چک لیست هویت بصری در برند
چک لیست هویت بصری در برند در هنگام برندسازی به شما کمک میکند تا هویت بصری برند خود را طراحی کنید. در طول مسیر ساخت برندسازی شخصی یکسری از اقدامات ما جواب میدهد و برند ما را تقویت میکند. یکی از اصولی که باعث میشود برند ما بشود و ارتقا پیدا کند، ایجاد و رعایت هویت بصری در برند میباشد.
براساس اصل حمایت اجتماعی؛افراد به برندهای قدرتمند نیاز دارند، چون در بسیاری از مواقع نمیدانندچه کاری باید انجام دهند و نیاز دارند تا عملکرد و الگویی مشخص جلوی چشمشان قرار گیرد.
هدف اصلی یک برند رسیدن به یک هویت خاص برند، در ذهن مخاطبان است. ما برای تعریف هویت بصری برند، نیاز به محتوا و خلاقیت داریم، این دو باید همچون بالهای پرنده باهم حرکت کنند. میتوان با هرکدام از آنها بهتنهایی حرکت کرد اما نمیتوان با یک بال مسیر طولانی طی نمود و از طرف دیگر در پایان مسیر هم خسته شده و هزینههای زیادی نیز متحمل شد. برای ساخت هویت بصری در برند خود، چک لیست هویت بصری در برند از ابتدا به شما کمک میکند تا هویت، تصویر، و رنگ برند خود را دقیقاً از ابتدای راه شکل دهید:
چک لیست هویت بصری در برند
برندها علیرغم داشتن هویتهای شخصیتی خود، دارای هویت بصری نیز میباشند و زمانی که یک برند در نقاط تماس خود در فروشگاهها، بستهبندی، رسانههای محیطی، رسانههای اجتماعی، نمایشگاهها، محیطِ کارخانه، نوع پوشش کارگران و کارمندان و …است، میتوان تأثیری از رنگ، شکل و المانهای این برند را مشاهده کرد و با خلاقیت درست بر پایه یک محتوای حرفهای و حسابشده ، اساسنامهای منسجم و یکپارچه برای برند نگارش نمود.
ما با هدف کمک به شما در جهت ایجاد هویت بصری برای برند خود، چکلیست هویت بصری برند را طراحی نمودهایم، پیشنهاد من ایناست که همزمان با تکمیل آن حتما مقاله اصالت برند در ساخت برند شخصی را در قسمت مقالات برندینگ مطالعه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
دانلود فایل چکلیست هویت بصری برند
اگر مسئلهای در رابطه با چک لیست هویت بصری در برند داشتید در قسمت دیدگاهها سوال خود را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
چک لیست مذاکره
چک لیست پرسشنامه تعهدسازمانی
چک لیست پرسشنامه بلودورن
چک لیست بوم وفاداری مشتری
چک لیست چرخه عمر سازمان
چک لیست پرسشنامه رقیبشناسی
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
مرسی