مراحل مهارت حل مسئله
هماکنون در زندگی مسئلهای دارید؟ به شما تبریک میگوییم! شما هنوز زندهاید! اگر مسئلهای نداشتید
ارزش برند بر مبنای تجربه مشتری
تجربه افراد از برند، برند را ساخته یا آن را تخریب میکند؛ این تجربه میتواند
کپشن اینستاگرام
از زمانی که نام اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی به اشتراکگذاری عکس بر سر
کپشن استوری اینستاگرام
استوری یکی از قابلیتهای جدید و جذاب شبکه اجتماعی اینستاگرام است. طبق آمار شرکت اینستاگرام
راهکارهای استخدام حرفهایها
باید بپذیریم هر مدیری در هر کسبوکاری باید در سه کار مهارت داشته باشد، یکی
هنر تفویض اختیار
آیا شما ژنرال یک ارتش یک نفره هستید؟ هیچوقت نمیتوانیم بگوییم یک ژنرال موفق، یک
ساخت منابع انسانی مؤثر
نیروهایی که استخدام میکنید، هیچوقت تمام معیارهای استخدامی شما را پوشش نمیدهند. پس باید مهارتهایی
هشت روش مطمئن برای استخدام بهترین کارکنان
برای استخدام با افراد زیادی برخورد میکنید و بهندرت پیش میآید که از بیشتر آنها
محاسبه حقوق اداره کار سال 99
برابر با ماده ۴۱ قانون کار شواری عالی کار موظف است حقوق ۹۹ کارگران قانون
فرماندهی کسب و کار قدرتمند با جانفشانها
در مقالهی نکات کلیدی مدیریت منابع انسانی اشاره شد که سازمانها با افراد تشکیل نمیشود؛ بلکه
نکات کلیدی مدیریت منابع انسانی
در مدیریت منابع انسانی، در هر سازمان باید بتوانیم تشخیص بدهیم هر یک از کارکنان
چگونه یک سازمان چابک داشته باشیم؟
سازمان چابک،سازمان ارزشآفرین به عنوان کارشناس فروش، بازاریابی و برند به خیلی از سازمانها دعوت
روشهای برند سازی شخصی مدیران
روشهای ایجاد اصالت و برند سازی شخصی مدیران : 1-تمایز در مقاله تقویت برند شخصی
تقویت برند شخصی معتبر
تقویت برند شخصی قدرتمند زمانبر است اما اگر هدفمند و هوشمندانه باشد، برای شما ارمغانهای
اصالت برند در ساخت برند شخصی
حتی اگر کسبوکار کوچکی داشته باشیم، ساخت برندسازی شخصی برای ما به معنی ایجاد حیثیت
24 تکنیک مشتری یابی برای افزایش فروش
فروش همیشه در یک چرخه(سیکل) اتفاق میافتد، چرخهای که مدام در حال حرکت است و
راهنمای جامع کپی رایتینگ و نگارش متن تبلیغاتی موفق و جذاب
کپی رایتینگ و نگارش متن تبلیغاتی یکی از مهترین مواردی است که هر کسب و کاری باید برای آن برنامه مشخصی داشته باشد و استراتژیهای آن را یاد بگیرد.
اصول برندسازی شخصی برای تجارت
در برندسازی شخصی بیش از هر زمان دیگری افراد حتی قبل از ملاقات با شما
ارتباطات بازاریابی عنصر جذب توجه
اگر ارتباط شما مؤثرتر و متقاعدکنندهتر از ارتباط رقبایتان است، ارتباط بازاریابی به موفقیت دستیافته
ساخت برند جدید برای رشد سریعتر
برای ساخت برند جدید اگر برنامه ندارید، اگر کسبوکاری را شروع یا کالای جدیدی را
خلاقیت در بازاریابی در بُنبست فروش
خلاقیت اساس بازاریابی خوب است. بازاریابها باید همیشه به دنبال رویکردهای جدید خلاقیت در بازاریابی
اصول برند سازی | ۹ گام ساخت برند
وجود بیش از ۵ هزار کتاب و میلیونها وبسایت دربارهٔ اصول برند سازی، نشان میدهد
مراحل برند سازی قدرتمند برای تجارتها
شاید برای یک محصول یا سازمان جدید برند میسازید. احتمال دارد در حال حاضر برند
تحقیقات بازاریابی کمهزینه برای رشد سازمان شما
در این مقاله در زمینه تحقیقات بازاریابی به شما کمک میکنیم که مشتریان و رقبایتان
چگونه یک طرح بازاریابی خوب بنویسیم؟
نوشتن طرح بازاریابی آنقدر هم که فکر میکنید سخت نیست و از آن مهمتر یک
استراتژی بازاریابی
استراتژیها بینشهای کلی و همهجانبهاند که برنامهی بازاریابی شما را هدایت میکنند و ضامن تمام
۵ دیدگاه اشتباه در مورد عدم تبلیغات در بازاریابی B2B
این تبلیغات است که نگرشی برای مخاطب ایجاد میکند که مخاطب تلاش در راستای رسیدن
طراحی کمپین تبلیغاتی چگونه است؟
طراحی کمپین تبلیغاتی چیزی نیست که هنگام دوش گرفتن به ذهن برسد. کمپینهای موفق، بیشتر
چگونه یک نمونه متن تبلیغاتی مؤثر بنویسیم؟
برای نوشتن نمونه متن تبلیغاتی یک آگهی تبلیغاتی تأثیرگذار چند عامل وجود دارد. اولین عامل
بازاریابی محتوا چیست ؟
مطالب و محتوای مفید باید در هسته بازاریابی شما باشد. امروزه مخاطبان و مصرفکنندگان دنیای
ده ترفند طراحی، اجرا و ارزیابی کمپین تبلیغاتی
مهم نیست که خدمت یا کالایی که عرضه میکنید چقدر شگفتانگیز است، اگر در مورد
برنامه بازاریابی
همهی فعالیتهای سازمانیافته، با نقشه و تمرکز بازاریابی و فروش (حداقل در زبان بازاریابی) برنامه
بازاریابی شفاهی
بازاریابی شفاهی از آنجایی مورد اهمیت واقع شد که دیگر تبلیغات سنگین و پرهزینه ی
آخرین دیدگاه ها