چرا فروشندگان حرفهای، کم حرف میزنند؟
۲۰ دی ۱۳۹۷
ارسال شده توسط Webadmin
379 بازدید
اغلب افراد بخاطر اینکه مزیت رقابتی در کالا و خدماتشان ندارند فروش را با حرف زدن زیاد ، دادن اطلاعات زیاد را با راه حل محور بودن اشتباه می گیرند. در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع بهای زیاده گویی در فروش که در برنامه نود و هشتی هادر رادیو اقتصاد صورت گرفته است.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
قدم اول رقابت در بازار
فردی که زودتر به مقصد برسد در رقابت پیروز میشود.شما باید هر روز با خودتان...
چرا برندسازی شخصی؟
تصور کنید در نمایشگاه، یک غرفه شیک و محصولات عالی ببینید ولی مدیر آن شرکت...
محصول اصلی کسبوکار
محصول شما مسئلهای است که از مشتریان حل میکنید. نتیجهای که افراد از کسبوکار ما...
شکستن سد فروش
مانعی بین فروشندگان و خریداران وجود دارد که باید از بین برود . [box type="shadow"...
وبسایت با خاصیت میدان مغناطیسی!
افراد به دنبال قدرت و جذب قدرت هستند. هر مشتری تمایل دارد در کنار بازاری...
اطلاعات محرمانه در بازاریابی دیجیتال
مخاطبان در فضای وب به دنبال اطلاعاتی هستند که کسی حاضر نیست آن اطلاعات را...
دیدگاهتان را بنویسید