مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

چک‌‌لیست طراحی کمپین تبلیغاتی

چک لیست طراحی یک کمپین تبلیغاتی کاربردی و موفق با 13 عنصر مقدماتی

مهم نیست که چقدر خدمت یا کالایی که عرضه می‌کنید، شگفت‌انگیز است، اگر در مورد آن کمپین تبلیغاتی درستی را طراحی نکنید کسی آن را نخواهد شناخت و باورش نخواهد کرد. هدف تبلیغات باید جلب بیشترین مخاطب ممکن و جذب مشتریان جدید باشد. تبلیغات می‌تواند بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری برای رونق کسب‌وکار شما باشد ولی اگر به‌درستی انجام نشود، مبلغ زیادی از سرمایه‌ی شما بدون هیچ بهره‌ای اتلاف خواهد شد.

آیا دوست دارید که مردم شمارا بشناسند، و یا مکان شمارا بدانند؟ در مورد این‌که چند وقت یک بار، شما نیاز دارید و یا ازلحاظ مالی استطاعت آن را خواهید داشت که پیامی که شمارا به پیشرفت موردعلاقه شما می‌رساند را در معرض دید خریداران قرار دهید، تصمیم بگیرید. کمپین تبلیغاتی به یک سری از تبلیغات که در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شوند، گفته می‌شود. این تبلیغات بر اساس تحلیل بازار و موقعیت‌های ارتباطی موجود، برای دستیابی به اهداف موردنظر طراحی می‌گردند.
طراحی کمپین تبلیغاتی چیزی نیست که هنگام دوش گرفتن به ذهن برسد. کمپین‌های موفق، بیشتر از اینکه بر روی یک ایده بزرگ و عالی تمرکز کنند، به سمت تحقیقات دقیق، تفکر عالی، جزئیات و نحوه اجرا گرایش دارند. برنامه‌ریزی برای یک کمپین تبلیغاتی با درک جایگاه خود در بازار آغاز و با پرداختن به جزئیاتی همچون جمله‌بندی آگهی پایان می‌پذیرد. در این راستا شما ممکن است در مورد مسائلی همچون لباس کارمندان، لوازم‌التحریر مورداستفاده، دکوراسیون محل کار و مواردی از این قبیل، تصمیماتی بگیرید. به یاد داشته باشید که برنامه‌ریزی شما قرار نیست مشابه زندان، محدود باشد. ازآنجایی‌که هیچ برنامه‌ای به طور کلی واقعیت را منعکس نمی‌کند، شما باید ذهنیت گذشته خود را ترک کنید و تغییراتی ایجاد نمایید.
 

این چک لیست از ابتدا به شما برای طراحی کمپین تبلیغاتی کمک می‌کند:

ما برای کمک به شما برای شروع یک کمپین تبلیغاتی چک‌لیست طراحی کمپین تبلیغاتی را طراحی نموده‌ایم، پیشنهاد من این‌است که همزمان با تکمیل آن حتما مقاله طراحی کمپین تبلیغاتی چگونه است؟ را در قسمت مقالات تبلیغات مطالعه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

 

 

اگر مسئله‌ای داشتید در قسمت دیدگاه‌ها سوال خود را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

این مطالب را از دست ندهید!

مشتاقِ خواندن نظرات شما هستم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مینی‌بوک راهکارهای تفویض اختیار

رسیدن به نتایج از طریق سازمان دادن کار دیگران
هیچ ارتش یک‌نفره‌ای در طول تاریخ به پیروزی نرسیده‌ است
دانلود فایل
تهیه‌شده در گروه پژوهش و توسعه حسین طاهری
close-link

دانلود قسمت اول سریال ساعت صفر

پیشگیری کردن بهتر از پیش‌بینی کردن است
برای دانلود این ویدئو لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
دانلود فایل
تهیه‌شده در گروه پژوهش و توسعه حسین طاهری
close-link
  • ثبت‌نام
رمز خود را فراموش کرده‌اید ؟ لطفا ایمیل خود را وارد کنید تا لینک نوسازی رمز برای شما ارسال شود.