مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

چگونه مشتری غیرواقعی را تشخیص دهیم؟

تمایز، اساس‌ِ برند سازی می باشد و بیزینس نیز بر اساس همین تمایز صورت می‌گیرد.
ویژگی منحصر به فردی که محصول شما دارد، باعث مشخص شدن و متفاوت شدن برند شما در مقایسه با سایر رقبا می‌شود. 
در این ویدئو؛ راهکارهایی برای شناخت مشتری‌های واقعی، را مشاهده خواهید‌کرد.
این مطالب را از دست ندهید!

مشتاقِ خواندن نظرات شما هستم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.