چک‌لیست‌ها

چک لیست هویت برند با 21 آیتم کلیدی

هویت برند در برندسازی

چک لیست هویت برند کمک می‌کند تا ادراک از برند را در داخل و خارج از سازمان باهم مقایسه کنید تا شکاف بین وضع مطلوب و موجود را بشناسید. بدین ترتیب اطلاعات لازم را در اختیار دارید تا برای مطابقت تصویر برند مطلوب خود با تصویر برند در ذهن مشتریان، برنامه‌ریزی کنید.

مردم تنها در صورتی محصولات شما را در ذهنشان جای می‌دهند که متقاعد شده باشند راه‌حل متمایزی را نسبت به دیگر رقبا فراهم کرده‌اید.

در میان سیلی از انتخاب‌های ناآشنا، برند مانند دوستی است که می‌توان روی آن حساب کرد و این اعتماد به انتخاب و خرید مشتری و سوددهی برای صاحب برند منجر می‌شود. اگر همهٔ گزینه‌ها مشابه و تقریباً بدون ریسک باشند، احتمالاً قیمت پایین یا در دسترس‌ترین کالا نظر شمارا جلب می‌کند. چون هیچ‌کدام از محصولات نظر شمارا جلب نکرده و مزایای متفاوتی ارائه نداده است، سریع‌ترین و ارزان‌ترین گزینه را انتخاب می‌کنید.

اگر پس از بررسی همهٔ گزینه‌ها، به گزینه‌ای رسیدید که نظرتان را عوض کرد و یا به پرداخت بیشتر راضی شدید، احتمالاً تصمیمتان مبتنی بر این حس است که آنچه انتخاب کرده‌اید به هزینه‌اش می‌ارزد و شمارا ناامید نمی‌کند. این اعتماد به‌احتمال قریب‌به‌یقین، نتیجهٔ پباده سازی اصول برند سازی موفق است. ما در‌جهت کمک به شما برای  طراحی هویت برند ، چک لیست هویت برند در برندسازی را آماده کرده‌ایم:

چک لیست هویت برند

وجود بیش از ۵ هزار کتاب و میلیون‌ها وب‌سایت دربارهٔ اصول برند سازی، نشان می‌دهد اطلاعات فراوان و گاه گیج‌کننده پیرامون این بحث وجود دارد. برند یک روکش نیست؛ نگاه کردن به برند به‌مثابۀ یک راه‌حل سطحی، مثل تلاش برای زیبا جلوه دادن زشتی‌ها نیست. مردم واقعیت‌ها را متوجه می‌شوند. در عوض، برند سازی موفق تا اعماق اینکه شما چه کسی و معرف چه چیزی هستید، نفوذ می‌کند و به آنچه هستید و کاری که انجام می‌دهید، معنی می‌بخشد و درنتیجه ارزش چشم‌گیری را ایجاد می‌کند.
 

ما برای جهت‌دهی ذهنی شما برای شروع برند سازی چک‌لیست هویت برند در برندسازی را طراحی نموده‌ایم، پیشنهاد من این‌است که همزمان با تکمیل آن حتما مقاله اصول برند سازی | ۹ گام ساخت برند را در قسمت مقالات برندینگ مطالعه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

دانلود فایل چک‌لیست هویت برند در برندسازی

اگر مسئله‌ای در رابطه با چک لیست هویت برند داشتید در قسمت دیدگاه‌ها سوال خود را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. جناب آقای طاهری عریز به جرات شما یکی از نخبگان در حوزه آموزش و طراحی کسب و کار هستید خوشحالم که با شما آشنا شدم و ممنونم بابت مطالب ارزشمندتان در سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن