مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی
مرور

صدا

نقش رسانه‌ها در برند سازی

رسانه‌ها تا چه حدی می‌تواند در مدیریت برند مداخله نمایند؟ نقش رسانه‌ها در برند سازی در فضای تعاملی دنیای امروز چگونه است؟ چرا مردم از رسانه‌ها گریزان هستند؟ فایل صوتی مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع نقش رسانه‌ها در برند سازی در رادیو…
ادامه مطلب ...

بازاریابی محتوا، آینده بازاریابی جهان

در اقتصاد و تجارت امروز، نیازمند روش خاصی هستیم که بتواند ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کند، پیام را راحت‌تر به مخاطب برساند و از همه مهم‌تر ما را به آن شخصی که هم او و هم ما به دنبالش هستیم برساند، اینجاست که بازاریابی محتوا برای ما اهمیت…
ادامه مطلب ...

هوش کسب‌و‌کار

چرا در کشورهای رو به توسعه امروز، اقتصاد دست شرکت های کوچک تر یا اصطلاحا شرکت های چابک تر هستند؟ . در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع هوش کسب و کار که در برنامه نود و هشتی ها در رادیو اقتصاد صورت گرفته است.
ادامه مطلب ...

چرا فروشندگان حرفه‌ای، کم حرف می‌زنند؟

اغلب افراد بخاطر اینکه مزیت رقابتی در کالا و خدماتشان ندارند فروش را با حرف زدن زیاد ، دادن اطلاعات زیاد را با راه حل محور بودن اشتباه می گیرند. در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع بهای زیاده گویی در فروش که در برنامه نود و…
ادامه مطلب ...

رقابت در کسب‌وکار

برای رقابت در بازار کسب و کار و در میان رقبا باید چگونه عمل کرد ؟ رقابت سالم یا رقابت ناسالم ؟ "بدگویی" ،" غیبت" و یا "تخریب" رقبا نتیجه عکس داشته و موجب شکست خودمان در رقابت خواهد شد. مهمترین ویژگی رقابت " زودتر از رقبا به ذهن مخاطب رسیدن…
ادامه مطلب ...