مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

دوره یکساله اورانیوم

اگر درآمد حساب بانکی شما با میزان توانایی‌ها، تجربه‌ها، ایده‌ها و زمانی که برای تجارتتان صرف می‌کنید، نمی‌خواند، حضور در این دوره آموزشی می‌تواند این مسئله را حل کند!در دوره یکساله و تجربه محور اورانیوم، ۴۰ هفته فراموش‌نشدنی با حسین طاهری برای توسعه یک کسب‌وکار بدونِ رقیب و بازآفرینی تجارت با یک برنامه هدفمند و مشخص‌شده، خواهید بود. در این دوره از پشت‌صحنه‌های واقعی یک کسب‌وکار پرده‌برداری می‌شود.

 

داستان این دوره آموزشی

چند سال پیش بود که ریچارد دنی، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم را برای دعوت به همایش و انجام برخی از مشاوره‌ها، به ایران دعوت کردم. نشریه تایم او را اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفه‌ای جهان و استاد بی‌همتای مدیریت و رهبری، خدمات مشتری و توسعه تجارت، در سراسر اروپا می‌داند که شش کتاب پرفروش او در حوزه کسب‌وکار در ۴۶ کشور جهان توزیع گردیده است. 
در روز پایانی حضورش در ایران با او گفتگویی کوتاه داشتم و او به نکاتی اشاره کرد که دقیقاً مشکلات تجارت و کسب‌وکار من بود، درست انگار که او هرروز به شرکت من آمده، اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رشد کسب‌وکار من دستورالعمل اختصاصی تهیه‌کرده است! با خودم حسرت خوردم که چرا زودتر، این مطالب را نیاموخته بودم. محتوا و خروجی آن جلسه، منجر به کسب اطلاعات و تجربه‌های ارزشمندی شد که توانست ظرف ده ماه (دقیقاً ۲۸۸ روز) رشد سازمان مرا تا چهار برابر افزایش دهد.

طراحی مدل کسب‌و‌کار

کسب‌و‌کار‌ها مانند انسان‌ها هستند. گاهی حالشان خوب است و گاهی دچار کسالت می‌شوند و به سازماندهی مجدد نیاز دارند

ایجاد درآمدِ پایدار

چگونه با سیستم‌سازی و آگاهی از روش‌های جدید درآمدی، حتی در زمان استراحت و سفر هم درآمد پایدار داشته باشید

مهارت‌های نو‌ظهور

چه مهارت‌هایی می‌تواند ما را سریعتر به مقصد برساند و از اتلاف سرمایه‌ها و منابع ما جلوگیری کند؟

بهینه‌سازی فروش

از طریق تعریف صحیح بازار هدف و رسانه‌های درست، مشتریان واقعی را به خود نزدیکتر می‌بینید

ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این دوره

آموزشِ کاربردی و مهارت‌محور

مطالب این دوره در حدود 160 ساعت به صورت کارگاهی و مهارتی (نه صرفا تئوری و دانشگاهی) در 40 هفته ارائه می‌گردد که زمان کاملا مناسبی برای اصلاح سازمان و فرآیندها خواهید داشت.

بهبود مهارت‌های کلیدی

جریان سیّال ایده‌ها

محتوای بروز و اختصاصی

بسیاری از مواردی که در این دوره ارائه می‌شود، مواردی است که هم‌اکنون توسط شرکت‌های معتبر جهان و کسب‌وکار‌های موفق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حرکت در جهت درست

شبکه‌سازی ارتباطی

با عضویت کلیدی به چه بخش‌هایی از سایت دسترسی خواهم داشت؟

 

مدرسان: گویی در این دنیا آنچه که تغییر نمی‌کند، دستمزد اساتید حق التدریس است
وکلا: با وجود تخصص و توانمندی وکلای جوان، رقابت با وکلای قدر و قدیمی‌تر دشوار شده است.
فنی مهندسی: مهندسانی که به طور شخصی فعالیت می‌کنند و در مقابل شرکت‌های بنام، ناشناس مانده‌اند.
شرکت‌های بیمه: روش‌های نادرست فروش بیمه باعث ایجاد طرز تفکر اشتباه در میان مشتریان شده است.
سالن‌های زیبایی: سالن‌های زیبایی مشتریان متعددی دارند اما مشتریان وفادار نیستند و به طور مکرر به سالن مراجعه نمی‌کنند.
پزشکان و دندان‌پزشکان: رقابت شدیدتر شده و علاوه برخدمات اصلی پزشکی نیاز به خدمات جانبی مثل رزرو آنلاین و… بوجود آمده است.
رستوران‌ها: افراد در انتخاب رستوران‌ها تنوع طلب هستند و معمولا وفادار نیستند. همچنین سازوکاری برای رفتار با مشتریان شاکی تعریف نشده‌است.
شرکت‌های توزیع: رقابت ناسالم شرکتهای پخش در جهت حضور در خرده‌فروشی‌ها با ارائه تخفیف بالا‌تر، بازپرداخت طولانی‌تر و …، مشکل اغلب شرکت‌ها در این حوزه است.
حسابداران عدم اعتماد مدیران به اثر بخشی حسابداری در توسعه کسب‌وکار از جهت گزارشگری و فعالیت های مالی دغدغه امروزه حسابداران شده است.
طراحان داخلی: تعداد شرکت‌هایی که طراحی داخلی انجام می‌دهند، زیاد شده است. و آنهایی که کارشان منحصر به فرد است دیده نمی‌شوند.
خدمات آموزشی: هر روزه در شهرهای مختلف آموزشگاه‌های متعددی بازگشایی می‌شوند و این رقابت در این حوزه را سخت‌تر می‌کند.
هتل‌ها: در صنعت هتل‌داری روز به روز رقابت شدیدتر می‌شود و هرکدام در پی خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مشتریان هستند.
مشاوران: عدم اعتماد مردم به راهکارهای ارائه شده توسط مشاوران و عدم اجرای راهکارها توسط مشتریان.
آتلیه‌ها: تعداد آتلیه‌ها روزبه روزدر حال افزایش است و با وجود تخصص و کیفیت بالا، ناشناس مانده‌اند.
صنعت گردشگری: درآمدهای این صنعت معمولا فصلی می‌باشد و درآمد ثابت و پایداری ندارند
تشریفات مجالس: درآمد این صنف براساس ایام سال متغیر است و درآمد ثابتی ندارند.

صنایع غذایی: مدیران این صنعت نیاز به آگاهی، کارآفرینی و خلاقیت، برای کاهش هزینه‌ها، بالا بردن بهره‌وری و عرضه محصولات جدید دارند.
صنعت ساختمان: ارزیابی کلیه بازارها حاکی از شرایط رکودی است که در این زمینه بازار مسکن نیز به نظر می‌رسد با اشباع و شرایط منفی مواجه است.
شرکت‌های دارویی: اعتماد بیماران و پزشکان به داروهای خارجی بیشتر از داروهای داخلی است. ترجیح افراد، با وجود قیمت‌های بالاتر، داروهای خارجی است.
صنایع دستی: افراد ارزش محصولات صنایع دستی را به درستی ارائه نمی‌کنند بنابراین زمانی که قیمت به مشتری گفته می‌شود، مشتری تعجب می‌کند و خرید نمی‌کند.
صنعت نساجی: وارد کردن محصولات چینی و همچنین قاچاق جنس‌ها و عرضه‌ی آنها با قیمت پایین، کار را برای صنایع نساجی ایرانی مشکل کرده است.
صنعت چاپ و تکثیر: قیمت و کیفیت در چاپ متفاوت است و درک آن برای مشتریان دشوار است در نتیجه آنها از تفاوت نرخ‌ها شاکی هستند.

صادرات
شرکت‌های بازرگانی
مشاوران سرمایه‌گذاری
مشاوران بازرگانی
واردات

صادرات
شرکت‌های بازرگانی
مشاوران سرمایه‌گذاری
مشاوران بازرگانی
واردات

صادرات
شرکت‌های بازرگانی
مشاوران سرمایه‌گذاری
مشاوران بازرگانی
واردات

حل چالش‌ها و مسئله‌های زیر در پایان دوره

کاهش فروش

با کاهش حجم فروش ، از دست دادن سهم بازار و یا حاشیه سود کم مواجه هستید.

ناکارآیی نیروهای سازمان

نیروهای قوی فروش و بازاریابی جهت سازمان خود ندارند و یا پیدا نمی کنند و اگر هم پیدا می کنند می بایست افراد با حقوق بالا استخدام کنید.

عدم رضایت شغلی

از شغل فعلی خود، هرچند درآمد خوبی دارد، رضایت ندارند و به هر دلیلی می‌خواهند شغل خود را عوض کنند و به دنبال یک شغل پردرآمد و هیجان‌انگیز هستند.

عدم آگاهی به فضای بازار

می خواهند کسب‌و‌کار و تجارتی راه‌اندازی کنند ولی آگاهی کمی نسبت به بازار و فعالیت‌های اقتصادی دارند

بازدهی کم

کسب‌و‌کار و تجارت بازده خوبی به ازای سرمایه گذاری بعمل آمده ندارد

درگاه بازاریابی خلوت

عدم بازدهی موثر در رسانه‌های آنلاین و آفلاین در بازاریابی و تبلیغات

بهانه‌های مرسوم برای شرکت نکردن در این دوره

وقت کافی برای شرکت در دوره ندارم و همه مطالب را بلدم

اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.

ایده‌ای برای شروع کسب‌وکار ندارم

مطمئناً دغدغه این افراد شروع یک کسب‌وکار شخصی است که بتوانند از آن کسب درآمد کنند. هر فرد در هر جایگاهی که باشد توانایی‌های خاصی دارد، ممکن است به دلایل مختلف از آن آگاهی نداشته باشد. با حضور در دوره‌های خلق کسب‌وکار و با انجام تمرین‌هایی که در هر جلسه باید انجام دهید از توانایی‌های خودآگاهی پیدا می‌کنید و این‌یک قدم بزرگ برای شروع یک کسب‌وکار هست. همچنین با توجه به تجربیاتی که افراد مختلف در دوره دارند و مثال‌های به‌روزی که در دوره گفته می‌شود می‌توانید از آن ایده بگیرید و برای خود کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید.

من زمان بسیار محدودی دارم و نمی‌توانم برای انجام این تمرین‌ها وقت بگذارم

با توجه به آموزش‌های هر جلسه مطالبی گفته می‌شود که باید در کسب‌وکار خودتان پیاده‌سازی کنید تا بتوانید از این دوره نتیجه بگیرید آموزشی که با عمل همراه نباشد نتیجه‌ای دربر نخواهد داشت. شما باهدف پیشرفت خودتان و کسب‌وکارتان در این دوره شرکت می‌کنید. قبل از اینکه در این دوره شرکت کنید حتماً برنامه‌ریزی کنید و زمان لازم را برای انجام تمرین‌ها در نظر بگیرید شما در هفته می‌بایست حداقل 3 ساعت برای اجرای مطالب این دوره زمان قرار دهید.

نمی دانم که مطالب دوره نقشی در موفقیت شرکت‌کنندگان قبلی داشته است یا نه؟

ما در پایان هر دوره با شرکت‌کنندگان مصاحبه می‌کنیم و نظر آن‌ها را بر روی سایت قرار می‌دهیم می‌توانید فیلم‌هایی که مربوط به مصاحبه افراد است را ملاحظه کنید. همچنین اگر تمایل دارید با این افراد مستقیم در ارتباط باشید می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و شماره تماس این افراد را از ما دریافت کنید.

تفاوتی در دوره‌های قبلی که شرکت کردم، در این دوره نمی بینم

ممکن است دو نفر دانش یکسانی داشته باشند ولی بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها در نحوه انتقال آن دانش به دیگران است. تمام مطالب این دوره به‌گونه‌ای ساده‌سازی شده است که مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند و علاوه بر آسیب‌شناسی کسب‌وکار خود راه‌حلی برای آن پیدا کند. افرادی که به‌عنوان پشتیبان در کنار شما حضور دارند به شما کمک می‌کنند تا تمرین‌ها را به‌خوبی انجام دهید و همچنین در جلسه مشاوره اختصاصی که هر فرد دارد می‌تواند به‌صورت تخصصی از راه‌حل‌هایی که برای کسب‌وکارش به او داده می‌شود بهره‌مند شود

به نظرم افرادی که آموزش می‌دهند هیچ شناختی از بازار ندارند و تنها مباحث کتاب‌های خارجی را برای ما بیان می‌کنند که در ایران اصلاً راه گشا نیست

مطالب این دوره علاوه بر تحقیقات و پژوهش‌هایی که صورت گرفته بر اساس تجربه‌های حرفه‌ای 15 ساله مدرس دوره است. تجربه‌هایی که به خاطر حضور در کنار شرکت‌های بزرگ به‌دست‌آمده و از لمس مشکلات و رسیدن به راه‌حل‌ها نشئت‌گرفته است. به همین خاطر از ایده‌هایی که در تک‌تک جلسات به دست می‌آورید می‌توانید در کسب‌وکار خود استفاده کنید و از آن درآمد کسب کنید.

اگر در این دوره شرکت نکنم چیزی را از دست نمی دهم

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند. این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

اگر جلسه ای را از دست دادم و نتوانم در تمام جلسات را حضورداشته باشم و یا در سفر باشیم چگونه می‌توانم از مطالب استفاده کنم؟

با توجه به محتوای کاربردی و عملیاتی که در هر جلسه ارائه می‌شود نیاز به‌مرور و بررسی مجدد مطالب هست به این خاطر فایل صوتی تمام جلسات ضبط می‌شود و در اختیار شرکت‌کنندگان دوره قرار می‌گیرد تا بتوانند با مرور مجدد مطالب استفاده بیشتری از دوره ببرند به افراد شرکت‌کننده پیشنهاد می‌شود در کلاس‌ها حتماً حضورداشته باشند ولی اگر به هر دلیلی نتوانستند در جلسه‌ای حضورداشته باشند علاوه بر ارسال فایل صوتی برای آن فرد، جزوه همان جلسه هم ارسال می‌شود و همچنین پشتیبانان دوره به شما کمک می‌کنند تا بتوانید از نکاتی که در کلاس بیان‌شده به‌خوبی استفاده کنید و تمرین‌های هر جلسه را به‌درستی انجام دهید.

تاکنون در هیچ سمینار و دوره آموزشی شرکت نکردم

در جلسات اول برای اینکه بتوانید تمام مطالب دوره را به‌خوبی فرابگیرید آموزش‌ها به‌گونه‌ای است که همه به یک ادبیات یکسان در کسب‌وکار می‌رسیم. مطالب هم به‌گونه‌ای ساده‌سازی شده است که به‌راحتی قابل‌فهم باشد.

نسبت به کیفیت دوره و رزومه استاد دوره مطمئن نیستم:

این حق شماست و بی شک برای اینکه در یک دوره شرکت کنید باید بدانید که چه کسی آن دوره را ارائه می کند. حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.

مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی چیست و باید از کجا شروع کنم؟

انتخاب نحوه حضور

در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری شرکت کنید و یا غیر حضوری

تکمیل فرم ثبتنام

فرم ثبتنام را تکمیل نمایید

تکمیل ثبتنام

پس از تکمیل فرم ثبتنام کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

عضویت کلیدی

می‌خواهم از کلیه محتوا و سطوح کلیدی سایت حسین طاهری استفاده کنم

اعضای کلیدی

ارتباطات بازاریابی عنصر جذب توجه

اگر ارتباط شما مؤثرتر و متقاعدکننده‌تر از ارتباط رقبایتان است، ارتباط بازاریابی به موفقیت دست‌یافته است. اما اگر چنین نیست، پس پول‌های ارزشمند بازاریابی‌تان را دور می‌ریزید؛ و احتمالا نمی‌توانید افراد زیادی را به خرید محصولاتتان متقاعد کنید. اولویت‌هایی که بازاریاب‌ها نباید از یاد ببرند، عبارتند از: موردتوجه واقع‌شدن، قدرت میخکوب کردن…
ادامه مطلب ...

تحقیقات بازاریابی کم‌هزینه برای رشد سازمان شما

در این مقاله در زمینه تحقیقات بازاریابی به شما کمک می‌کنیم که مشتریان و رقبایتان را بهتر بشناسید و از رهگذر آن در مورد سازمان خودتان نیز به شناخت بهتری دست بیابید. چه چیز محصولات شما را بهتر یا بدتر از محصولات رقبا می‌کند؟ این سؤال و سؤالات مشابه آن کمک می‌کنند که شما استراتژی خود را شفاف‌تر کنید، برآوردهای صحیح‌تری انجام دهید و تصمیم بگیرید که در…
ادامه مطلب ...