دعوت از اساتید مطرح جهان و تجربه همکاری در برگزاری دوره های مشاوره ای و آموزشی در ایران

ریچارد دنی

اسطوره فروشندگی حرفهای جهان از نگاه نشریه TIMEو نویسنده 6 کتاب مطرح جهانی که در 46 کشور جهان به 26 زبان ترجمه شده است

رابین سیگر

مدرّس دوره های آموزشی رشد سازمانی در بزرگترین شركت جهان (Microsoft) و نویسنده كتاب پرفروش سایت آمازون

مایکل لندر

رئیس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا EADIM .

لری هاکمن

برنده جایزه برترین سخنران تجارت سال اروپا


باب پریتچارد

مرد سال بازاریابی جهان در سال 2009

کوین کلی

نویسنده پرفروشترین کتاب سال اروپا با نام چگونه؟ وقتی نمی‌دانی چگونه؟، سه بار شکستن رکورد فروش در بریتانیا و سخنران اجلاس سالیانه میزگرد میلیون دلاری

کاین ترنر

مرد شماره یک جهان در زمینه موفقیت تجاری و تعالی سازمانی از دید مجله فایننشال تایمز و نویسنده 7 عنوان از فهرست 100 کتاب برتر جهان

دیوید رویستون

مشاور و رئیس خدمات مدیریت شغلی شرکتهای مطرح :IBM, American Express Bank , HSBC, KPMG ، کارشناس خبره کسب و کار و تجارت در بی بی سی


اریک ورمیولن

عضو برجسته اتحادیه جهانی برند و دارای رکورد فروش 60000 محصول در 3 هفته در جهان .

هین وگنر

قهرمان ماراتن نابينايان در جهان، قهرمان دوچرخه سواری نابينايان جهان، اولين نابينای جهان كه به صورت انفرادی 39 كيلومتر را با دوچرخه طي نمود و او ركورد رالی نابينايان جهان با 340 کیلومتر در ساعت در اختيار دارد

رای پترسون

مبتکر مدل RAP Selling در حوزه فروش برای اولین باردر جهان، وی در طول 35 سال به عنوان مدیر کل فروش بسیاری از کمپانی های جهان مشغول به فعالیت بوده است . از جمله :Ericsson, Metrofile, Metropolitan, Life, Midsouth, Absa

ژاک دیوایلر

متخصص فروش ، بازاریابی و خدمات مشتریان بر اساس مدل های ذهنی پایدار و دارای سابقه همکاری با بیش از 200 شرکت در سراسر جهان را داراست از جمله : DHL, Oracle, Total, LisbonBank, IMM, Merchant .


ولفگانگ ریبه

دارای مدرک دکترای فلسفه ارتباطات و مدرس و مشاور برنامه ریزی استراتژیک و تیم سازی در سازمانهای مهم دنیا

ریچارد ریچ

استاد ارتباطات فردی و سازمانی ، فنون مذاکرات و زبان بدن و موسس و بنیانگزار باشگاه فنون مذاکرات

رابین ویلر

متفکر برجسته کسب و کار و یکی از کارآفرینان مطرح جهان است . بسیاری او را در رده کارآفرینان افسان های همچون ریچارد برانسون ، بیل گیتس و جک ولش و استیو جابز می دانند

آلن فیودر

متخصص جهانی منابع انسانی با تمرکز بر مدیریت انگیزش سازمان و نویسنده 3 کتاب مطرح و پر فروش " مدیریت انگیزشی و مدیریت افراد دردسرساز و فروش با انگیزه


Dignissim tortor


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis pg elit, sed do eiusmod.



Apsum dolor elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.


Read more

Consectetur adipiscing elit

Quisque quis massa nibh. Aenean id libero eu nulla efficitur dapibus. Aenean finibus lectus nulla, nec posuere erat molestie vel. Nulla ullamcorper nibh et sed.

QUISQUE SED

Pellentesque vel elementum ligula. Aenean vel lectus sed velit dignissim luctus. Quisque sed malesuada.

AUGUE TORTOR

Suspendisse sodales sodales enim, non vehicula nulla condimentum et. Aliquam quis ante eu sem tempor laoreet.


DONEC FRINGILLA

Amet massa nec egestas. Sed efficitur lacinia dolor vitae mollis. Curabitur vestibulum commodo velit, eget finibus varius orci aliquam.

DUIS VELIT

Volutpat in elementum id, fermentum quis diam. Maecenas vitae hendrerit velit. Cras eleifend pretium placerat. Sed velit sem, lacinia non amet.

Donec eleifend sem volutpat interdum


Contact us
راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدهای
آموزشی برندسازی شخصی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم