مزیت رقابتی پایدار
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
ارسال شده توسط Webadmin
1.34k بازدید
مزیت رقابتی که برای شما ماندگار باشد وتبدیل به میراث شود، میتواند از شما یک رهبر در بازار بسازد.
اولین مزیت رقابتی شما انجام کاری است که رقبای شما هنوز انجام ندادهاند و اغلب کار دشواری هم نیست.
مزیت رقابتی پایدار عامل تمایز است. مشتریان شما تمایز و تفاوت شما را میخرند.
مزیت رقابتی برای شما معروفیت ایجاد میکند و شما باید تلاش کنید که هر روز آن را بهتر کنید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
قدم اول رقابت در بازار
فردی که زودتر به مقصد برسد در رقابت پیروز میشود.شما باید هر روز با خودتان...
چرا برندسازی شخصی؟
تصور کنید در نمایشگاه، یک غرفه شیک و محصولات عالی ببینید ولی مدیر آن شرکت...
محصول اصلی کسبوکار
محصول شما مسئلهای است که از مشتریان حل میکنید. نتیجهای که افراد از کسبوکار ما...
شکستن سد فروش
مانعی بین فروشندگان و خریداران وجود دارد که باید از بین برود . [box type="shadow"...
وبسایت با خاصیت میدان مغناطیسی!
افراد به دنبال قدرت و جذب قدرت هستند. هر مشتری تمایل دارد در کنار بازاری...
اطلاعات محرمانه در بازاریابی دیجیتال
مخاطبان در فضای وب به دنبال اطلاعاتی هستند که کسی حاضر نیست آن اطلاعات را...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام ودرود. مقالات و ویدیوها. فوق العاده کاربردی. بیکران سپاس.
در مورد مزیت رقابتی پایدار. برسه اصل میتوانیم رقابت داشته باشیم.
1 ) مدیریت هزینه
2) استراتژی تمایز
3) استراتژی تمرکز
مدیریت هزینه ، در استراتژی مدیریت هزینه ، هدف این هست که محصولات را با کمترین قیمت ممکن عرضه کنیم چنانچه شرکتی بتواند محصولات را در مقیاس بزرگ تولید کرده وآ ن ها را با قیمتی پایینتر از رقبا به فروش برساند موفق به اجرای استراتژی مدیریت هزینه ها شده و درنتیجه می تواند از این مزیت سود ببرد.
استراتژی تمایز , محصولات یا خدمات یک شرکت متفاوت از رقبای آن هستند . به این منظور می توان محصولات / خدمات با کیفیت بالا یا تازه و جدید به دست مشتریان رساند .
اگر شرکتی این استراتژی تمایز را با موفقیت پیاده کند میتواند قیمت کالا یا خدماتش را نسبت به رقبا اندکی بالاتر ببرد.
استراتژی تمرکز , شرکت تمرکزش را بر فروش محصولات یا خدمات به یک بازار کوچکتر می گذارد
1 ) تمرکز بر قیمت : تولید محصولاتی با قیمت پایین تر برای یک بازار کوچک تر .
2 ) تمرکز بر تمایز : تمایز خدمات / محصولات در یک بازار کوچک تر .
خدمات مشتریان: یک نرم افزار ارتباط با مشتری CRM برای ایجاد کردن مزیت های رقابتی پایدار موثر است.