مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

دینامیت : آخرین قدم از کمپین آموزشی 1+5

بعد از گذراندن 5 کارگاه کاربردی نوبت به آن میرسد که با پیاده‌سازی یک کمپین قدرتمند فروش نیمه دوم سال را برای خود متفاوت کنیم. در همایش بزرگ دینامیت همه آنچه که برای پیاده سازی یک کمپین پربازده فروش نیاز است به طور کاملا کاربردی بیان شده تا در کسب‌وکار خود بکار ببرید. این همایش هم تکمیل کننده کارگاه‌های قبلی میباشد تا تاثیر آنچه که در کارگاه‌ها یاد گرفته اید را در سازمان و کسب‌وکار خود ببینید و هم میتواند به طور مجزا در هر حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود اطلاعات همایش ثبت‌نام در دینامیت

رویدادهای برگزار‌شده کمپین 1+5

هدایای آموزشی همایش بزرگ دینامیت

همین حالا دانلود کنید!

امکانات ویژه همایش دینامیت

آماده شدن ذهن برای طراحی و پیاده سازی کمپین‌های افزایش فروش

امکان حضور گروهی و سازمانی در سمینار جهت رسیدن به دستاوردهای بیشتر

استاد مسلط و بروز که نه تنها دانسته‌ها بلکه توانسته‌های خود را به شما انتقال می‌دهد

این همایش می‌تواند یک کارت هدیه برای بهترین مشتریان شما باشد

زمان باقی‌مانده تا انفجار دینامیت

تخریب برای ساختن

محل قرارگرفتن دینامیت‌ها را در کسب‌وکار خود شناسایی کنید

اگر دینامیت‌ها در جای مناسبی قرار نگیرند دیگر انفجاری که رخ می‌دهد تخریب برای ساختن نیست بلکه نتیجه کار ویرانه‌ای است که هیچ سودی برای شما به همراه ندارد. نقاطی که شما برای وارد کردن ضربات فروش خود در بازار معین می‌کنید بسیار حساس هستند اگر بدون برنامه‌ریزی قبلی اقدام به فروش محصول و یا خدمات خود کنید ممکن است برای همیشه آن بخش از بازار را از دست بدهید.

یکی از دلایل استفاده از دینامیت‌‌ در صنایع مختلف این است که به شما کمک می‌کند در زمان و پول خود به مقیاس میلیون‌ها ساعت و ریال صرفه‌جویی کرده باشید.برای پیاده‌سازی کمپین‌های فروش شما نیاز به تعداد زیادی نیروی انسانی و امکانات پیشرفته ندارید بلکه لازم است انرژی و زمان خود را برای طراحی پیام‌ها و محتواهای  کلیدی  قراردهید تا در طول پیاده سازی کمپین از آنها استفاده کنید.

در دینامیت چه محتوایی ارایه میشود؟

معادله عرضه و تقاضا

چگونه با قیمت دو برابر بیشتر بفروشیم؟

چگونه تافته جدا بافته شویم؟

چگونه با تعداد مشتری کمتر فروش بیشتری داشته باشیم؟

ساخت شهرت پایدار

چگونه با شهرت کمترسود بیشتری داشته باشیم؟

برهم زدن تعادل بازار

عوامل برهم زننده تعادل بازار برای افزایش فروش چه هستند؟

روابط و تسهیلات در فروش

چگونه مقاومت افراد برای خرید را از بین ببریم

بهینه کردن هزینه کالا

چه عواملی با بهینه کردن قیمت کالا به سود بیشتر ما کمک میکند

مدیریت محیط های خرید

مردم منطقی خرید میکنند یا احساسی؟

ایجاد شرکت کمپین محور

4 رکن اساسی یک شرکت کمیپن محور چه هستند؟

چه کسانی در دینامیت شرکت خواهند کرد؟

ممکن است جزء آن دسته از افرادی باشید که فروش برای شما جذاب باشد و همیشه با خودتان تکرار می‌کنید من فروش را دوست دارم و استعداد زیادی در متقاعد کردن افراد برای انجام کار و یا خرید محصول و یا خدمات دارم ولی چرا نمی‌توانم به اندازه توانایی هایی که در وجود من قرار دارد در آمد کسب‌کنم؟ این همایش اصلا برای شما آماده شده است فرصت را از دست نده.

مدیریت کار سختی است ولی مدیر فروش بودن از همه پست‌های مدیریتی سخت‌تر است چون همه انتظار دارند برای هر برهه‌ای از زمان که مشکلات اقتصادی و... وجود دارد راه‌حل‌هایی برای فروش داشته باشید .ما شما را درک می‌کنیم در این همایش حتما با تیم خود شرکت کنید تا همزمان رشد شرکت را چندین برابر کنید.

مدیریت آموزشگاه آن هم در شرایطی که خیلی‌ کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری در حال برگزاری است کار دشواری است .باید چه کرد؟ مثل بقیه از همان روش‌های قبلی کار را جلو برد؟ کمی دست‌نگدارید در کنار واحد فروش و آموزش خود در این سمینار شرکت کنید را و بعد از حضور در این همایش روش‌های تبلیغات و بازاریابی خود را انتخاب کنید.

مدیر یک شبکه‌اجتماعی بودن که فالورهای زیادی دارد و کیفیت مخاطبان و نوع تبلیغی که در پیج قرار می‌گیرد برای من مهم است پس باید برای رسیدن به این مخاطبان راهکارهای جذب آنها را یادبگیرم. این همایش یک سکوی پرتاب است برای شما است همین حالا اقدام کن.

پزشک ‌های زیادی هر سال از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند و برای هر کدام بازارهدف مشخصی وجود دارد ولی چگونه می‌شود از تخصص و توانایی ما مطلع شوند و بین سایرین ما را انتخاب کنند.تا روز همایش صبر کنید تا پاسخ این سوالات را از ما به همراه اقداماتی که باید بلافاصله انجام دهید دریافت کنید.چی بهتر از این!!!

وکالت کار سختی است چون شما باید احساسات را درجایی خاموش کنید و با منطق خود عمل کنید .الان که قرار است کار به این دشواری انجام دهید پس بهتر نیست مشتریان شما کسانی باشند که از کار کردن با آنها لذت می‌برید. راه‌کار رسیدن به این مشتریان در همایش دینامیت به شما گفته می‌شود

هر استاد و معلمی برای خودش تکنیک‌های آموزشی و فن بیان ویژه خودش را دارد ولی تا زمانی که مخاطب نداشته باشید اقدامات شما نتیجه‌ای به همراه ندارد.در همایش دینامیت راهکارهایی برای افزایش مخاطبان به کمک تکنیک‌هایی که وجه تمایز شما را نسبت به سایرین نشان دهد آموزش می‌بینید.

اداره کردن یک تیم کار سیستمی است و خیلی از صاحبان کسب‌و‌کارآن را به صورت سیستمی انجام نمی‌دهند و آن را وابسته به شخص می‌کنند .سمینار کمپین افزایش فروش به شما کمک می‌کند یک سیستم فروش برای خود داشته باشید.

سخنران همایش بزرگ دینامیت کیست؟

حسین طاهری، مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از 18 سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.

حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.

او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول 18 سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از28 کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

مدیر و موسس آژانس تبلیغاتی 128

مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان

آموزش بیش از 4800 مدیر برتر کشور

خالق 38 برند معتبر داخلی و خارجی

مشاور برند و توسعه بازار 380 کمپانی معظم ایران

این برندها آموزش‌های استاد حسین طاهری را دنبال می‌کنند

همکاری با برترین مدیران و مدرسان بازاریابی جهان

به عنوان یک مربی کسب و کار و مشاور، همواره به مطالعه بروزترین روش های بازاریابی در مقالات ، مجلات و کتب بازاریابی معتبر جهان مشغول بوده ام و در دوره های آموزشی و تخصصی بین المللی بسیاری شرکت نموده ام . همکاری با اساتید مطرح جهان در حوزه بازاریابی ، باعث حضور باب پریتچارد (مرد سال بازاریابی جهان ) و مایکل لندر ( رئیس آکادمی بازاریابی تعاملی و مستقیم اروپا ) به دعوت من به ایران گردید .

حسین طاهری مدیر آژانس تبلیغاتی 128

شرکت‌کنندگان همایش‌های استاد حسین طاهری چه میگویند؟

در همایش‌های قبلی حسین طاهری چه گذشته است؟

سوالات متداول

من مدیر کسب‌وکار هستم می‌توانیم به صورت گروهی این سمینار را ثبت نام‌کنیم؟
تبریک به مجموعه‌ای که مدیری همچون شما دارد که به دنبال پیشرفت سازمان خود از طریق رشد توانایی و مهارتی پرسنل خود است.بله پیشنهاد ما به سازمان‌ها این است که حتما با تیم فروش و بازاریابی خود در این سمینار شرکت کنند تا هرآنچه قرار است شما بعد از سمینار به آنها بیاموزید در کنار هم آن آموزش‌ها را ببینید
آیا نیاز است قبل از شرکت در این سمینار پیش‌نیاز خاصی را آموزش ببینیم؟
تنها پیش‌نیاز این کارگاه میل به حرکت کردن و تغییر دادن روش‌هایی است که شما در طی این‌سالها برای فروش و بازاریابی خود انجام دادید.اگر به این نتیجه رسیده‌اید که تغییر کنید این سمینار می‌تواند برای شما یک حرکت بزرگ باشد.
خداراشکر شرکت من مشکل فروش ندارد آیا در این سمینار فقط راه‌های افزایش فروش آموزش داده می‌شود؟
خیلی خوشحال هستیم که شما مشکل فروش در سازمان ندارید ولی آیا به نسبت تعداد پرسنل و هزینه‌هایی که انجام می‌شود سرمایه شما در گردش است و یا برعکس در جایی بلوکه شده است.آیا از تمام پتانسیل و منابع سازمان خود استفاده می‌کنید و یا اینکه چون در آمد نسبتا خوبی دارید و حقوق و بیمه پرسنل را در زمان خود پرداخت می‌کنید راضی هستید. سمینار طراحی کمپین‌های افزایش فروش به شما کمک می‌کند سیستم فروشی برای خود ایجاد کنید تا نیاز به حضور مستقیم شما برای فروش نباشد و به‌جای آن سیستم برای شما سود و درآمد ایجاد کند.
دوره‌های فروش و بازاریابی بسیاری گذراندم آیا این سمینار حرف جدیدی برای من دارد؟
مشخص است که فرد پیگیری در حوزه آموزش و کسب مهارت هستید. کتاب‌ها و دوره‌های زیادی در خصوص افزایش فروش وجود دارد ولی همیشه ما اصطلاحا دنبال نخ تسبیح هستیم تا آموزه‌های خود را از یک جایی در کنار هم قرار دهیم و به نتیجه برسانیم.این همایش نقطه شروع را به شما نشان می‌دهد و کمک می‌کند برنامه فروش یک‌ساله خود را طراحی کنید
در اکثر دوره‌های آموزشی استاد حسین طاهری شرکت کردم آیا محتوای آموزشی این سمینار جدید است؟
یکی از استراتژی‌های استاد طاهری در کارگاه‌ها،سمینارها و کلاس‌های آموزشی به روزبودن محتوا است چون اعتقاد دارند کسی که برای آموزش هزینه می‌کند بسیار فرد باهوش و قابل احترامی است که باید پاسخ اعتماد او را با ارائه محتوای جدید و به‌روز داد.
هزینه ثبت‌نام در این کارگاه به چه صورت است؟
باتوجه به صندلی که برای خود و همراهان انتخاب می‌کنید هزینه آن متفاوت می‌باشد شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک انتخاب صندلی هزینه‌های ثبت‌نام را مشاهده کنید.

پلن‌های حضور در همایش بزرگ دینامیت

VIP

390هزار تومان

  • ردیف 1 الی 3
رزرو صندلی
CIP

288هزار تومان

  • ردیف 4 الی 14
رزرو صندلی
Economy

198هزار تومان

  • ردیف 15 الی 20 و بالکن
رزرو صندلی

ثبت‌نام در همایش بزرگ دینامیت

  • 0 هزار تومان

حامیان همایش بزرگ دینامیت