مدیریت شهرت
به فرایند نظارت بر چگونگی درک شدن برند شما توسط مخاطبان و استفاده از اقدامات استراتژیک برای کنترل و بهبود شهرت برند گفته میشود.
شهرت یعنی اینکه شما بین افراد زیادی شناختهشده هستید اما هر شهرتی دلیل محبوبیت نیست. باید فعالیتتان را با توجه به سطح انتظارات مخاطبتان ارائه دهید.
اینکه بتوانیم بفهمیم دیگران در مورد ما چه فکری میکنند بسیار سختتر است. اینکه بتوانید افکار آنها را کنترل کنید، کاری غیرممکن است. هرگونه تلاشی در جهت تغییر دادن شیوهی فکر کردن آنها، بینتیجه خواهد بود؛ مگر اینکه یک فرد بسیار کارآزموده باشید.
چیزهای زیادی وجود دارد که نمیتوانید آنها را کنترل کنید
به این موضوع عادت کنید. تنها کاری که میتوانید انجام دهید این است: بهترین عملکرد را از خودتان به نمایش بگذارید
بگذارید به آنچه که اعتقادش رادارید، شُهره شوید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مصاحبه حسین طاهری با اصغر امینی بنیانگذار گروه روشنایی گلنور | قسمت دوم
مصاحبه حسین طاهری با اصغر امینی بنیانگذار گروه روشنایی گلنور | قسمت اول
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
با سلام
جاييكه به روند و خلاقيت اشاره كردي، ذهن من رفت سمت استراتژي و تاكتيك.
فكر ميكنم جنس روند از استراتژي باشه و جنس خلاقيت از تاكتيك، به عبارت ديگه، رابطه روند و خلاقيت مثل رابطه استراتژي با تاكتيك هستش.