مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

قسمت بیستم رکاب : دیجیتال مارکتینگ 1

 

خیلی از افراد به این موضوع فکر می‌کنند که مردم در دنیای امروز نسبت به پیام‌ها و رسانه‌های تبلیغاتی واکسینه شده‌اند. چه ابزاری می‌تواند در بازاریابی به آنها کمک کند؟

" مردم یاد گرفته‌اند که چطور برای پیام‌های بازاریابی جاخالی بدهند."

شش استراتژی اصلی در بازاریابی است که امروز در دنیا بیشترین کاربرد را دارد و یکی از آنها بحث بازاریابی دیجیتال است که در دو بخش خلاصه می‌شود: بخش وب و بخش موبایل.

" مردم به دنبال حل مسئله هستند."

هیچ وقت نباید پیچ فروش شما در دست هیچ کس دیگری باشد. بالاخره بازاریابی بخشی از کسب و کار است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و به آن فکر نکرد. شما تولید را می‌توانید واگذار کنید ولی بازاریابی را نه. اشتباهی که در ذهن اغلب آدم‌ها وجود دارد این است که فکر می‌کنند اگر بازاریابی توسط یک شخص دیگر یا یک تیم دیگر انجام شود، دغدغه کمتری خواهند داشت که این به نظر من اصلاً جواب نمی‌دهد. روزی نیست که این سؤال را در قالب ایمیل یا در همایش‌ها نشنوم: آیا گروه یا تیمی را می‌شناسید که ما بتوانیم در بازاریابی شرکتمان را در اختیار او قرار دهیم؟ و من بلافاصله پاسخ می‌دهم که اگر چنین گروهی وجود داشته باشد باز هم این کار یک کار امن و safe  در بازاریابی نیست به این دلیل که:

" هیچ وقت نباید پیچ فروش ما در اختیار کس دیگری باشد."

تعاریف زیادی در بازاریابی وجود دارد و تعریف من این است: «کارهایی که باعث می‌شود تا بازار ما را بیابد و پیدا کند.» این کارها می‌تواند در قالب طراحی یک پیام باشد. می‌تواند در مورد ایده پردازی یا فعالیت‌های تبلیغاتی باشد. می‌تواند استفاده از رسانه‌های مختلف و عوامل بسیار زیاد دیگر باشد. حال در دنیایی که کسب و کارها تنوع زیادی پیدا کرده‌اند و به همان میزان حجم پیام‌های تبلیغاتی و بازاریابی به مخاطبان زیاد شده، مردم یاد گرفته‌اند چطور برای پیام‌های بازاریابی جاخالی بدهند. مثلاً فوتبال مورد علاقه خود را تماشا می‌کنید به محض این که بین دو نیمه می‌شود، گران‌ترین باکس تبلیغاتی پخش می‌شود اما شما کانال را عوض می‌کنید، چای می‌خورید و... اصلاً تبلیغات را تماشا نمی‌کنید. در دنیایی که شخصی یا تیمی پیدا نمی‌شود که بازاریابی ما را بر عهده بگیرد و انجام دهد، چه مدل  استراتژی‌هایی می‌تواند به ما کمک کند؟ شش استراتژی اصلی در بازاریابی وجود دارد که امروز در دنیا بیشترین کاربرد را دارد و توسط شرکت‌های موفق نیز استفاده می‌شود.

شما دسترسی به ویدئو و محتوای کامل را ندارید چون هنوز اشتراک سریال رکاب را تهیه نکرده‌اید !

سریال رکاب اولین سریال آموزشی موفقیت در ایران میباشد. این سریال دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌های هر هفته منتشر شده و هر قسمت از آن به یک موضوع خاص در زندگی و کسب‌و‌کار میپردازد.

کسب‌وکار وزندگی مثل سوار دوچرخه شدن است ما برای اینکه بتوانیم تعادلمان را حفظ کنیم باید به حرکت کردن، رکاب زدن و روبه‌جلو رفتن ادامه بدهیم. موفقیت و یا دستاوردهای گذشته نمی‌تواند برای ما موفقیت‌های امروز یا فردا را به همراه داشته باشد. اینکه چه چیزی دارید؟ یا چه چیزی ندارید؟ از چه امکاناتی استفاده می‌کنید؟ و یا استفاده نمی‌کنید؟ اینها همه دوچرخه‌های شما هستند. برای استفاده از آنها و برای رسیدن به‌جایی که می‌خواهید باید رکاب بزنید. رکاب زدن باید بخشی از زندگی روزانه یک کارآفرین و یا یک فردی که در زندگی هدفی دارد باشد.

در سریال رکاب حسین طاهری درست مانند یک مربی در کنار شما رکاب میزند تا به شما در مسیر زندگی و کسب و کارتان یاری رساند.او مشاور کسب و کارها و برندهای برتر ایران ، کارشناس رادیو اقتصاد و مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان است و در سریال رکاب نه تنها دانسته‌ها بلکه توانسته‌ها و حاصل سالها تجربیات خود را به شما انتقال میدهد .

  • ما تضمین میکنیم :
  • تحول در زندگی و کسب و کار شما
  • دسترسی همیشگی و دانلود فوری تمامی قسمتها
  • در آینده مشمول افزایش قیمت نمیشوید

اشتراک سریال رکاب

۱۹۹ هزار تومان

Product price
Additional options total:
Order total:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.