پادکست

رفتار تعاملی مدیران با کارکنان

فایل صوتی مصاحبه رادیویی حسین طاهری در رادیو اقتصاد

مدیران یک سازمان به دلیل تزریق تفکر اصلی در سازمان نقش مهمی دارند اما مسئله اصلی این است که در بسیاری از موارد این تفکرات به خوبی اجرا نمی‌شوند.

ما باید بپذیریم افرادی که در سازمان ما هستند در ابتدا می‌خواهند برای خودشان مفید باشند و در کنار آن برای سازمان ما نیز مفید باشند. حال با توجه به این موضوع مدیران وظیفه‌دارند فضایی را به وجود بیاورند که افراد مفید بودن خودشان را بپذیرند و باور کنند.

دو نکته حائز اهمیت، که در این فایل صوتی به آنها اشاره می‌شود در زیر آمده است:

نکته اول این است که مدیران در حال حاضر می‌بایست با کارمندان خود تعامل نزدیک داشته باشند. با پشت میز نشستن نمی‌توان کل بازار را زیر نظر گرفت.
کارکنان راضی، مشتریان راضی به وجود می‌آورند. 
نکته دوم این است که ما به این درک برسیم که اولین مشتری درونی و کلیدی سازمان ما کارکنان ما هستند. آنها درواقع  تجربه و دانش خود را در اختیار سازمان ما قرار می‌دهندبنابراین باید بدانند که چطور می‌توانند پیشرفت داشته باشند و از این پیشرفت در جهت پیشرفت سازمان نیز بهره بگیرند.
  [sc name=”bodyguard-product” ]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن