مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

ساخت برند جدید برای رشد سریع‌تر

برای ساخت برند جدید اگر برنامه ندارید، اگر کسب‌وکاری را شروع یا کالای جدیدی را معرفی می‌کنید، این مقاله از ابتدا به شما برای برنامه‌ریزی کمک می‌کند تا هویت، تصویر، و راهبرد برند خود را دقیقاً از ابتدای راه شکل دهید. اگر در حال حاضر برندی دارید، ببینید آیا تصویر برند کنونی مناسب است یا خیر. اگر چنین نیست، دو راه پیش رودارید: می‌توانید برند خود را دوباره تنظیم کنید (برند سازی مجدد) یا می‌توانید آنچه ما بهبود جزئی برند سازی (بازسازی برند) می‌نامیم، انجام دهید.


نقطۀ آغاز ساخت برند جدید

فرقی نمی‌کند در حال ساخت برند جدید باشید یا بهبود برند موجود، درهرصورت باید از اول تعیین کنید که وقتی مشتریان نام شمارا می‌شنوند، چه افکاری در ذهنشان نقش می‌بندد. زمانی که به ادراک و برداشت کنونی افراد از هویت خود پی ببرید، اطلاعات لازم را برای تعیین دارایی‌های برند که اکنون می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید، به‌دست آورده‌اید.

با داشتن آگاهی برداشت افراد از برند خود می‌توانید سوءتفاهم‌ها را برطرف کنید و به تصویر برند مطلوب برسید.

برای ساخت برند جدید ازکجا شروع کنیم؟

شما دسترسی کامل به این محتوا را ندارید چون هنوز عضو کلیدی سایت نشده‌اید !

  • دسترسی به مقالات ویژه در زمینه بازاریابی ، برندینگ، تبلیغات
  • دسترسی به ویدیوهای ویژه فقط مخصوص اعضای کلیدی
  • دسترسی به محصولات ویژه به صورت رایگان
  • بهره‌مندی از کوپن‌های تخفیف ویژه اعضای کلیدی

عضویت کلیدی سایت

۲۹ هزار تومان۱۹۹ هزار تومان

صاف
شناسه محصول: VIP دسته:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.