رفتار تعاملی مدیران با کارکنان
۲۰ دی ۱۳۹۷
ارسال شده توسط Webadmin
614 بازدید
مدیران یک سازمان به دلیل تزریق تفکر اصلی در سازمان نقش مهمی دارند اما مسئله اصلی این است که در بسیاری از موارد این تفکرات به خوبی اجرا نمیشوند.
ما باید بپذیریم افرادی که در سازمان ما هستند در ابتدا میخواهند برای خودشان مفید باشند و در کنار آن برای سازمان ما نیز مفید باشند. حال با توجه به این موضوع مدیران وظیفهدارند فضایی را به وجود بیاورند که افراد مفید بودن خودشان را بپذیرند و باور کنند.
دو نکته حائز اهمیت، که در این فایل صوتی به آنها اشاره میشود در زیر آمده است:
نکته اول این است که مدیران در حال حاضر میبایست با کارمندان خود تعامل نزدیک داشته باشند. با پشت میز نشستن نمیتوان کل بازار را زیر نظر گرفت.
کارکنان راضی، مشتریان راضی به وجود میآورند.
نکته دوم این است که ما به این درک برسیم که اولین مشتری درونی و کلیدی سازمان ما کارکنان ما هستند. آنها درواقع تجربه و دانش خود را در اختیار سازمان ما قرار میدهندبنابراین باید بدانند که چطور میتوانند پیشرفت داشته باشند و از این پیشرفت در جهت پیشرفت سازمان نیز بهره بگیرند.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
قدم اول رقابت در بازار
فردی که زودتر به مقصد برسد در رقابت پیروز میشود.شما باید هر روز با خودتان...
چرا برندسازی شخصی؟
تصور کنید در نمایشگاه، یک غرفه شیک و محصولات عالی ببینید ولی مدیر آن شرکت...
محصول اصلی کسبوکار
محصول شما مسئلهای است که از مشتریان حل میکنید. نتیجهای که افراد از کسبوکار ما...
شکستن سد فروش
مانعی بین فروشندگان و خریداران وجود دارد که باید از بین برود . [box type="shadow"...
وبسایت با خاصیت میدان مغناطیسی!
افراد به دنبال قدرت و جذب قدرت هستند. هر مشتری تمایل دارد در کنار بازاری...
اطلاعات محرمانه در بازاریابی دیجیتال
مخاطبان در فضای وب به دنبال اطلاعاتی هستند که کسی حاضر نیست آن اطلاعات را...
دیدگاهتان را بنویسید