چک لیست برندسازی شخصی

چک لیست برندسازی شخصی طراحی شده است تا در هنگام ساخت برند شخصی بتوانید قدم به قدم از آن استفاده کنید. حتی اگر کسب‌وکار کوچکی داشته باشیم، ساخت برند شخصی برای ما به معنی ایجاد حیثیت است. ما برای شکل‌گیری روند نیاز به مرور اصول مشخصی داریم چراکه ما معمولاً خوب فکر می‌کنیم و خوب عمل می‌کنیم اما مرور نمی‌کنیم.

دانلود چک لیست برندسازی شخصی

"*" indicates required fields

چک لیست برندسازی شخصی

ارزیابی کنید که دنیا شما را چگونه می‌بیند. خودتان را در گوگل جستجو کنید. به نتیجه جستجو به عنوان کارت ویزیتی نگاه کنید که همه در سراسر دنیا به آن دسترسی دارند. گوگل اپلیکشنی به اسم google alert دارد. و توجه داشته‌باشید که مقصودتان مقصد مشتریان باشد. بیانیه مقصود را مشخص کنید. منافع مشتریان مقصد مشتریان است. ما چطور می‌توانیم افراد را با خودمان همراه کنیم که نمی‌دانیم به کجا می‌روند؟

برای ساخت برند شخصی اگر برنامه ندارید،چک لیست برندسازی شخصی از ابتدا به شما برای برنامه‌ریزی کمک می‌کند:

ارتباط با دیگران برای رشد برندسازی شخصی مدیران ضروری است. گروه‌هایی را بیابید که عضو شدن در آن‌ها هم مایه افتخار برای شما باشد و هم برای آن‌ها. عضویت در انجمن سخنران حرفه‌ای انگلستان نمونه‌ای از این موارد است. عنوان این گروه‌های اجتماعی خیلی به شما کمک می‌کند. در این گروه‌ها با افرادی کار می‌کنید که مشابه شما هستند.

خودآموز طراحی برند شخصی

اصفهانی‌ها یک جمله بسیار خوبی دارند که می‌گوید: «کار تو همکار می‌چرخد.» این جمله خیلی عمیق و طلایی است. برای مثال اگر برای حل مشکل قلبی به یک پزشک مراجعه کنید و او نتواند برای شما کاری انجام دهد، شما را به پزشک قوی‌تری معرفی خواهد کرد. در واقع این پزشک برند پزشک قوی‌تر را تبلیغ می‌کند. معرفی کسی که برند قوی‌تری دارد، برای آن شخص نیز افتخار دارد.

ما برای کمک به شما برای شروع برند سازی چک‌لیست برندسازی شخصی را طراحی نموده‌ایم، پیشنهاد من این‌است که همزمان با تکمیل آن حتما مقاله روشهای برندسازی شخصی مدیران را در قسمت مقالات برندینگ مطالعه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

اگر مسئله‌ای در رابطه با چک لیست برندسازی شخصی داشتید در قسمت دیدگاه‌ها سوال خود را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • استاد گرامی، با سلام‌ و درود
    من امشب لایو شما رو با جناب سینایی دیدم و فوق العاده بود و الان دارم مطالب عالی شما رو در سایتتون مطالعه میکنم.درود بر شما بسیار عالی و فوق العاده هستند

دیدگاهتان را بنویسید