ارتباط و مدیریت کارکنان جدید
۲۰ دی ۱۳۹۷
ارسال شده توسط Webadmin
859 بازدید
هرگاه در زندگی هر فردی قرار است تغییری به وجود بیاید، همراه با آن تغییر نیز، ناهماهنگیها و بههمریختگیهایی به وجود میآید.ایجاد تغییر در شرایط کاری و سازمانی به دلیل اینکه افراد دارای فرهنگهای متفاوت و تجربههای کاری مختلف هستند؛ نیز مسئلهای مهم است.
تجربیاتی که در سازمانها وجود دارد قطعا با تجربیاتی که افراد جدید دارند متفاوت میباشد.ما برای انتقال این تجربهها، چه از فرد به سازمان و چه از سازمان به فرد نیاز به زمانداریم.
در این پادکست برای پاسخ به این سؤال مهم که چگونه میتوانید با کارمندان جدید خود ارتباط برقرار کنید؟ چند نکته کلیدی و کاربردی ذکر میگردد که میتوانید در هنگام استخدام نیروی جدید بهکارگیرید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
قدم اول رقابت در بازار
فردی که زودتر به مقصد برسد در رقابت پیروز میشود.شما باید هر روز با خودتان...
چرا برندسازی شخصی؟
تصور کنید در نمایشگاه، یک غرفه شیک و محصولات عالی ببینید ولی مدیر آن شرکت...
محصول اصلی کسبوکار
محصول شما مسئلهای است که از مشتریان حل میکنید. نتیجهای که افراد از کسبوکار ما...
شکستن سد فروش
مانعی بین فروشندگان و خریداران وجود دارد که باید از بین برود . [box type="shadow"...
وبسایت با خاصیت میدان مغناطیسی!
افراد به دنبال قدرت و جذب قدرت هستند. هر مشتری تمایل دارد در کنار بازاری...
اطلاعات محرمانه در بازاریابی دیجیتال
مخاطبان در فضای وب به دنبال اطلاعاتی هستند که کسی حاضر نیست آن اطلاعات را...
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
عالی