مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

پیش بینی جنجالی حسین طاهری در مورد برند دیجی کالا

برندهای بزرگ ، اشتباهات بزرگ می کنند! حسین طاهری به عنوان سخنران افتتاحیه در نخستین گردهمایی بزرگان کسب و کار اینترنتی ایران ، توسعه برند دیجی کالا را به چالش کشید. او در این همایش به اولین اشتباه از خطاهای ۲۲ گانه برند های مطرح که باعث ایجاد شکاف و لغزش برند ها می شود ، اشاره نمود و به دست اندرکاران این صنعت پیشنهاد کرد که تفوت های اساسی را بین توسعه برند با توسعه محصول قائل شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.