مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

دوره یکساله اورانیوم

اگر درآمد حساب بانکی شما با میزان توانایی‌ها، تجربه‌ها، ایده‌ها و زمانی که برای تجارتتان صرف می‌کنید، نمی‌خواند، حضور در این دوره آموزشی می‌تواند این مسئله را حل کند!در دوره یکساله و تجربه محور اورانیوم، ۴۰ هفته فراموش‌نشدنی با حسین طاهری برای توسعه یک کسب‌وکار بدونِ رقیب و بازآفرینی تجارت با یک برنامه هدفمند و مشخص‌شده، خواهید بود. در این دوره از پشت‌صحنه‌های واقعی یک کسب‌وکار پرده‌برداری می‌شود.

 

درخواست ویدئو آموزشی جلسه پانزدهم دوره یکساله اورانیوم

آموزش‌های این دوره کاملاً بر اساس تجربیاتی شرکت‌های ایرانی تدوین گردیده است و به‌عنوان یک میانبر واقعی می‌تواند وقت، انرژی و پول شمارا بهینه کند. تاکنون بیش از ۲۸۰ نفر از مدیران برجسته و فعالان صنعت و تجارت در این دوره شرکت کرده‌اند و توانسته‌اند نقدینگی و اعتبار کسب‌وکار خود را در مدتی کوتاه چند برابر کنند. روش‌های منحصربه‌فرد این دوره را در هیچ دوره دیگری نخواهید یافت. حسین طاهری با همین روش‌ها در مدتی کمتر از دو سال به موفقیت‌های بزرگ رسید. این‌یک دوره عمومی نیست و برای اینکه بتوانید در این دوره شرکت کنید باید شرایط مشخصی داشته باشید.

داستان این دوره آموزشی

چند سال پیش بود که ریچارد دنی، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم را برای دعوت به همایش و انجام برخی از مشاوره‌ها، به ایران دعوت کردم. نشریه تایم او را اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفه‌ای جهان و استاد بی‌همتای مدیریت و رهبری، خدمات مشتری و توسعه تجارت، در سراسر اروپا می‌داند که شش کتاب پرفروش او در حوزه کسب‌وکار در ۴۶ کشور جهان توزیع گردیده است. 
در روز پایانی حضورش در ایران با او گفتگویی کوتاه داشتم و او به نکاتی اشاره کرد که دقیقاً مشکلات تجارت و کسب‌وکار من بود، درست انگار که او هرروز به شرکت من آمده، اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رشد کسب‌وکار من دستورالعمل اختصاصی تهیه‌کرده است! با خودم حسرت خوردم که چرا زودتر، این مطالب را نیاموخته بودم. محتوا و خروجی آن جلسه، منجر به کسب اطلاعات و تجربه‌های ارزشمندی شد که توانست ظرف ده ماه (دقیقاً ۲۸۸ روز) رشد سازمان مرا تا چهار برابر افزایش دهد.

طراحی مدل کسب‌و‌کار

کسب‌و‌کار‌ها مانند انسان‌ها هستند. گاهی حالشان خوب است و گاهی دچار کسالت می‌شوند و به سازماندهی مجدد نیاز دارند

ایجاد درآمدِ پایدار

چگونه با سیستم‌سازی و آگاهی از روش‌های جدید درآمدی، حتی در زمان استراحت و سفر هم درآمد پایدار داشته باشید

مهارت‌های نو‌ظهور

چه مهارت‌هایی می‌تواند ما را سریعتر به مقصد برساند و از اتلاف سرمایه‌ها و منابع ما جلوگیری کند؟

بهینه‌سازی فروش

از طریق تعریف صحیح بازار هدف و رسانه‌های درست، مشتریان واقعی را به خود نزدیکتر می‌بینید

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این دوره

آموزشِ کاربردی و مهارت‌محور

مطالب این دوره در حدود 160 ساعت به صورت کارگاهی و مهارتی (نه صرفا تئوری و دانشگاهی) در 40 هفته ارائه می‌گردد که زمان کاملا مناسبی برای اصلاح سازمان و فرآیندها خواهید داشت.

بهبود مهارت‌های کلیدی

جریان سیّال ایده‌ها

محتوای بروز و اختصاصی

بسیاری از مواردی که در این دوره ارائه می‌شود، مواردی است که هم‌اکنون توسط شرکت‌های معتبر جهان و کسب‌وکار‌های موفق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حرکت در جهت درست

شبکه‌سازی ارتباطی

درخواست ویدئو آموزشی جلسه پانزدهم دوره یکساله اورانیوم

فهرست مشاغلی که تا کنون در این دوره حضور داشته اند و نیاز آنها

 

مدرسان: گویی در این دنیا آنچه که تغییر نمی‌کند، دستمزد اساتید حق التدریس است
وکلا: با وجود تخصص و توانمندی وکلای جوان، رقابت با وکلای قدر و قدیمی‌تر دشوار شده است.
فنی مهندسی: مهندسانی که به طور شخصی فعالیت می‌کنند و در مقابل شرکت‌های بنام، ناشناس مانده‌اند.
شرکت‌های بیمه: روش‌های نادرست فروش بیمه باعث ایجاد طرز تفکر اشتباه در میان مشتریان شده است.
سالن‌های زیبایی: سالن‌های زیبایی مشتریان متعددی دارند اما مشتریان وفادار نیستند و به طور مکرر به سالن مراجعه نمی‌کنند.
پزشکان و دندان‌پزشکان: رقابت شدیدتر شده و علاوه برخدمات اصلی پزشکی نیاز به خدمات جانبی مثل رزرو آنلاین و… بوجود آمده است.
رستوران‌ها: افراد در انتخاب رستوران‌ها تنوع طلب هستند و معمولا وفادار نیستند. همچنین سازوکاری برای رفتار با مشتریان شاکی تعریف نشده‌است.
شرکت‌های توزیع: رقابت ناسالم شرکتهای پخش در جهت حضور در خرده‌فروشی‌ها با ارائه تخفیف بالا‌تر، بازپرداخت طولانی‌تر و …، مشکل اغلب شرکت‌ها در این حوزه است.
حسابداران عدم اعتماد مدیران به اثر بخشی حسابداری در توسعه کسب‌وکار از جهت گزارشگری و فعالیت های مالی دغدغه امروزه حسابداران شده است.
طراحان داخلی: تعداد شرکت‌هایی که طراحی داخلی انجام می‌دهند، زیاد شده است. و آنهایی که کارشان منحصر به فرد است دیده نمی‌شوند.
خدمات آموزشی: هر روزه در شهرهای مختلف آموزشگاه‌های متعددی بازگشایی می‌شوند و این رقابت در این حوزه را سخت‌تر می‌کند.
هتل‌ها: در صنعت هتل‌داری روز به روز رقابت شدیدتر می‌شود و هرکدام در پی خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مشتریان هستند.
مشاوران: عدم اعتماد مردم به راهکارهای ارائه شده توسط مشاوران و عدم اجرای راهکارها توسط مشتریان.
آتلیه‌ها: تعداد آتلیه‌ها روزبه روزدر حال افزایش است و با وجود تخصص و کیفیت بالا، ناشناس مانده‌اند.
صنعت گردشگری: درآمدهای این صنعت معمولا فصلی می‌باشد و درآمد ثابت و پایداری ندارند
تشریفات مجالس: درآمد این صنف براساس ایام سال متغیر است و درآمد ثابتی ندارند.

صنایع غذایی: مدیران این صنعت نیاز به آگاهی، کارآفرینی و خلاقیت، برای کاهش هزینه‌ها، بالا بردن بهره‌وری و عرضه محصولات جدید دارند.
صنعت ساختمان: ارزیابی کلیه بازارها حاکی از شرایط رکودی است که در این زمینه بازار مسکن نیز به نظر می‌رسد با اشباع و شرایط منفی مواجه است.
شرکت‌های دارویی: اعتماد بیماران و پزشکان به داروهای خارجی بیشتر از داروهای داخلی است. ترجیح افراد، با وجود قیمت‌های بالاتر، داروهای خارجی است.
صنایع دستی: افراد ارزش محصولات صنایع دستی را به درستی ارائه نمی‌کنند بنابراین زمانی که قیمت به مشتری گفته می‌شود، مشتری تعجب می‌کند و خرید نمی‌کند.
صنعت نساجی: وارد کردن محصولات چینی و همچنین قاچاق جنس‌ها و عرضه‌ی آنها با قیمت پایین، کار را برای صنایع نساجی ایرانی مشکل کرده است.
صنعت چاپ و تکثیر: قیمت و کیفیت در چاپ متفاوت است و درک آن برای مشتریان دشوار است در نتیجه آنها از تفاوت نرخ‌ها شاکی هستند.

صادرات
شرکت‌های بازرگانی
مشاوران سرمایه‌گذاری
مشاوران بازرگانی
واردات

حل چالش‌ها و مسئله‌های زیر در پایان دوره

کاهش فروش

با کاهش حجم فروش ، از دست دادن سهم بازار و یا حاشیه سود کم مواجه هستید.

ناکارآیی نیروهای سازمان

نیروهای قوی فروش و بازاریابی جهت سازمان خود ندارند و یا پیدا نمی کنند و اگر هم پیدا می کنند می بایست افراد با حقوق بالا استخدام کنید.

عدم رضایت شغلی

از شغل فعلی خود، هرچند درآمد خوبی دارد، رضایت ندارند و به هر دلیلی می‌خواهند شغل خود را عوض کنند و به دنبال یک شغل پردرآمد و هیجان‌انگیز هستند.

عدم آگاهی به فضای بازار

می خواهند کسب‌و‌کار و تجارتی راه‌اندازی کنند ولی آگاهی کمی نسبت به بازار و فعالیت‌های اقتصادی دارند

بازدهی کم

کسب‌و‌کار و تجارت بازده خوبی به ازای سرمایه گذاری بعمل آمده ندارد

درگاه بازاریابی خلوت

عدم بازدهی موثر در رسانه‌های آنلاین و آفلاین در بازاریابی و تبلیغات

طراح و مدرس دوره کیست؟

حسین طاهری، مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از 17 سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.
حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.
او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول 17 سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از28 کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

درخواست ویدئو آموزشی جلسه پانزدهم دوره یکساله اورانیوم