مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

قسمت بیست‌و‌ششم رکاب : حس رضایت مشتری

این که به گذشته خود نگاه کنیم و حس رضایت نسبت به گذشته خودمان داشته باشیم حالمان را خوب می‌کند. ما چطور می‌توانیم رضایت بیشتری برای مشتریان ایجاد کنیم؟  مردم دیگر مثل گذشته وقت فکر کردن به محصولات و خدمات را ندارند. بنابراین به سرعت به درونشان و به قلبشان و به تجربیات گذشته‌ای که دارند مراجعه می‌کنند. این حس مهم بودن واقعاً در قلب مشتری خیلی مهم است و خیلی به بالا بردن سطح رضایت و وفاداری در مشتری و کمک می‌کند.

حس رضایت در زندگی ما چه نسبت به رفتاری که انجام می‌دهیم و چه نسبت به نتایجی که از کارهایمان داریم همیشه خوب است و نشان می‌دهد که در زندگی راههای زیادی را درست طی کرده‌ایم و ما را به اعتماد به نفس در تصمیم گیری، شناخت بهتر اطرافمان و ایده‌هایی که تا به امروز برای خودمان ترسیم کرده‌ایم می‌رساند.  این که به گذشته خود نگاه کنیم و حس رضایت نسبت به گذشته خودمان داشته باشیم حالمان را خوب می‌کند. اگر مشتریانی داشته باشید که به گذشته شما و سازمان شما و ارتباطی که با سازمان شما داشته‌اند فکر کنند و حالشان خوب شود، عامل اصلی ایجاد حس خوب در قلب و روح مشتریان خواهد شد. چطور می‌توانیم راضی باشیم یا حس رضایت بیشتری برای مشتریان خود ایجاد کنیم؟ بارها و بارها اتفاق افتاده است که شما به واسطه تبلیغی یا تعریفی مشتری یک مجموعه شدید و بعد که از آن خدمات استفاده کردید یا کالایی را خرید کردید، دیدید رضایتی که از قبل لازم داشتید یا مورد انتظار شما بود را به دست نیاورده‌اید و این چرخه خرید شما از آن شرکت را تمدید نمی‌کند، تکرار نمی‌کند. مهم‌ترین عامل این است که :

  • اول این که در ایجاد حس بردن از خرید یا حس برتری و ایجاد آن در درون مشتری تلاش کنیم. منظور از ما کیست؟ یعنی مجموعه مدیران و کارمندان که در یک سازمان کار می‌کنند. اولین افرادی که ما باید این حس بردن یا این حس رضایت را در آنها ایجاد کنیم، کارمندان سازمان خودمان هستند.
«کارمندهای راضی می‌توانند مشتریهای راضی به وجود آورند.»
طبیعی است که اگر کارمند ناراضی باشند، این سطح از نارضایتی بسیار راحت به مشتریان انتقال پیدا می‌کند. چرا؟

شما دسترسی به ویدئو و محتوای کامل را ندارید چون هنوز اشتراک سریال رکاب را تهیه نکرده‌اید !

سریال رکاب اولین سریال آموزشی موفقیت در ایران میباشد. این سریال دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌های هر هفته منتشر شده و هر قسمت از آن به یک موضوع خاص در زندگی و کسب‌و‌کار میپردازد.

کسب‌وکار وزندگی مثل سوار دوچرخه شدن است ما برای اینکه بتوانیم تعادلمان را حفظ کنیم باید به حرکت کردن، رکاب زدن و روبه‌جلو رفتن ادامه بدهیم. موفقیت و یا دستاوردهای گذشته نمی‌تواند برای ما موفقیت‌های امروز یا فردا را به همراه داشته باشد. اینکه چه چیزی دارید؟ یا چه چیزی ندارید؟ از چه امکاناتی استفاده می‌کنید؟ و یا استفاده نمی‌کنید؟ اینها همه دوچرخه‌های شما هستند. برای استفاده از آنها و برای رسیدن به‌جایی که می‌خواهید باید رکاب بزنید. رکاب زدن باید بخشی از زندگی روزانه یک کارآفرین و یا یک فردی که در زندگی هدفی دارد باشد.

در سریال رکاب حسین طاهری درست مانند یک مربی در کنار شما رکاب میزند تا به شما در مسیر زندگی و کسب و کارتان یاری رساند.او مشاور کسب و کارها و برندهای برتر ایران ، کارشناس رادیو اقتصاد و مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان است و در سریال رکاب نه تنها دانسته‌ها بلکه توانسته‌ها و حاصل سالها تجربیات خود را به شما انتقال میدهد .

  • ما تضمین میکنیم :
  • تحول در زندگی و کسب و کار شما
  • دسترسی همیشگی و دانلود فوری تمامی قسمتها
  • در آینده مشمول افزایش قیمت نمیشوید

اشتراک سریال رکاب

۱۹۹ هزار تومان

Product price
Additional options total:
Order total:
۲ نظرات
  1. مجتبي گرامي زاده می‌گوید

    خدا قوت مرد دیجیتال مارکتینگ و سخنران متبهر عرصه علوم روز

    1. حسین طاهری هستم می‌گوید

      سپاس از لطف شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.