مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

حسین طاهری مشاور تبلیغات ، بازاریابی و توسعه برند

حسین طاهری ، مشاور تبلیغات ، بازاریابی و توسعه برند، مدیر هنری و متخصص طراحی گرافیک است . او مدیر عامل آژانس مهندسی تبلیغات و تحقیقات ۱۲۸ یکی از شرکت های مطرح تبلیغات و بازاریابی در کشور بوده و تاکنون مدیریت فنی و مشاوره بسیاری از پروژه های اثربخش تبلیغاتی را بر عهده داشته است. نگرش ویژه وی در ارتباطات تصویری و تبلیغات باعث شد تا بسیاری از شرکتهای معتبر از دیدگاه های وی در کمپین های تبلیغاتی و استراتژی های بازاریابی خود استفاده نموده و خود را به عنوان موفق ترین برند های صنعت به جامعه و مخاطبان هدف خود معرفی نمایند.

وی تاکنون مشاور و مجری مستقیم فعالیت ها و کمپین های تبلیغاتی بیش از ۶۰ شرکت صنعتی ، تولیدی و خدماتی می باشد و تاکنون تجربه همکاری با ۲۹۴ شرکت مختلف را در کارنامه خود دارد . چشم انداز علمی وی در حوزه تبلیغات ، مهندسی فروش ، برندینگ و مدیریت بازاریابی باعث ارتباط با نخبگان داخلی و خارجی این حوزه گردید و سرانجام با تلاش های خود حضور ۴۰ تن برجسته ترین اساتید و تئورسین های جهان را به کشور عزیزمان ایران قطعی نمود که نتیجه آن برگزاری بیش از ۹۰ سمینار و همایش بین المللی با شرکت بیش از ۸۰۰۰ مدیر و کار آفرین برتر کشور در طول سه سال گذشته بوده است . او همچنین مدیر اجرایی ۲۳ کنفرانس و سمینار مطرح بین المللی در حوزه های تخصصی تبلیغات ، فروش ، بازاریابی ، خدمات مشتری ، برندینگ ، رقابت و … بوده است .

حسین طاهری با اخذ تقدیرنامه از مقام ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۵به عنوان یکی از کارآفرینان برتر کشور معرفی گردید . نگرش ویژه وی در برندینگ و مدل های کسب و کار ، باعث گردیده تا بسیاری از برندهای مطرح از دیدگاه های وی استفاده نموده تا به عنوان موفق ترین سازمان ها، به جامعه مخاطبان هدف خود معرفی گردند.

دعوت از اساتید مطرح جهان و تجربه همکاری در برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای و آموزشی در ایران

حسین طاهری همزمان با اجرای فعالیت های تبلیغاتی و همکاری در پروژه های آموزشی در حوزه تحقیق و پژوهش تبلیغات و بازاریابی فعالیت می نماید و ضمن کسب تجربه ، همکاری و آموزش تخصصی او با اساتید بین المللی همچون آقایان باب پریتچارد (مرد سال بازاریابی جهان) ، ریچاد دنی (اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم ) لری هاچمن ( مدیر عامل اسبق شرکت بریتیش ایرویز ) ، مایکل لندر (رئیس آکادمی حرفه ای بازاریابی اروپا ) و دیگر اساتید ، به ارائه سخنرانی ها و مباحث روز آموزشی در همایش ها و کارگاه های علمی آموزشی درون سازمانی مشغول می باشد .

باب پریتچارد

مرد سال بازاریابی جهان در سال 2009

لری هاکمن

برنده جایزه برترین سخنران تجارت سال اروپا

مایکل لندر

رئیس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا EADIM

رابین سیگر

مدرّس دوره های آموزشی رشد سازمانی در بزرگترین شرکت جهان (Microsoft)

ریچارد دنی

اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم

آلن فیودر

متخصص جهانی منابع انسانی با تمرکز بر مدیریت انگیزش سازمان و نویسنده کتابهای مطرح و پرفروش جهان

اریک ورمیولن

عضو برجسته اتحادیه جهانی برند و دارای رکورد فروش 60000 محصول در 3 هفته در جهان

دیوید رویستون

مشاور و رئیس خدمات مدیریت شغلی شرکتهای مطرح :IBM, American Express Bank , HSBC, KPMG ، کارشناس خبره کسب و کار و تجارت در بی بی سی

کاین ترنر

مرد شماره یک جهان در زمینه موفقیت تجاری و تعالی سازمانی از دید مجله فایننشال تایمز و نویسنده 7 عنوان از فهرست 100 کتاب برتر جهان

کوین کلی

نویسنده پرفروشترین کتاب سال اروپا با نام چگونه؟ وقتی نمی‌دانی چگونه؟، سه بار شکستن رکورد فروش در بریتانیا و سخنران اجلاس سالیانه میزگرد میلیون دلاری

رای پترسون

مبتکر مدل RAP Selling در حوزه فروش برای اولین باردر جهان، وی در طول 35 سال به عنوان مدیر کل فروش بسیاری از کمپانی های جهان مشغول به فعالیت بوده است .

ولفگانگ ریبه

دارای مدرک دکترای فلسفه ارتباطات و مدرس و مشاور برنامه ریزی استراتژیک و تیم سازی در سازمانهای مهم دنیا

ژاک دیوایلر

متخصص فروش ، بازاریابی و خدمات مشتریان بر اساس مدل های ذهنی پایدار و دارای سابقه همکاری با بیش از 200 شرکت در سراسر جهان را داراست از جمله : DHL, Oracle, Total, LisbonBank, IMM, Merchant .

رابین ویلر

متفکر برجسته کسب و کار و یکی از کارآفرینان مطرح جهان است . بسیاری او را در رده کارآفرینان افسان های همچون ریچارد برانسون ، بیل گیتس و جک ولش و استیو جابز می دانند

ریچارد ریچ

استاد ارتباطات فردی و سازمانی ، فنون مذاکرات و زبان بدن و موسس و بنیانگزار باشگاه فنون مذاکرات

اگر دچار یکی از مسائل زیر هستید؟ جلسه مشاوره با ما پاسخ بسیاری از پرسش های شما خواهد بود

  • برند شما جایگاه مشخص و مشتریان وفادار ندارد؟
  • تاکنون هزینه های بسیاری در جهت تقویت و توسعه برند سازمانتان نموده اید، اما نتیجه قابل انتظار را نگرفته اید!

 

بسیار خوب ، اشکالی ندارد، برای ما کاملا آشنا و بدیهی است، بسیاری از شرکت های دیگر هم، همین مسئله ها را داشته اند، ما پاسخش را به آنها داده ایم و مسئله را حل کرده ایم.
  • سهم بازارتان در حد پتانسیل تولید و توانایی های سازمانتان نیست!
  • رقبا به سراغ مشتریانتان می روند و سعی در جذب آنها دارند، گاهی وقتها هم این اتقاق می افتد …

 

خوب معلوم است، اگر ارتباطات بازاریابی به شکل خوبی انجام  شود، شاید بتوان نتایجی متوسط گرفت. برای یک نتیجه متفاوت می بایست یک برنامه متفاوت داشت.
  • برنامه های تبلیغات شما، از فروش سازمانتان حمایت نمی کند؟
  • پیام ها و رسانه های تبلیغاتی شما اثر گذاری زیادی ندارند یا اگر هم دارند، باعث تماس اغلب مخاطبان با شما می شوند، اما کسی سفارش نمی دهد.

 

امروزه مردم در پیام ها و رسانه های تبلیغاتی، به دنبال منافع خودشان هستند، نه فقط ویژگی ها و خصوصیات کالا و حدمات شما. ما برای این موضوع راه حل های امتحان شده ای داریم.

نتیجه نهایی همکاری من با کسب و کار شما