مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

خلاقیت در بازاریابی در بُن‌بست فروش

خلاقیت اساس بازاریابی خوب است. بازاریاب‌ها باید همیشه به دنبال رویکردهای جدید خلاقیت در بازاریابی باشند و پیش‌فرض‌ها و محدودیت‌ها را عقب برانند. همیشه راه بهتری وجود دارد و اگر اوضاع بر وفق مرادتان نیست، فروش کُند است، رئیستان پیشنهادات شما را رد می‌کند، مشتریان از خدمات ناراضی‌اند، یا به مکاتباتتان جواب درستی داده نمی‌شود، بنابراین وقت آن است که در روش‌های بازاریابی خود خلاقیت به خرج دهید و برای این کار باید وقت بگذارید. ایده خلاقانه‌ی مناسب، در لحظه‌ی مناسب می‌تواند جریان بازاریابی را به سمت مطلوب بکشاند. تغییر جریان با خلاقیت پیشرفت در بازاریابی، نتیجه‌ی مستقیم خلاقیت در بازاریابی است. خلاقیت درواقع بنیادی‌ترین و مؤثرترین مهارت بازاریابی است؛ اما آیا شما به‌قدر کافی از آن بهره می‌برید؟ آیا اخیراً روش بازاریابی خود را تغییر داده‌اید؟ همین‌الان خلاقیت بازاریابی‌تان را به‌طور مختصر ارزیابی کنید. در جدول زیر به هر یک از موقعیت‌ها صادقانه پاسخ دهید. برای پاسخ «به‌ندرت» دور عدد ۱ و برای «مکرراً» دور ۵ خط بکشید و اعداد بین ۱ و ۵ را نیز برای پاسخی مابین «به‌ندرت» و «مکرراً» انتخاب کنید.

شما دسترسی کامل به این محتوا را ندارید چون هنوز عضو کلیدی سایت نشده‌اید !

  • دسترسی به مقالات ویژه در زمینه بازاریابی ، برندینگ، تبلیغات
  • دسترسی به ویدیوهای ویژه فقط مخصوص اعضای کلیدی
  • دسترسی به محصولات ویژه به صورت رایگان
  • بهره‌مندی از کوپن‌های تخفیف ویژه اعضای کلیدی

عضویت کلیدی سایت

۲۹ هزار تومان۱۹۹ هزار تومان

صاف
Product price
Additional options total:
Order total:
شناسه محصول: VIP دسته:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.