مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

طراحی آگهی تجاری

چک‌لیست طراحی آگهی تجاری با 26 آیتم اختصاصی

تا به‌حال از خود پرسیده‌اید که چگونه می‌توان یک آگهی تجاری پر‌بازده طراحی کرد؟

پوسترها و آگهی‌های تجاری دارای کاربردهای متفاوت تجاری و فرهنگی می‌باشند.در تعریف عمومی، به متن یا تصویری که توضیحاتی پیرامون محصول یا خدمات شما به بیننده منتقل می‌کند، آگهی گفته میشود. یک آگهی می‌تواند با دربرداشتن نام، متن، شعار تبلیغاتی، عکس محصول، و اطلاعات تماس شما در قالب یکی از صفحات روزنامه، نشریه یا مجله تبلیغاتی مشاغل کاربرد داشته باشد.

پوسترها واقعه‌ای را تبلیغ می‌کنند، داستانی را نقل می‌کنند و بر پیامی کلیدی تمرکز دارند و طراحی یک پوستر به‌عنوان یک رسانه دیداری تقویت این سه رکن هست.
این روزها داشتن یک آگهی گرافیکی جذاب و متفاوت در نشریات مرجع کسب و کار می‌تواند تأثیر بالایی در افزایش فروش محصولات و خدمات شما داشته باشد.
 
این چک‌لیست به شما برای طراحی یک آگهی تجاری، از ابتدا کمک می‌کند:  
 

برای طراحی یک آگهی تجاری پر‌بازده 6 مرحله کلیدی شامل 26 آیتم اختصاصی را باید طی کنیم تا موفق شویم که  در نهایت، نظر مخاطبین خود را به پوستر تبلیغاتی‌مان جلب کنیم .

ما برای پاسخ‌گویی به این سؤال که چگونه یک آگهی تجاری طراحی کنیم؟ چک‌لیست طراحی آگهی تجاری برای روزنامه و یا بیلبورد را آماده کرده‌ایم. همین حالا می‌توانید از طریق لینک زیر، بدون پرداخت هزینه، فایل مربوطه را دانلود کنید.

 

   

اگر مسئله‌ای داشتید در قسمت دیدگاه‌ها سوال خود را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

این مطالب را از دست ندهید!

مشتاقِ خواندن نظرات شما هستم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مینی‌بوک راهکارهای تفویض اختیار

رسیدن به نتایج از طریق سازمان دادن کار دیگران
هیچ ارتش یک‌نفره‌ای در طول تاریخ به پیروزی نرسیده‌ است
دانلود فایل
تهیه‌شده در گروه پژوهش و توسعه حسین طاهری
close-link

دانلود قسمت اول سریال ساعت صفر

پیشگیری کردن بهتر از پیش‌بینی کردن است
برای دانلود این ویدئو لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
دانلود فایل
تهیه‌شده در گروه پژوهش و توسعه حسین طاهری
close-link
  • ثبت‌نام
رمز خود را فراموش کرده‌اید ؟ لطفا ایمیل خود را وارد کنید تا لینک نوسازی رمز برای شما ارسال شود.