حسین طاهری؛ بیزنس مَستر وبیزنس کوچ و هکرِ رشد کسب و کار
نویسنده و مترجم حوزه توسعه کسبوکار در ایران است.
او بنیانگذار آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ است و تاکنون مشاوره و مدیریت کمپینهای عظیم برند سازی و بازاریابی را در بیش از ۴۳۶ شرکت در طی 20 سال سابقه اجرایی خود بر عهده داشته است. او اولین استریمر کسبوکار و خالق اولین اپلیکیشن رشد کسبوکار و بیزنس کوچینگ در ایران است.
وی دانشپژوه اقتصاد رفتاری و دانشآموخته مدیریت کسبوکار از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است و سابقه تدریس در مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان را دارد.تاکنون بیش از ۸۰۰۰ مدیر برتر کشور در سطوح مختلف بهطور مستقیم از آموزشهای او در دورههای MBA، DBA و دورههای تخصصی بهصورت حضوری و آنلاین او بهره بردهاند.
در کنار تمام این فعالیتهای منسجم کاری، چندین سال است که برآیند تجربیات حرفهای و دانش خود را در قالب دورههای آموزشی بسیار کاربردی به دیگران نیز منقل میکنند و دو دوره جامع «دوره بیزنس مستری و هکِ رُشد جامع یکساله اورانیوم» و «دوره بیزنس مستری و هکِ رُشد جامع یکساله اورانیوم پرو» را برگزار مینمایند.
دوره بیزنس مستری و هکِ رُشد جامع یکساله اورانیوم
دوره بیزنس مستری و هکِ رُشد جامع یکساله اورانیوم پرو
حسین طاهری از میانه دهه ۸۰، بهعنوان اولین برگزارکننده همایشهای بزرگ در حوزه کسبوکار، عملاً نقش بسزایی در توسعه اینگونه برنامههای آموزشی در کل کشور ایفا کرده و مدیریت اجرایی و علمی بیش از ۴۰ کنفرانس معتبر در حوزه کسبوکار را عهدهدار بوده است. چشمانداز علمی وی در توسعه کسبوکار باعث ارتباطش با نخبگان داخلی و خارجی این حوزه گردید و سرانجام با تلاشهای خود حضور ۶۰ تن از برجستهترین اساتید و تئوریسینهای مطرح جهان همچون:
باب پریتچارد (مرد سال بازاریابی جهان)
ریچاد دنی (اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم)
لری هاچمن (مدیرعامل بریتیش ایرویز)
مایکل لندر (رئیس آکادمی حرفهای بازاریابی اروپا) و دیگر اساتید بنام و جهانی و دعوت آنها به ایران شد.
ویژگیها و تواناییها
فنون مذاکرات در مراودات تجاری و کسبوکار
تحلیل وضعیت شرکتها در برابر رقبا
شناسایی مشتریان و یافتن راههایی جهت جذب بازار هدف
ارتباطات وسیع داخلی و خارجی با متخصصترین افراد حوزه فعالیت کاری
تهیه و تدوین برنامه بازاریابی
تدوین هویت سازمانی و طراحی سازمانی
برنامهریزی جهت انتخاب بهینه فرصتهای تبلیغاتی موجود
برنامهریزی و تدوین پروموشنهای فصلی و مناسبتی
ایدهپردازی و خلاقیت در تولید کلیپهای تبلیغاتی
طراحی کمپینهای تبلیغاتی
طراحی ارزش پیشنهادی برایسازمانها
سادهسازی مطالب در حوزه آموزش
خلاق و ایدهپرداز در نوشتن متنهای تبلیغاتی
طراحی و پیاده سازی استراتژی کسبوکار در فضای آنلاین
ایجاد تفکر سیستمی در سازمان ها
مروری بر دورههای برندسازی و فروش حسین طاهری در سالهای اخیر (1386-1400)
دوره تخصصی خلق کسب و کار و تجارت بی همتا
سال 1386
دوره طراحی مدل کسب و کار
سال 1386
دوره راه اندازی کسب و کار آنلاین
سال 1387
دوره سخنرانی و فن بیان
سال 1388
دوره بازاریابی پویا و تبلیغات هدفمند
سال 1389
دوره تبلیغ نویسی پیشرفته
سال 1390
دوره توانمند سازی مدیران
سال 1391
دوره طراحی ارزش های پیشنهادی
سال 1391
دوره افزایش فروش و بهره وری
سال 1392
دوره تدوین کمپین های تبلیغاتی
سال 1395
دوره تخصصی امپراطور بازار
سال 1395
دوره تخصصی بازاریابی محتوا
سال 1396
دوره برندسازی شخصی
سال 1398
باشگاه هک رشد
سال 1398
سمینارهای آموزشی حسین طاهری
همکاری با موسسات و دانشگاههای معتبر کشور
حضور در برنامه اینترنتی کلید
قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری حسین طاهری پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد
حسین طاهری در رادیو اقتصاد
سابقه همکاری با اساتید برجسته جهان
حسین طاهری از سال 1387 تاکنون ضمن دعوت از نخبگان و مشاوران بازارایبی،تبلیغات،فروش و مدیریت برند جهان به کشور،همکاری فشرده و نزدیکی در زمینه تحقیق و پژوهش در رابطه با موارد فوق با اساتید برجسته جهان داشته است