رویدادهای گذشتهرویدادها

کارگاه آموزشی دوئل

 
 
 

کارگاه آموزشی دوئل (برتری در رقابت بازار) پنجمین کارگاه از کمپین آموزشی 1+5 میباشد و در تاریخ 10 دی ماه 1398 برگزار شد.

 

چرا مردم از رقیب خرید می‌کنند؟ چگونه جلوتر از رقبا باشیم؟

چرا واحد دیدبانی رقبا در شرکت‌های بزرگ تاسیس شده است؟

 

سان تزو استراتژیست افسانه‌ای جنگ در پنج هزار سال پیش اشاره کرد که هدف از جنگ این نیست که شما به خاطر کشورتان کشته شوید .هدف این است که دیگران را مجبور کنید به خاطر کشورشان کشته شوند.پیروز شدن در جنگ با استفاده از زور همیشه بهترین کار نیست،باید روشی اتخاذ کرد که دشمن بدون مبارزه تسلیم شود.بنابراین رقابت فقط جنگیدن نیست،کمی هم چاشنی سیاست و برنامه‌ریزی لازم است پیروزی در یک جنگ فقط با مبارزه و جنگیدن محقق نمی‌شود.همیشه باید به گونه‌ای به دشمن حمله کنید که انتظارش را نداشته باشد.استراتژی رقابت پایدار به ما می‌گوید :یکی از ویژگی‌های فرمانداهی یک تهاجم خوب اینست که دشمن نداند از کجا باید دفاع کند و اینکه یک استراتژی دفاعی محکم اینست که دشمن نداند به کجا باید حمله‌ور شود. امروز تنها با داشتن استراتژی رقابتی برتر می‌توان برنده میدان تجارت بود،نه تنها با داشتن پول،نیرو،منابع ،اطلاعات و استعدادهای بیشتر.

رقابت جنگ است ، در این جنگ لازم نیست کسی را نابود کنیم

 

سرفصل‌های این کارگاه:

  1. مقابله با رقبای تازه وارد در محیط بازار
  2. چه کسانی رقیب هستند؟
  3. استراتژی حمله
  4. استراتژی تمرکز
  5. استراتژی منحرف کردن رقبا
  6. واحد دیدبانی رقیبان در بازار
 
  • کارگاه آموزشی دوئل با موضوع برتری در رقابت بازار
  • اصفهان – مرکز همایش برنامه و بودجه
  • سه‌شنبه دهم دی ماه 98 – از ساعت 17 الی 20
  • شماره تماس : 344 11 366 031
   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن