مشاور توسعه و شتابدهی تجارت ، برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی

ارتباطات بازاریابی عنصر جذب توجه

 

در بازاریابی شما دائماً در حال ارتباط با دیگرانید. درواقع آنچه اغلب بازاریاب‌ها انجام می‌دهند، به چیزی جز نوعی برقراری ارتباط نیست و اگر بتوان این ارتباطات بازاریابی را مؤثرتر کرد، می‌توان فروش بهتری داشت. و مشتریان بهتر و جدیدتری جلب کرد.

 چه فرقی میان ارتباطات بازاریابی خوب و بد وجود دارد؟
مهم‌ترین تفاوت موجود در تأثیر آن‌هاست.

ارتباط خوب، اثر موردنظر و مطلوب را به‌جا می‌گذارد، ارتباط ضعیف و نامناسب، اثر بد و بی‌نتیجه را. برای مثال، من در حال حاضر به موسسه‌ای آموزشی کمک می‌کند تا ارتباطش با مشتری را، با هدف شناساندن بیشتر نام و توانمندی‌هایش، بهبود ببخشد. هر کاری که این موسسه انجام می‌دهد از صحبت نماینده‌اش با مطبوعات گرفته تا طراحی بروشور، فرستادن مراسلات یا نوسازی سایت اینترنتی‌اش لازم است که اثربخشی را داشته باشد و کمک کنند موسسه مذکور به هدف ارتباطی‌اش نائل گردد. حال سوال اینست: شما چه اهدافی دارید و در حال حاضر چقدر در رسیدن به آن‌ها موفقید؟ حالا که من برخی از بهترین راه‌های افزایش اثربخشی در ارتباطات بازاریابی را به شما معرفی می‌کنم، به سؤال فوق بیشتر بیندیشید.

 


اولویت‌بندی ارتباطات بازاریابی

شما دسترسی کامل به این محتوا را ندارید چون هنوز عضو کلیدی سایت نشده‌اید !

  • دسترسی به مقالات ویژه در زمینه بازاریابی ، برندینگ، تبلیغات
  • دسترسی به ویدیوهای ویژه فقط مخصوص اعضای کلیدی
  • دسترسی به محصولات ویژه به صورت رایگان
  • بهره‌مندی از کوپن‌های تخفیف ویژه اعضای کلیدی

عضویت کلیدی سایت

۲۹ هزار تومان۱۹۹ هزار تومان

صاف
شناسه محصول: VIP دسته:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.