اعضای کلیدی

برنامه‌ بازاریابی

همه‌ی فعالیت‌های سازمان‌یافته، با نقشه و تمرکز بازاریابی و فروش (حداقل در زبان بازاریابی) برنامه‌ بازاریابی نام دارد. هر تلاشی برای بازاریابی، بدون برنامه‌ای سازمان‌یافته، بی‌ثمر و ناهماهنگ است. اگر نمی‌دانید برنامه بازاریابی خاصی دارید یا نه پس احتمالاً برنامه‌ای بی‌ثمر دارید که با مطالعه این صفحه می‌توانید آن را به نحو چشمگیری اصلاح کنید و اگر…
ادامه مطلب ...

درس‌سوم بازاریابی‌شفاهی | پیشبرد بازاریابی‌شفاهی

حال که تا به اینجا مقدمات بازاریابی شفاهی یاد گرفتید که برای اینکه بتوانید مردم را به حرف زدن در مورد شرکت، کالاها و یا خدمات خود وادارید و در واقع یک گفتگوی مثبت را به جریان بیندازید، در ابتدا لازم است که یا محصول جالبی داشته باشید و یا به…

درس‌دوم بازاریابی‌شفاهی | قوانین بازاریابی‌شفاهی

در درس اول بازاریابی شفاهی اشاره ای به تعاریف مقدماتی داشتیم، اما به منظور دستیابی به این توصیه ی کلامی و گفتگوی مثبت، در حوزه ی بازاریابی شفاهی قوانینی وجود دارد که شما مستلزم رعایت این قوانین می باشید و این قوانین در چهار قانون طلایی زیر…

بازاریابی شفاهی | درس اول | مفاهیم عمومی بازاریابی شفاهی

بازاریابی شفاهی از آنجایی مورد اهمیت واقع شد که امروز دنیا به سمتی رفته است که دیگر تبلیغات سنگین و پرهزینه ی تلویزیونی، رسانه ها و بیلبوردهای سر چهارراه ها توجه کسی را به خود جلب نمی کنند و در واقع مردم متوجه شده اند که چطور از کنار…

۲۱ سوال مقدماتی برای طراحی هویت برند

مرحله اول برای ایجاد طراحی هویت برند، طراحی لوگو، لوگوتایپ و طراحی و راه اندازی وب سایت برندتان است. برای این کار لازم است که دقیقا مدل کسب و کار ، داستان برند خود و مشتریانتان بازار هدف خود را بشناسید.این پرسش های درست است که در زندگی و…