کارگاه آموزشی خلع سلاح : فروش و بازاریابی دارای ابعاد مختلفی است که هر فروشنده باید اصول آن را به خوبی فرابگیرد. یکی از مواردی که اکثر فروشندگان با آن روبرو هستند، مقاومت مشتریان در مقابل قیمت است. بهطوری که با شنیدن قیمت سعی در مقاومت یا کاهش آن را دارند. انسانها بهطور ذاتی سعی بر آن دارند که بتواند از هر روشی بهترین سود را کسب نمایند و همیشه برنده یک خرید و فروش باشند. در این رابطه باید بررسی کنیم که قصد داریم با چه نوع مشتریانی در ارتباط باشیم. در زمان مقابله مشتری و مقاومت در برابر قیمت چگونه رفتار نماییم. در این دوره بهطور حرفهای با روشها و تکنیکهای کاهش مقاومت مشتریان در مقابل قیمت ارائه گردیده است.
این دوره برای چه کسانی مفید است؟
- مدیران سازمان
- مدیران محصول
- بازاریابان
- کارشناسان فروش
- نمایندگان و فروشندگان محصولات
- مشاوران کسب و کار
اسلاید های این دوره در یک نگاه
قسمتی از محتوای دوره
مفاهیم پایه ای فروش
در این مبحث به مفاهیم پایه ای فروش و بازاریابی پرداخته شده است
دلایل مقاومت مشتریان
دلایل مقاومت مشتریان از اصولی است که باید قبل از فروش محصول دانست
قیمت گذاری و کاهش مقاومت مشتریان در برابر قیمت
در این قسمت به تکنیک های مختلف برای کاهش مقاومت مشتریان پرداخته شدهات
مدیریت اعتراض مشتریان
نحوه ی برخورد با اعتراض مشتریان در رابطه با قیمت محصول تکنیکی است که در این مبحث توضیح داده شده است
مدیریت تخفیف و آفِر
نوع تخفبف و زمان تخفیف و .... مواردی است که هر فروشنده در زمان فروش محصول باید از آن مطلع باشد
نحوه کاهش مقاومت مشتریان در برابر قیمت
در این فصل نحوه ی انجام تکنیکها در زمان برخورد با مشتری جهت فروش محصول و کاهش مقاومت آن توضیح داده شده است.
قسمت اول ویدئو
قسمت دوم ویدئو
قسمت سوم ویدئو
قسمت چهارم ویدئو
قسمت پنجم ویدئو
قسمت ششم ویدئو
قسمت هفتم ویدئو
قسمت هشتم ویدئو
قسمت نهم ویدئو
اسلایدهای خلع سلاح فایل های ضمیمه
دوره های مرتبط
پازل : تولید و توزیع محتوا
تولید محتوا و توزیع محتوا یکی از مهم ترین کارهای مهم در یک کسب و کار است . امروز مشتری ها…
ارتشِ سری : ساخت تیمهایبرنده
ارتش سری تیم سازی چیست ؟ اصول تیم سازی چیست؟ هدف از تشکیل تیم چیست؟برای تیمسازی چه مراحلی را باید…
تاپ گان : استراتژی های قدرت در کسب و کار و تسلط بر بازار
شلیک به سمت یک هدف درست و از قبل برنامه ریزی شده. چیزی که همیشه به آن فکر میکنیم ولی…
نظرات
1,890,000 تومان
حسین طاهری
بیزینس مَستر | بیزینس کوچ | هکرِ رُشدحسین طاهری ، مَستر کسبوکار و متخصص هک رشد بنیانگذار آژانس تبلیغات ۱۲۸ بامجوز رسمی وزارت ارشاد و موسس آموزشگاه آزاد حسین طاهری با مجوز سازمان فنیحرفهای و تاکنون مدیریت فنی و مشاوره بسیاری از پروژه های اثربخش تبلیغاتی را بر عهده داشته است. نگرش ویژه وی در ارتباطات تصویری و تبلیغات باعث شد تا بسیاری از شرکتهای معتبر از دیدگاه های وی در کمپین های تبلیغاتی و استراتژی های بازاریابی خود استفاده نموده و خود را به عنوان موفق ترین برند های صنعت به جامعه و مخاطبان هدف خود معرفی نمایند.
9011407867
سلام و درود از مقالات بسیار عالی و مفید . اصول مشتری مداری در فرهنگ ما سلام معمولاً اولین کلمه در شروع ارتباط است
مشتری، رییس ماست.