ویدئوهای منتخب

1 / 6 ویدیوها
1

به خاطر یک مُشت سهام

14:46
2

نظر شرکت کنندگان در دوره یکساله آموزشی اورانیوم

04:57
3

همایش بزرگ دینامیت

02:55
4

تخریب برای ساختن

05:59
5

مینی سریال ساعت صفر قسمت اول: نجات

28:56
6

توضیحات مبتکر و طراح دوره اورانیوم

24:54

ویدئو همایش‌های حسین طاهری

    10 می, 2020

    ایجاد امنیت شغلی در سازمان ! چطور و چگونه؟

    وفاداری سمبل رشد یک سازمان است. وفاداری عامل امنیت شغلی است هم برای مدیر و هم برای کارکنان. وفاداری یعنی…
    31 مارس, 2020

    پاداش مالی عامل انگیزه نیست، عامل بحران است

    داشتن مشوق‌های غیرمالی بسیار مهم است. همه چیز پول نیست. ممکن است پاداش مالی برای کارمندی که بی‌انگیزه شده است…
    8 مارس, 2020

    چگونه فضای کارمندسالاری را در سازمان خود بشکنیم؟

    سازمان بالنده همان ایده‌آلی گرایی است. یک دوره‌ای مدیرسالاری بود و حرف اول و آخر را مدیر می‌زد؛ اما الآن…
    8 مارس, 2020

    اولین گام افزایش بهره‌وری منابع انسانی

     یکسری افراد توانا و یکسری افراد راغب در سازمان داریم. نیازهای این دو گروه با هم متفاوت است. افراد توانا…
    15 می, 2019

    مردم را در صف خرید نگه دارید!

      استیو جابز در‌هنگام معرفی محصول جدید برای مردم احساس انتظار ایجاد می‌کند و می‌گوید: اشکالی‌ندارد، مردم را منتظر نگه‌دارید!…
      23 می, 2020

      ساعت صفر : نجات

      این مینی سریال در سه قسمت به صورت تحلیلی آموزشی در حوزه‌های کسب‌وکار و جامعه نکاتی را ارائه می‌کند. اکنون…
      8 مارس, 2020

      کسب‌وکار عالی در شرایط وخیم

      شرایط به‌شدت غیرمنتظره بود! اغلب ما نمی‌دانستیم که باید چه بکنیم؟ من هم مثل شما خودم را برای مقابله با…
      20 ژانویه, 2018

      چرا کمپین‌ های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟

      چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ حسین طاهری بنیانگذار و مدیر آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ در یک مصاحبه بحث…
        26 سپتامبر, 2019

        رکاب27: راهکارهای حل مسئله

        [su_label type=”black”] کیفیت : HD 720P[/su_label]    [su_label type=”warning”] فرمت : تصویری mp4 , صوتی mp3[/su_label]  [su_label type=”success”] زمان :…
        23 سپتامبر, 2019

        رکاب26: رضایت مشتریان

        این که به گذشته خود نگاه کنیم و حس رضایت نسبت به گذشته خودمان داشته باشیم حالمان را خوب می‌کند.…
        8 سپتامبر, 2019

        رکاب25: وفاداری مشتریان

        عمده مشکلاتی که افراد در ارتباطات خود با یکدیگر یا سازمان با مشتریان و کارمندان به عنوان مشتریان درون سازمانی…
        1 آگوست, 2019

        رکاب24: مدیریت ارتباط با مشتریان

        در کسب و کار درباره این مقوله بسیار صحبت می‌شود. هر کاری که در سازمان انجام می‌دهیم به خاطر این…
        25 جولای, 2019

        رکاب23: ارتباطات درون سازمانی

          چهار سرمایه مهم داریم که این سرمایه، سرمایه‌های اقتصادی یک کشور، یک شرکت و یک خانواده را تشکیل می‌دهند.…
        23 جولای, 2019

        رکاب22: بازاریابی محتوا

          بازاریابی محتوا ۷ مرحله دارد. به جرأت می‌توانم بگویم تنها استراتژی که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه و سودآوری و…

        پادکست‌ها و فایل‌های صوتی

          قدم اول رقابت در بازار

          فردی که زودتر به مقصد برسد در رقابت پیروز می‌شود.شما باید هر روز با خودتان رقابت کنید . اگر تلاش…

          چرا برندسازی شخصی؟

          تصور کنید در نمایشگاه، یک غرفه شیک و محصولات عالی ببینید ولی مدیر آن شرکت را نبینید. چه دیدگاهی در…

          محصول اصلی کسب‌و‌کار

          محصول شما مسئله‌ای است که از مشتریان حل می‌کنید. نتیجه‌ای که افراد از کسب‌وکار ما می‌گیرند محصول ماست.   افراد…

          شکستن سد فروش

          مانعی بین فروشندگان و خریداران وجود دارد که باید از بین برود . بین فروش و خرید سدی وجود دارد…

          وب‌سایت با خاصیت میدان مغناطیسی!

            افراد به دنبال قدرت و جذب قدرت هستند. هر مشتری تمایل دارد در کنار بازاری قرار بگیرد که قدرتمند…

          اطلاعات محرمانه در بازاریابی دیجیتال

          مخاطبان در فضای وب به دنبال اطلاعاتی هستند که کسی حاضر نیست آن اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار دهد.…

          مزیت رقابتی پایدار

          مزیت رقابتی که برای شما ماندگار باشد وتبدیل به میراث شود، می‌تواند از شما یک رهبر در بازار بسازد. اولین…

          رقابت برای جلوگیری از جنگ است

          رقابت برای جنگ نیست ، رقابت برای جلوگیری از جنگ است. پس اصل کار ما بر روی دفاع است. رقابت…

          فلسفه ساخت برند شخصی

          شما با کارهایی که شروع می‌کنید شناخته نمی‌شوید، شما با کارهایی که تمام می‌کنید شناخته می‌شوید.   هر عملی تا…

          نقش سرمایه‌ها در برندسازی شخصی

          داشتن سرمایه‌های نمادین از شما اصالت می‌سازد. تیم‌های قدرتمند خسته می‌شوند ولی نمی‌توانند احساس خستگی کنند  چهار سرمایه در علم…

          نحوه ساخت برند شخصی

          هر کس می‌تواند بازیکن آزاد زمین کسب‌و‌کار خود می‌تواند باشد و اگر در بین مخاطبین، برند شخصی خوبی بسازید می‌توانید…

          سرعت در برابر تغییرات

          بازار همیشه در حال تغییر است و سازمان شما باید با این تغییرات هماهنگ باشد. چابکی میزان آمادگی شماست برای…
          دکمه بازگشت به بالا
          بستن
          بستن