مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

قسمت بیست‌و‌پنجم رکاب : وفاداری مشتریان

عمده مشکلاتی که افراد در ارتباطات خود با یکدیگر یا سازمان با مشتریان و کارمندان به عنوان مشتریان درون سازمانی دارند، همین نکته است وفا داری. وفاداری و وفادار بودن حلقه گمشده ارتباطات امروز در دنیا کسب و کار و زندگی ما است. خروجی مدیریت ارتباط با مشتریان باید اصطلاحاً Customer loyality یا وفاداری مشتری باشد. وفاداری چیزی است که باعث می‌شود ارزش و طول عمر یک مشتری و میزان حضور او در یک سازمان بالاتر برود. وفاداری مشتری تا سال ۲۰۲۰ حجم بالایی از بودجه‌های تبلیغاتی برندسازی و بازاریابی بسیاری از شرکت‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

بنابر پیش بینی‌ها در شرکت‌ها تا ۴۰ میلیارد دلار حجم سرمایه گذاری در رابطه با سرویس‌ها یا برنامه‌های وفاداری مشتریان هزینه خواهد شد. چرا این اتفاق افتاده است؟ چون آنها به این نتیجه رسیده‌اند که وقتی آدم‌ها کالا یا خدماتی را خریداری می‌کنند، برایشان یک تجربه ایجاد می‌شود. برای آنها یک حسی ایجاد می‌شود که هر چقدر بتوانند آن حس را در حین خرید افراد کنند، می‌توانند مشتریان را برای بار دوم، سوم و بارها و بارها به سمت سازمان خود برگردانند بدون آن که دغدغه داشته باشند که آیا مشتری کالا و خدمات جدید را خریداری می‌کند یا نه. دقیقاً اتفاقی که در کمپانی آیفون افتاده است.

می‌بینید مشتریان آیفون یک Apple life  یا سبک زندگی از آیفون به سبک زندگی خود اضافه کرده‌اند به همین دلیل این معنی کمپانی دغدغه فروش محصول جدید را ندارد و نگران نیست که آیا از محصول جدید استقبال می‌شود یا خیر. می‌داند بخش اعظمی از سرمایه گذاری‌هایی که در بخش توسعه محصول انجام می‌دهد، توسط بخش عظیمی از مشتریان وفادارش کاور می‌شود و پوشش داده می‌شود. تعریف جدید بازاریابی همین است. بازاریابی یعنی محصولاتی که بر نمی‌گردند ولی مشتریانی که برمی­گردند و بارها و بارها خرید خود را تکرار می‌کنند. ما را به عنوان یک کمپانی که به آنها وفادار هستند به بقیه معرفی می‌کنند و سعی می‌کنند در شبکه فامیل و دوستان و خانواده ما را به بهترین شکل ممکن معرفی کنند. در جاهایی دقیقاً نقش هوادار ما را پیدا می‌کنند و مانند سفیر ما عمل می‌کنند و در مقابل رقبا از محصول و خدمات ما دفاع می‌کنند.

شما دسترسی به ویدئو و محتوای کامل را ندارید چون هنوز اشتراک سریال رکاب را تهیه نکرده‌اید !

سریال رکاب اولین سریال آموزشی موفقیت در ایران میباشد. این سریال دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌های هر هفته منتشر شده و هر قسمت از آن به یک موضوع خاص در زندگی و کسب‌و‌کار میپردازد.

کسب‌وکار وزندگی مثل سوار دوچرخه شدن است ما برای اینکه بتوانیم تعادلمان را حفظ کنیم باید به حرکت کردن، رکاب زدن و روبه‌جلو رفتن ادامه بدهیم. موفقیت و یا دستاوردهای گذشته نمی‌تواند برای ما موفقیت‌های امروز یا فردا را به همراه داشته باشد. اینکه چه چیزی دارید؟ یا چه چیزی ندارید؟ از چه امکاناتی استفاده می‌کنید؟ و یا استفاده نمی‌کنید؟ اینها همه دوچرخه‌های شما هستند. برای استفاده از آنها و برای رسیدن به‌جایی که می‌خواهید باید رکاب بزنید. رکاب زدن باید بخشی از زندگی روزانه یک کارآفرین و یا یک فردی که در زندگی هدفی دارد باشد.

در سریال رکاب حسین طاهری درست مانند یک مربی در کنار شما رکاب میزند تا به شما در مسیر زندگی و کسب و کارتان یاری رساند.او مشاور کسب و کارها و برندهای برتر ایران ، کارشناس رادیو اقتصاد و مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان است و در سریال رکاب نه تنها دانسته‌ها بلکه توانسته‌ها و حاصل سالها تجربیات خود را به شما انتقال میدهد .

  • ما تضمین میکنیم :
  • تحول در زندگی و کسب و کار شما
  • دسترسی همیشگی و دانلود فوری تمامی قسمتها
  • در آینده مشمول افزایش قیمت نمیشوید

اشتراک سریال رکاب

۱۹۹ هزار تومان

Product price
Additional options total:
Order total:
۲ نظرات
  1. eng.masaeli می‌گوید

    درود بر شما
    فایل قسمت ۲۵ سریال رکاب برای من قابل دانلود نیست
    لطفا پیگیری بفرمایید.
    متشکرم

    1. حسین طاهری هستم می‌گوید

      سلام . ضمن عرض پوزش , به علت انتقال سرور ، دسترسی و دانلود فایلها با مشکل مواجه شده بود که برطرف گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.