مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مصاحبه حسین طاهری با اصغر امینی بنیانگذار گروه روشنایی گلنور | قسمت دوم
مصاحبه حسین طاهری با اصغر امینی، بنیانگذار شرکت گلنور اصغر امینی چگونه تلاشهای فراوان و...
مصاحبه حسین طاهری با اصغر امینی بنیانگذار گروه روشنایی گلنور | قسمت اول
مصاحبه حسین طاهری با اصغر امینی، بنیانگذار شرکت گلنور اصغر امینی چگونه تلاشهای فراوان و...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
باعرض سلام ودرود وقتتون بخیر. من نکته ای.. درمورد ویدئو تعیین ظرفیت فروش بنظرم رسید. یادم میاد ما وقتی از سفر به شمال میخواهیم برگردیم تهران در مسیر در شهر رودبار که کشاورزی پرورش زیتون را دارد. ما اونجا توقف میکردیم برای خرید زیتون وبه ضعم خودمون انتظار داشتیم که بهترین زیتون شکسته را بخریم.. زیتونها هم از لحاظ کیفیت قیمتاشون طبقه بندی شده بود. ماهم میخواستیم بهترین کیفیت رو بخریم. هر چقدر هم گران تر بود.. در این حین فروشنده سریع به تعداد ما که برای خرید داخل مغازه شده بودیم. ظرفهای کوچک ودر دار وبا یک قاشق یکبار مصرف ظرفها را با زیتون پرورده پر میگردونه عنوان تستر ورایگان به ما مشتریها که اصلا قصد خرید زیتون پرورده رانداشتیم میداد وما وقتی همان جا داخل مغازه زیتون پرورده را تست میکردیم واز طعم آن راضی بودیم. هر کدام از ما به فروشنده میگفتم که برای هر نفر دو کیلو زیتون پرورده وزن کند وبرای ما اماده کند وما وقتی از محصول ان فروشنده راضی بودیم. موقع خرید میرفتیم اگر کارت ویزیت یا شمارهای برای تماس دارید به ما بدهید تاما دفعه دیگر هم بیاییم وفقط از شما خرید کنیم وجای دیکری نرویم وماهم ادرس ان مغازه یا فروشکاه رو به بقیه اقوام ودوستان معرفی میمکردیم وبهشون بابت کیفیت محصول ان مغازه اطمینان میدادیم.. منظورم این بود که فن وتفرند فروش محصولات خیلی مهم است ویک مشتری راضی وفادار میتونه چندین مشتری راضی وفادار برای محصولات ما جمع اوری کند.. درواقع فروشنده با مثلا سه تستر وسه خریدار راضی میتونه بر فرض مثال خود بخود بدون اینکه خودش دنبال مشتری باشد.. اتوماتیک وار. به چند مشتری راضی وفادار دسترسی داشته باشد.. وثبت سفارش کند و.. در فروش خودش این پروسه همچنان ادامه داشته باشد. با خلاقیت ونوآوری… سپاس بایت اموزشهای بسیار عالی وکیلدی موفق وموید باشید.