علیرضا پوستین دوز

گروه بازرگانی دانتل

آنها چه نتایجی بدست آورده‌اند؟

ده تفاوتِ دوره جدید، با دوره‌های قبلی چیست؟

جلسات بیشتر
حضور آنلاین
افزودن به‌روزترین مطالب
پشتیبانی بخش سایت
مشاوره و مربی‌گری
بهبود سرفصل‌ها و محتوا
عضویت در گروه ویژه تلگرام
دریافت دستورالعمل
دسترسی به بانک ویدیوها
دریافت فایل صوتی

فهرست مشاغلی که تا کنون در این دوره حضور داشته اند و نیاز آنها

 

مدرسان: گویی در این دنیا آنچه که تغییر نمی‌کند، دستمزد اساتید حق التدریس است
وکلا: با وجود تخصص و توانمندی وکلای جوان، رقابت با وکلای قدر و قدیمی‌تر دشوار شده است.
فنی مهندسی: مهندسانی که به طور شخصی فعالیت می‌کنند و در مقابل شرکت‌های بنام، ناشناس مانده‌اند.
شرکت‌های بیمه: روش‌های نادرست فروش بیمه باعث ایجاد طرز تفکر اشتباه در میان مشتریان شده است.
سالن‌های زیبایی: سالن‌های زیبایی مشتریان متعددی دارند اما مشتریان وفادار نیستند و به طور مکرر به سالن مراجعه نمی‌کنند.
پزشکان و دندان‌پزشکان: رقابت شدیدتر شده و علاوه برخدمات اصلی پزشکی نیاز به خدمات جانبی مثل رزرو آنلاین و… بوجود آمده است.
رستوران‌ها: افراد در انتخاب رستوران‌ها تنوع طلب هستند و معمولا وفادار نیستند. همچنین سازوکاری برای رفتار با مشتریان شاکی تعریف نشده‌است.
شرکت‌های توزیع: رقابت ناسالم شرکتهای پخش در جهت حضور در خرده‌فروشی‌ها با ارائه تخفیف بالا‌تر، بازپرداخت طولانی‌تر و …، مشکل اغلب شرکت‌ها در این حوزه است.
حسابداران عدم اعتماد مدیران به اثر بخشی حسابداری در توسعه کسب‌وکار از جهت گزارشگری و فعالیت های مالی دغدغه امروزه حسابداران شده است.
طراحان داخلی: تعداد شرکت‌هایی که طراحی داخلی انجام می‌دهند، زیاد شده است. و آنهایی که کارشان منحصر به فرد است دیده نمی‌شوند.
خدمات آموزشی: هر روزه در شهرهای مختلف آموزشگاه‌های متعددی بازگشایی می‌شوند و این رقابت در این حوزه را سخت‌تر می‌کند.
هتل‌ها: در صنعت هتل‌داری روز به روز رقابت شدیدتر می‌شود و هرکدام در پی خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مشتریان هستند.
مشاوران: عدم اعتماد مردم به راهکارهای ارائه شده توسط مشاوران و عدم اجرای راهکارها توسط مشتریان.
آتلیه‌ها: تعداد آتلیه‌ها روزبه روزدر حال افزایش است و با وجود تخصص و کیفیت بالا، ناشناس مانده‌اند.
صنعت گردشگری: درآمدهای این صنعت معمولا فصلی می‌باشد و درآمد ثابت و پایداری ندارند
تشریفات مجالس: درآمد این صنف براساس ایام سال متغیر است و درآمد ثابتی ندارند.

صنایع غذایی: مدیران این صنعت نیاز به آگاهی، کارآفرینی و خلاقیت، برای کاهش هزینه‌ها، بالا بردن بهره‌وری و عرضه محصولات جدید دارند.
صنعت ساختمان: ارزیابی کلیه بازارها حاکی از شرایط رکودی است که در این زمینه بازار مسکن نیز به نظر می‌رسد با اشباع و شرایط منفی مواجه است.
شرکت‌های دارویی: اعتماد بیماران و پزشکان به داروهای خارجی بیشتر از داروهای داخلی است. ترجیح افراد، با وجود قیمت‌های بالاتر، داروهای خارجی است.
صنایع دستی: افراد ارزش محصولات صنایع دستی را به درستی ارائه نمی‌کنند بنابراین زمانی که قیمت به مشتری گفته می‌شود، مشتری تعجب می‌کند و خرید نمی‌کند.
صنعت نساجی: وارد کردن محصولات چینی و همچنین قاچاق جنس‌ها و عرضه‌ی آنها با قیمت پایین، کار را برای صنایع نساجی ایرانی مشکل کرده است.
صنعت چاپ و تکثیر: قیمت و کیفیت در چاپ متفاوت است و درک آن برای مشتریان دشوار است در نتیجه آنها از تفاوت نرخ‌ها شاکی هستند.

صادرات
شرکت‌های بازرگانی
مشاوران سرمایه‌گذاری
مشاوران بازرگانی
واردات

حل چالش‌ها و مسئله‌های زیر در پایان دوره

کاهش فروش

با کاهش حجم فروش ، از دست دادن سهم بازار و یا حاشیه سود کم مواجه هستید.

ناکارآیی نیروهای سازمان

نیروهای قوی فروش و بازاریابی جهت سازمان خود ندارند و یا پیدا نمی کنند و اگر هم پیدا می کنند می بایست افراد با حقوق بالا استخدام کنید.

عدم رضایت شغلی

از شغل فعلی خود، هرچند درآمد خوبی دارد، رضایت ندارند و به هر دلیلی می‌خواهند شغل خود را عوض کنند و به دنبال یک شغل پردرآمد و هیجان‌انگیز هستند.

عدم آگاهی به فضای بازار

می خواهند کسب‌و‌کار و تجارتی راه‌اندازی کنند ولی آگاهی کمی نسبت به بازار و فعالیت‌های اقتصادی دارند

بازدهی کم

کسب‌و‌کار و تجارت بازده خوبی به ازای سرمایه گذاری بعمل آمده ندارد

درگاه بازاریابی خلوت

عدم بازدهی موثر در رسانه‌های آنلاین و آفلاین در بازاریابی و تبلیغات

در انتهای این دوره واقعاً چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

بالا رفتن نرخ ساعتی

با ایجاد نرخ ساعتی مشخص ، کارها و پروژه های خود را بهینه تر انجام داده و مدیریت می کنید

خط‌ تولید مشتریان

دارای یک خط تولید تمام اتوماتیک تولید مراجعه مشتریان خواهید شد

کاهش هزینه‌های بازاریابی

بودجه های کمتری را صرف هزینه های بازاریابی و تبلیغات خواهید کرد

ایجاد وفاداری مشتریان

مشتریان تان را وفادار خواهید ساخت تا با مراجعات بیشتر، سود بیشتری را برایتان رقم بزنند

تعریف بازارهدف

بازار هدف مشخص و واضحی برای خود تعریف کرده اید

بازاریاب تمام‌وقت

وب سایت شما به عنوان یک بازاریاب تمام وقت، بدون دریافت حتی یک ریال، مشتریان به سمت شما می کشاند

طراح و مدرس دوره کیست؟

حسین طاهری، مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از 17 سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.
حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.
او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول 17 سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بیش از28 کنفرانس مطرح تخصصی و بین المللی در ایران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها ، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پر بازدیدترین ویدیوهای آپارات قرار گرفت و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارات قرار گرفت و با حضور او در این برنامه موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست میخورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده میتواند قفل بازاریابی و سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و… بود که در یک مصاحیه بحث برانگیز و پر چالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد . در ادامه این ویدیو را تماشا کنید

همکاری با برترین مدیران و مدرسان بازاریابی جهان

به عنوان یک مربی کسب و کار و مشاور، همواره به مطالعه بروزترین روش های بازاریابی در مقالات ، مجلات و کتب بازاریابی معتبر جهان مشغول بوده ام و در دوره های آموزشی و تخصصی بین المللی بسیاری شرکت نموده ام . همکاری با اساتید مطرح جهان در حوزه بازاریابی ، باعث حضور باب پریتچارد (مرد سال بازاریابی جهان ) و مایکل لندر ( رئیس آکادمی بازاریابی تعاملی و مستقیم اروپا ) به دعوت من به ایران گردید .

شرکت‌کنندگانِ بسیاری در این دوره با سوالات زیر حضور پیدا کرده‌اند

این دوره چه پیش نیازی دارد؟

تنها پیش نیاز این دوره عشق افزار شماست ؟!؟ هر کسب و کاری برای رشد و توسعه خود نیازمند چهار ابزار کلیدی است. نرم افزار، سخت افزار، فکر افزار و در نهایت عشق افزار. در این دوره شما نرم افزارها و تا حدودی سخت افزارها و به طور کامل فکر افزار ها که برای شما تولید ایده خواهد کرد را دریافت می کنید. اما مهم عشق و علاقه پیگیری و پیاده سازی دانسته هاست . اگر علاقه به داشتن یک وجهه اعتباری موثر و ثبات درآمدی نیستید و عشقی به جامعه خود برای تولید خدمات مفید ندارید، این دوره بدرد شما نمی خورد و بهتر است در آن ثبت نام نکنید.

این دوره بصورت عمومی است؟

نه! این یک دوره نیمه خصوصی است! شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافته‌اند و برای رسیدن به این هدف، به دنبال راه‌های میانبر و یک شتابدهنده هستندو می توانند حداقل در هر روز یک ساعت برای اهداف خود وقت صرف کنند، بنابراین اگر هنوز احساس می‌کنید زمان کافی برای یک دوره چهار ماه برای رشد و تعالی را ندارید، این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمی‌کنم.

هزینه این دوره کمی زیاد نیست؟

در مقایسه با چه چیزی گران است؟ این مبلغ این بسیار کمتر از درآمد ماهیانه‌ای است که شما پس از طی کردن آن بدست می آورید. به جرات می توان گفت که حتی یک دهمِ هزینه هایی است در طول یک سال قرار است صرف کنید و با راهکارهای ارائه شده در این دوره در کسب و کار صرفه جویی ویژه ای خواهید داشت.

همچنین اگر مبلغ کل دوره را تنها با هزینه یک جلسه مشاوره حضوری( ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال) مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که به چه میزانی صرفه اقتصادی برای شما خواهد داشت. البته مطمئن هستم که شما با فراگرفتن مطالب این دوره و کسب موفقیت‌ در موقعیت‌های کاری می‌توانید چندین برابر این هزینه را به دست آورید.

این گزینه یک سرمایه گذاری کاملاً منطقی است! چراکه در پایان این دوره شما وب سایتی کارا با کلیه ابزار و تجهیزات خواهید داشت که اگر می خواستید آنرا به یک شرکت طراحی وب سفارش دهید، حداقل می بایست حدود ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ، هزینه پرداخت می کردید و شما قادر خواهید بود حتی بدون داشتن سواد و تخصص برنامه نویسی از وب سایت وردپرس خود استفاده نمایید.

دقیقا چه مطالبی قرار است در این دوره آموزش داده شود؟

در این دوره آموزشی به شما ۱۶۴ مهارت جهت ساخت یک کسب‌وکار جدید و یا بازسازی کسب‌وکار فعلی خود آموزش داده می‌شود.

سرفصل اصلی این دوره شامل موارد زیر است:

  • مهارت‌های خلاقیت و ایده پردازی در کسب‌وکار و فعالیت‌های روزانه خود.
  • بازاریابی اینترنتی و تجارت آنلاین که به‌واسطه این آموزش می‌توانید وب‌سایت خود را طراحی کنید و یا ایده‌هایی برای آنلاین کردن بخشی از کسب‌وکار خود دریافت کنید.
  • روانشناسی نفوذ بازاریابی به شما می‌آموزد چگونه مشتریان وفاداری برای خود ایجاد کنید و محصول و خدمات خود را به کدام بخش از بازار ارائه دهید
  • بازاریابی عصبی، شناخت مخاطبان و تأثیرگذاری بر تصمیم خرید آن‌ها
  • برند سازی سازمانی و شخصی
  • بازاریابی محتوا، نحوه ارتباط و تعامل با مخاطبان به شکل اثربخش و حرفه‌ای
  • کمپین تبلیغاتی/تبلیغ نویسی حرفه‌ای، معرفی خدمات، محصولات و برند خودمان به شیوه‌ای جدید به مخاطبان
  • تیم سازی و سیستم سازی جهت بالا بردن بهره‌وری کارکنان و سازمان
  • طراحی مدل کسب‌وکار، نقشه کسب‌وکار شما و چیدمان افراد و مشخص کردن تأثیر هر بخش در ارائه محصول و خدمات شما به مخاطبان
  • مدیریت تجربه مشتری به شما می‌گوید چگونه در این بازار پر رقیب مشتریان وفاداری برای خود ایجاد کنید

سرمایه‌گذاری در این دوره وشرایط پرداخت به چه صورت است؟

مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی:

۱) در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری شرکت کنید و یا غیر حضوری.

۲) سپس مبلغ مورد نظر را با توجه به پرداخت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای و با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر پرداخت نمایید.

۳) پس از موفقیت در پرداخت، با کارشناسان ما خانم ها رضایت و هادی برای تایید قطعی ثبت نام تماس بگیرید.

اگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند.
این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

اگر جلسه ای را از دست دادم و نتوانم در تمام جلسات را حضورداشته باشم و یا در سفر باشیم چگونه می‌توانم از مطالب استفاده کنم؟

با توجه به محتوای کاربردی و عملیاتی که در هر جلسه ارائه می‌شود نیاز به‌مرور و بررسی مجدد مطالب هست به این خاطر فایل صوتی تمام جلسات ضبط می‌شود و در اختیار شرکت‌کنندگان دوره قرار می‌گیرد تا بتوانند با مرور مجدد مطالب استفاده بیشتری از دوره ببرند به افراد شرکت‌کننده پیشنهاد می‌شود در کلاس‌ها حتماً حضورداشته باشند ولی اگر به هر دلیلی نتوانستند در جلسه‌ای حضورداشته باشند علاوه بر ارسال فایل صوتی برای آن فرد، جزوه همان جلسه هم ارسال می‌شود و همچنین پشتیبانان دوره به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از نکاتی که در کلاس بیان‌شده به‌خوبی استفاده کنید و تمرین‌های هر جلسه را به‌درستی انجام دهید.

آیا فایل صوتی و فیلمی در آینده از این دوره منتشر خواهد شد تا آنرا تهیه کنیم؟

از این این دوره هیچگونه فیلمی تهیه نخواهد شد، بنابراین امکان فروش فیلم و صوت از این دوره درآینده میسر نخواهد بود

تعداد جلسات و روزها و هزینه شرکت در این دوره به چه صورت هست؟

این دوره آموزشی به مدت 40 هفته، هر هفته حدود ۲1۰ دقیقه در مجموع حدود 140 ساعت آموزشی در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می‌شود. شروع جلسات از هفته سوم و در روز ۲۲ خردادماه می باشد می‌باشد.

من و همسرم هردو شاغل هستیم آیا هردو باید در این دوره شرکت کنیم؟

حضور در محیط آموزشی همیشه یک مزیت به‌حساب می‌آید به این خاطر که اگر سؤال و نکته‌ای بود می‌توان به آن پاسخ داد و همچنین از حضور افرادی که در حال یادگیری هستند برای برقراری ارتباط و گرفتن ایده‌های مختلف می‌توان استفاده کرد به‌علاوه بسیاری از افراد هفته‌های اول به‌خوبی فایل‌های صوتی را گوش می‌دهند و تکالیف را انجام می‌دهند ولی چون کسی نیست که آن‌ها را ترغیب به ادامه مسیر کند خیلی زود خسته می‌شوند و تا انتها فایل‌های آموزشی را گوش نمی‌دهند به این خاطر اگر شرایط شرکت در دوره آموزشی رادارید پیشنهاد می‌شود هر دو در دوره شرکت کنید و برای یکدیگر همانند پشتیبان و یاری‌رسان دوره باشید تا هردو به هدفی که دارید زودتر برسید.

چه افرادی در این دوره شرکت می‌کنند؟ ازنظر جایگاه اجتماعی چه طور افرادی هستند؟

هر فردی که برای بالا بردن تخصص و دانش خود برای شروع یک کسب‌وکار و یا توسعه و رشد کسب‌وکار در هر دوره آموزشی شرکت کند مطمئناً یک‌قدم از سایرین بالاتر است. طی تجربه‌ای که در ۴ دوره قبل کسب کردیم معمولاً صاحبان مشاغل (مدیرعامل، مدیر بخش‌های مختلف سازمان) ترجیح می‌دهند خودشان در این دوره آموزشی شرکت کنند چون از نقاط ضعف و قوت سازمان خود به‌خوبی آگاهی دارند و می‌توانند ایده‌های بهتری برای توسعه کسب‌وکار خود بدهند. برای اینکه بتوانید بهتر با افرادی که در دوره‌های قبل حضور داشتند آَشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم مصاحبه افراد را که در همین صفحه قرارداد ببینید

یک فرد بازنشسته هستم این دوره چه کمکی به من می‌کند؟

دوران بازنشستگی یک دوران طلایی می‌تواند باشد به شرطی که شما از تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آوردید استفاده کنید و از آن کسب درآمد کنید. همیشه رویاهایی داشتیم که به آن‌ها نرسیدیم ولی با یادگیری مهارت‌های کسب‌وکار می‌توانیم به رویاهایی که داشتیم نزدیک بشویم می‌توانیم کسب‌وکاری راه‌اندازی کنیم که به‌واسطه آن از تجربیات این سال‌های رفته کسب درآمد کنیم. و این نکته را به خاطر داشته باشیم هیچ‌گاه برای شروع کردن دیر نیست

از کجا شروع کنم؟

مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی:

۱) در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری شرکت کنید و یا غیر حضوری.

۲) سپس مبلغ مورد نظر را با توجه به پرداخت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای و با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر پرداخت نمایید.

۳) پس از موفقیت در پرداخت، با کارشناسان برای تایید قطعی ثبت نام تماس بگیرید.

بهانه‌های مرسوم برای شرکت نکردن در این دوره

وقت کافی برای شرکت در دوره ندارم و همه مطالب را بلدم

اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.

ایده‌ای برای شروع کسب‌وکار ندارم

مطمئناً دغدغه این افراد شروع یک کسب‌وکار شخصی است که بتوانند از آن کسب درآمد کنند. هر فرد در هر جایگاهی که باشد توانایی‌های خاصی دارد، ممکن است به دلایل مختلف از آن آگاهی نداشته باشد. با حضور در دوره‌های خلق کسب‌وکار و با انجام تمرین‌هایی که در هر جلسه باید انجام دهید از توانایی‌های خودآگاهی پیدا می‌کنید و این‌یک قدم بزرگ برای شروع یک کسب‌وکار هست. همچنین با توجه به تجربیاتی که افراد مختلف در دوره دارند و مثال‌های به‌روزی که در دوره گفته می‌شود می‌توانید از آن ایده بگیرید و برای خود کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید.

من زمان بسیار محدودی دارم و نمی‌توانم برای انجام این تمرین‌ها وقت بگذارم

با توجه به آموزش‌های هر جلسه مطالبی گفته می‌شود که باید در کسب‌وکار خودتان پیاده‌سازی کنید تا بتوانید از این دوره نتیجه بگیرید آموزشی که با عمل همراه نباشد نتیجه‌ای دربر نخواهد داشت. شما باهدف پیشرفت خودتان و کسب‌وکارتان در این دوره شرکت می‌کنید. قبل از اینکه در این دوره شرکت کنید حتماً برنامه‌ریزی کنید و زمان لازم را برای انجام تمرین‌ها در نظر بگیرید شما در هفته می‌بایست حداقل 3 ساعت برای اجرای مطالب این دوره زمان قرار دهید.

نمی دانم که مطالب دوره نقشی در موفقیت شرکت‌کنندگان قبلی داشته است یا نه؟

ما در پایان هر دوره با شرکت‌کنندگان مصاحبه می‌کنیم و نظر آن‌ها را بر روی سایت قرار می‌دهیم می‌توانید فیلم‌هایی که مربوط به مصاحبه افراد است را ملاحظه کنید. همچنین اگر تمایل دارید با این افراد مستقیم در ارتباط باشید می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و شماره تماس این افراد را از ما دریافت کنید.

تفاوتی در دوره‌های قبلی که شرکت کردم، در این دوره نمی بینم

ممکن است دو نفر دانش یکسانی داشته باشند ولی بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها در نحوه انتقال آن دانش به دیگران است. تمام مطالب این دوره به‌گونه‌ای ساده‌سازی شده است که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند و علاوه بر آسیب‌شناسی کسب‌وکار خود راه‌حلی برای آن پیدا کند. افرادی که به‌عنوان پشتیبان در کنار شما حضور دارند به شما کمک می‌کنند تا تمرین‌ها را به‌خوبی انجام دهید و همچنین در جلسه مشاوره اختصاصی که هر فرد دارد می‌تواند به‌صورت تخصصی از راه‌حل‌هایی که برای کسب‌وکارش به او داده می‌شود بهره‌مند شود

به نظرم افرادی که آموزش می‌دهند هیچ شناختی از بازار ندارند و تنها مباحث کتاب‌های خارجی را برای ما بیان می‌کنند که در ایران اصلاً راه گشا نیست

مطالب این دوره علاوه بر تحقیقات و پژوهش‌هایی که صورت گرفته بر اساس تجربه‌های حرفه‌ای 15 ساله مدرس دوره است. تجربه‌هایی که به خاطر حضور در کنار شرکت‌های بزرگ به‌دست‌آمده و از لمس مشکلات و رسیدن به راه‌حل‌ها نشئت‌گرفته است. به همین خاطر از ایده‌هایی که در تک‌تک جلسات به دست می‌آورید می‌توانید در کسب‌وکار خود استفاده کنید و از آن درآمد کسب کنید.

اگر در این دوره شرکت نکنم چیزی را از دست نمی دهم

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند. این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

اگر جلسه ای را از دست دادم و نتوانم در تمام جلسات را حضورداشته باشم و یا در سفر باشیم چگونه می‌توانم از مطالب استفاده کنم؟

با توجه به محتوای کاربردی و عملیاتی که در هر جلسه ارائه می‌شود نیاز به‌مرور و بررسی مجدد مطالب هست به این خاطر فایل صوتی تمام جلسات ضبط می‌شود و در اختیار شرکت‌کنندگان دوره قرار می‌گیرد تا بتوانند با مرور مجدد مطالب استفاده بیشتری از دوره ببرند به افراد شرکت‌کننده پیشنهاد می‌شود در کلاس‌ها حتماً حضورداشته باشند ولی اگر به هر دلیلی نتوانستند در جلسه‌ای حضورداشته باشند علاوه بر ارسال فایل صوتی برای آن فرد، جزوه همان جلسه هم ارسال می‌شود و همچنین پشتیبانان دوره به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از نکاتی که در کلاس بیان‌شده به‌خوبی استفاده کنید و تمرین‌های هر جلسه را به‌درستی انجام دهید.

تاکنون در هیچ سمینار و دوره آموزشی شرکت نکردم

در جلسات اول برای اینکه بتوانید تمام مطالب دوره را به‌خوبی فرابگیرید آموزش‌ها به‌گونه‌ای است که همه به یک ادبیات یکسان در کسب‌وکار می‌رسیم. مطالب هم به‌گونه‌ای ساده‌سازی شده است که به‌راحتی قابل‌فهم باشد.

نسبت به کیفیت دوره و رزومه استاد دوره مطمئن نیستم:

این حق شماست و بی شک برای اینکه در یک دوره شرکت کنید باید بدانید که چه کسی آن دوره را ارائه می کند. حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.

ثبت‌نام در دوره یکساله اورانیوم

شروع دوره از 22 خرداد 1398
چهارشنبه‌ها ١۷:٠٠ تا ٢٠:٠٠

تلفن‌های هماهنگی

031 366 11 344

021 226 83 288