مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی
مرور

صدا

چگونه طول عمر سازمان خود را بالا ببریم؟

چرا خیلی از سازمان‌ها با این‌که منابع مالی خوبی دارند و برنامه‌های مارکتینگ، بازاریابی و فروش بالایی دارند ولی عمرشان کوتاه است؟ طبق آمار سازمان مدیریت صنعتی به طور میانگین عمر یک سازمان در کشور ما حدود 18 سال است. بیشتر سازمان‌ها یا بعد از…
ادامه مطلب ...

نقش رسانه‌ها در برند سازی

رسانه‌ها تا چه حدی می‌تواند در مدیریت برند مداخله نمایند؟ نقش رسانه‌ها در برند سازی در فضای تعاملی دنیای امروز چگونه است؟ چرا مردم از رسانه‌ها گریزان هستند؟ فایل صوتی مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع نقش رسانه‌ها در برند سازی در رادیو…
ادامه مطلب ...

بازاریابی محتوا، آینده بازاریابی جهان

در اقتصاد و تجارت امروز، نیازمند روش خاصی هستیم که بتواند ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کند، پیام را راحت‌تر به مخاطب برساند و از همه مهم‌تر ما را به آن شخصی که هم او و هم ما به دنبالش هستیم برساند، اینجاست که بازاریابی محتوا برای ما اهمیت…
ادامه مطلب ...

هوش کسب‌و‌کار

چرا در کشورهای رو به توسعه امروز، اقتصاد دست شرکت های کوچک تر یا اصطلاحا شرکت های چابک تر هستند؟ . در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع هوش کسب و کار که در برنامه نود و هشتی ها در رادیو اقتصاد صورت گرفته است.
ادامه مطلب ...

چرا فروشندگان حرفه‌ای، کم حرف می‌زنند؟

اغلب افراد بخاطر اینکه مزیت رقابتی در کالا و خدماتشان ندارند فروش را با حرف زدن زیاد ، دادن اطلاعات زیاد را با راه حل محور بودن اشتباه می گیرند. در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع بهای زیاده گویی در فروش که در برنامه نود و…
ادامه مطلب ...

بازاریابی عصبی از نگاهی دیگر

امروز آن‌قدر که مردم در زمان خریدشان با احساسات و هیجاناتشان تصمیم‌گیری می‌کنند با منطقشان استفاده نمی‌کنند. در ادامه می‌شنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع بازاریابی عصبی که در رادیو اقتصاد صورت گرفته است.
ادامه مطلب ...

مینی‌بوک راهکارهای تفویض اختیار

رسیدن به نتایج از طریق سازمان دادن کار دیگران
هیچ ارتش یک‌نفره‌ای در طول تاریخ به پیروزی نرسیده‌ است
دانلود فایل
تهیه‌شده در گروه پژوهش و توسعه حسین طاهری
close-link