چک لیست اصول بازاریابی با 40 آیتم کلیدی
چک لیست اصول بازاریابی برای نوشتن یک طرح بازاریابی خوب آمادهشدهاست. نوشتن طرح بازاریابی آنقدر هم که فکر میکنید سخت نیست و از آن مهمتر یک برنامهی مناسب با رعایت اصول بازاریابی شانس موفقیت را افزایش میدهد. درواقع، اغلب مشاغل واقعاً موفقی که میشناسم، اعم از مشاغل بزرگ و کوچک یا قدیمی و جدید، حداقل سالی یکبار برنامهی بازاریابی دقیقی برای خود مینویسند.بازاریابی فعالیتها و مخارج بسیاری را در هم تلفیق میکند، به امید آنکه فروش حاصل شود و یا افزایش یابد.
چک لیست اصول بازاریابی
اگر تمام فعالیتهای بازاریابی شما همسو و آشکارا از یک نوع است، برنامهای مناسب است اما اگر شما هم خدماتی ارائه میدهید (مثلاً خدمات مشاوره یا تعمیرات) و هم محصولاتی میفروشید چه؟ شاید لازم باشد طرح بازاریابی برای فروش محصولات داشته باشید (احتمالاً با این هدف که مشتریان جدید پیدا کنید) و برنامهای دیگر برای متقاعد کردن خریداران محصولات به استفاده از خدمات شما. قاعدهی کلی این است که اگر برنامهی شما بسیار پیچیده به نظر میرسد، با قسمتبندی آن میتوانید بر آن غلبه کنید و بعد همه را کنار هم بگذارید.
ما برای سهولت شما در نوشتن برنامه بازاریابی چک لیست اصول بازاریابی را طراحی نمودهایم، پیشنهاد من ایناست که همزمان با تکمیل آن حتما مقاله چگونه یک طرح بازاریابی خوب بنویسیم؟را در قسمت مقالات بازاریابی مطالعه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
دانلود فایل pdfچک لیست بازاریابی
اگر مسئلهای در رابطه با چک لیست اصول بازاریابی داشتید در قسمت دیدگاهها سوال خود را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
چک لیست مذاکره
چک لیست پرسشنامه تعهدسازمانی
چک لیست پرسشنامه بلودورن
چک لیست بوم وفاداری مشتری
چک لیست چرخه عمر سازمان
چک لیست پرسشنامه رقیبشناسی
3 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
آدم کوچیک را بزرگ کردی مردی
بنده می خواهم شاگرد شما بشم
نمی خوام دانش آموز شما بشم
ممنون میشم پاسخی به بنده بدهید
واقعا ممنون از صمیم قلب
عالی بود ممنون از آموزش های ارزنده و ناب