+++++++++++++++++++++++++
چند سال پیش بود که ریچارد دنی، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم را برای دعوت به همایش و انجام برخی از مشاوره ها، به ایران دعوت کردم . نشریه تایم او را اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفه ای جهان و استاد بی همتای مدیریت و رهبری، خدمات مشتری و توسعه تجارت، در سراسر اروپا می داند که شش کتاب پرفروش او در حوزه کسب و کار در 46 کشور جهان توزیع گردیده است.
در روز پایانی حضورش در ایران با او گفتگویی کوتاه داشتم و او به نکاتی اشاره کرد که دقیقا مشکلات تجارت و کسب و کار من بود، درست انگار که او هر روز به شرکت من آمده، اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رشد کسب و کار من دستورالعمل اختصاصی تهیه کرده است! با خودم حسرت خوردم که چرا زودتر، این مطالب را نیاموخته بودم. محتوا و خروجی آن جلسه، منجر به کسب اطلاعات و تجربه های ارزشمندی شد که تواست ظرف ده ماه (دقیقا 288 روز) رشد سازمان مرا تا چهار برابر افزایش دهد.
شما برای چه چیزی کار می کنید؟ آیا بدستش آورده اید؟ اگر پاسخ مثبت است، چگونه آنرا حفظ می کنید و توسعه اش می دهید؟
اینها سوالات ساده ای است. اما اغلب گفته می شود که سوالات ساده، سخت ترین پاسخ ها را دارند. اما چرا اینطور است؟ آیا از نظر منطقی نباید سوالات ساده آسان ترین پاسخ را داشته باشند؟ خیر. سوالات ساده می توانند بسیار عمیق باشند و پاسخ آنها نیازمند شجاعت، صداقت، خودشناسی بالا و گاهی اوقات ارزیابی دردناک است.
به گردش نقدینگی خود نگاه کنید و میزان سوددهی هر یک از محصولات خود را در نظر بگیرید. آیا سود شما در حال افزایش یا کاهش است؟ آیا با رعایت بودجه کار می کنید؟ به درصدها نگاه کنید. بازدهی سرمایه، سهام و فروش را در نظر بگیرید.آیا اینها افزایش یا کاهش پیدا می کنند؟
جیم کالیز، در کتاب “از خوب به عالی” می نویسد: اگر می خواهید مسائل خود را حل کنید و هدفهایتان برسید، باید سوالات جدی و بی ترحمی را مطرح نمایید. اگر هدف شما ایجاد یک شرکت پیشرو و سودآور است، چرا شرکت شما پیشاپیش و هم اکنون پیشرو و سودآور نیست؟
این دوره یک مجموعه کاربردی و تجربی است که شما می توانید استعدادهای نهفته ولی موجود در ذهن و درون خود را بروز و پرورش دهید و امکانات و منابع بالقوه درونی و سازمانی خود را به پول تبدیل کنید. آموزش های این دوره کاملاً بر اساس تجربیاتی که در شرکت های ایرانی بوقوع پیوسته، تدوین گردیده است. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید و یا چند سالی است که تجارت خود را راه اندازی کرده اید، ولی منابع و زمان شما نتوانسته نتایج مورد انتظارتان را در فروش ایجاد کند و یا اینکه تخصص و تجربه شما در سازمانی که کار می کنید به حد مطلوب رسیده و می خواهید کسب و کار مستقل خود را داشته باشید، می توانید از این دوره به عنوان یک میانبر واقعی که وقت، انرژی و پول شما را بهینه می کند ، استفاده نمایید. این دوره شامل چهار بخش اساسی است که شرکت کنندگان آن در پایان آن به توانمندیهای ضروری برای تبدیل شدن به یک کسب و کار و تجارت سود ده را دارا خواهند بود که عبارتند از:
آموزش: مطالب این دوره در 58 ساعت به صورت کارگاهی در 15 هفته ارائه می گردد.
مربیگیری: آموزش بدون عمل کارا نخواهد بود بنابراین برای پیاده سازی مطالب شما نیاز به راهنمایی به صورت خصوصی و هدفمند دارید بر این اساس ماهانه دو جلسه 90 دقیقه ای با همکاران و یا مدرس به ارزش 18/000/000 ریال (با شرکت در این دوره آموزشی آنرا پرداخت نخواهید کرد) را خواهید داشت.
ایده پردازی: در طول جلسات آموزشی و مشاوره امکان دریافت صدها ایده ای را که در تجارت امروز جاری است، خواهید داشت. دو یا سه ایده می تواند درگاه ورودی سازمان شما را با ترافیک مشتریان مواجه کند.
محتوای بروز، اصیل و اختصاصی: بسیاری از مواردی که در این دوره ارائه می شود، مواردی است که همین اینک توسط معتبر شرکت های جهان و کسب و کار های موفق مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب سرفصل های این دوره ، چه به صورت جامع و چه بصورت تک درس در هیچ موسسه ای ارائه نمی شود ، چرا که محتوای تولید شده محصول خودمان است.
ما همه پاسخ هایی که می تواند جوابگوی اغلب سوالات اساسی تجارت شما باشد را، آماده کرده ایم. تمام مشکل ها و مسائلی که در پیش رو دارید را پیش بینی و راه حل را ارائه می نماییم. باور ما این است که این دوره می بایست راه حلی ایجاد می کند که شرکت کننده بتواند با سرعت بیشتری به اهدافش دست یابد.
روش های افزایش بهرهوری / تنظیم برنامه یادگیری شخصی / مدیریت اولویت ها و زمان / ارزش آفرینی / مهارت های مدیریتی کسبوکار / مدیریت بازاریابی / مربیگری کارکنان / مشارکت انتفاعی/ روش های بهبود تجربه مشتری / ساخت یک سیستم خودکار ارائه خدمات / بهبود عملکرد و انظباط شخصی / کارهای اثر بخش روز کاری یک مدیر کسب و کار/ استراتژی های توسعه کسب و کار
پنج دلیل کلیدی رسیدن به سودهای ویژه / ارائه روشی که باعث دو یا سه برابر شدن سود سالانه میشود / ارزش ذهنی و روش بالا بردن آن در فروش خدمات تبلیغاتی / اشتباهاتی که مانع سودآوری کسب و کار می شود / طراحی خدمات جدید و ساخت زنجیره محصولات برای افزایش فروش
اصل اعتبار اجتماعی / طراحی کمپین تبلیغاتی / پیاده سازی آمیخته بازاریابی در صنعت تبلیغات / روش های خلاقیت و نوآوری و ایده پردازی در صنعت تبلیغات / جایگاه مدل ارتباط در تبلیغات / تفاوت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار / آشنایی با انواع هدف های تبلیغ و شناخت ویژگی های آن / مقایسه سیکل عمر کالا و خدمات و اهداف تبلیغات / تفاوت تاکتیک و استراتژی در تبلیغات / ماتریس نیازهای مشتریان و رابطه آن با توسعه بازار
مدل پارتو در مشتری یابی / فرایند مشتری یابی برای کسب و کار / آیا همه مشتریان مفید هستند؟ / همیشه حق با مشتری نیست! / چرا مشتریان ما را ترک می کنند؟ / روش ارتباط با مشتریان شاکی / بازگرداندن مشتریان قدیمی اما پُرسود
دسته بندی مشتریان و تدوین بازار هدف / ارتباط با مشتری / کانال / طراحی ارزش پیشنهادی / فعالیت های کلیدی منابع کلیدی / شرکای کلیدی / جریان های درآمد ساختار هزینه
اهمیت برندسازی شخصی / آیا برند هستید؟ / اقلام برندسازی / نوشتن رزومه / کمپین برندسازی / ساخت کانال های ارتباطی با شما / تمایز در خدمات / روابط عمومی / ظاهر و سبک شما / رسانه های اجتماعی / برندسازی با لینکدین / فرق برندسازی با ادعا
روانشناسی پیشرفته در خرید شناسی / ذهینت سازی قبل از خرید / روشهای ایجاد ذهنیت / آشنایی با علم بازاریابی عصبی / هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده / چگونه دیگران را ترغیب به خرید کنیم؟ / مدیریت فرآیند خرید / کاربرد مغز در تبلیغات و بازاریابی / ده کلید جلب توجه مغز
همه چیز درباره رقابت / چگونه از رقبا پیشی بگیریم؟ / تحلیل رقبا / استراتژیهای جنگی در بازار رقابتی / طراحی و ساخت کمپینهای مبارزه ای
فرق تبلیغ نویسی معمولی با پیشرفته / چند ایده پیشرفته و جدید / توهم برتری و روش استفاده از آن / درگیر کردن قبل از خرید / مقایسه نسبی / ارزان به جای رایگان / ایجاد ارزش اجتماعی / پیشنهادهای یک بار در عمر/ دشمن مشترک / تغییر ساختار نوشتاری / ایجاد پیشفرض / ساخت دستورات پنهان/ ایجاد هیجان / ایجاد اعتبار / تغییر ذهنیت / پیشنهادات ردنشدنی / کار عملی ساخت یک تبلیغ
روش های انتشار ویروسی محتوا / چهار سطح نردبان مفاهیم / روش های ارائه محتوا / ابزار بازاریابی محتوا / استراتژی های بازاریابی محتوا / بازاریابی محتوا و برند سازی
راه اندازی وب سایت / 21 استراتژی های بازاریابی اینترنتی / ساخت وب سایت با وردپرس / چرا کسب و کار تبلیغات از وب سایت فروش ندارند؟ / ساخت صفحه فرود / ایمیل مارکتینگ / پیگیری آنلاین علاقه مندان / سیستم های خودکار ارسال ایمیل / اشتباهات رایج در بازاریابی با ایمیل / بازاریابی با موبایل / بازاریابی با پیامک / نسل جدید بازاریابی موبایل /پرمخاطب ترین سیستم عامل های موبایل / چگونه QR Code را تولید کنیم؟ / کاربردهای QR Code / نرم افزار مدیریت محتوا / سئو و بهینهسازی سایت / رسیدن به نتایج اول در گوگل / انتخاب کلیدواژهها / بهینهسازی عکسها / هرم بهینهسازی / تولید محتوای عالی / لینکسازی / بازاریابی شبکه های اجتماعی / آهنربای علاقهمندان / ارزشمندترین دارایی سایت! /محصول ردنشدنی / ایدههای روانشناسی پرفروش کردن محصول / بالا بردن ارزش اجتماعی وبسایت/ ارزش ماهیانه شما برای مشتری
معرفی فروشگاه ساز وردپرس Woocommerce/ تنظیمات مهم و اولیه ووکامرس/ نحوه فارسی سازی ووکامرس/ افزودن واحدهای پولی ایران/ افزودن محصول/ ساخت اولین دسته محصول/ اضافه نمودن محصول فیزیکی ساده و فایل های دیجیتال/ آشنایی ویژگی شگفت انگیز صفت ها در ووکامرس/ ایجاد درگاه بانکی برای سایت/ ارسال پیامک ووکامرس/ چگونه فاکتور صادر کنیم؟/ ساخت ایمیل سفارش خرید/ عضویت در سایت/ سفارشی سازی خرید/ ساخت صفحه محصول موثر
امنیت سایت/ مقابله با هک شدن سایت/ معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس و شروع استفاده از آن/ تحلیل ترافیک سایت و نحوه کار با گوگل آنالیز/ توسعه وب سایت/ نگهداری مشتریان وفادار برای سایت/ بک آپ گرفتن از سایت/ چرا باید از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نماییم ؟/ پشتیبان گیری کاملا خودکار از محتوای سایت
بهینه سازی داخلی/ عوامل مهم در سئو/ انتخاب کلیدواژه ها و کلمات کلیدی رو به رشد/ هرم بهینه سازی/ بهینه سازی urlها و آدرس ها/ لینک سازی نقش فعالیت کاربران در سئو/ افزونه های بهینه سازی/ آشنایی با الگوریتم های گوگل/ بهترین افزونه سئوی وردپرس/ معرفی نقشه سایت به گوگل/ روشهای نوشتن یک مقاله مناسب برای گوگل/ دریافت مدال سبز برای مقاله خود دریافت کنیم ؟/ بهینه سازی عکس های برای گوگل/ معرفی و کاربرد Robots.txt/ افزودن گوگل آنالیتیکس به وردپرس/ آشنایی با محیط گوگل آنالیتیکس و تحلیل های مفید وب سایت/ بهبود نرخ خروج سایت/ روش ایجاد ترافیک موثر/ اشتباهات رایج ایجاد ترافیک/ معیارهای تبلیغ در سایت
اهمیت نرخ تبدیل/ اشتباهات رایج بازاریابی اینترنتی/ دلیل موفقیت بسیاری از سایت ها پولسازترین بازار کدام است؟/ اصطلاحات مهم در بازاریابی اینترنتی Lead Generation Email Marketing UpSelling Link Building/ مهمترین کار یک وب سایت چیست؟/ ساخت صفحه فرود Landing page/ آهنربای جادویی سایت شما ساخت موثر محتوای صفحات درباره ما و تماس با ما/ افزایش مدت زمان بازدیدمخاطبان در سایت
بازاریابی با ایمیل/ تبدیل بازدیدکننده به مشتری با ایمیل مارکتینگ فوق پیشرفته/ ایمیل های سلسله وار Followup/ ایمیل های اطلاع رسانی Broadcast/ اصطلاحات بازاریابی با ایمیل/ نرخ باز شدن Open Rate/ نرخ خواندن شدن Read Rate/ نرخ کلیک Click Rate/ لغو عضویت Unsubscribe/ ساخت سیستم ایمیل مارکتینگ در وردپرس/ ارسال ایمیل گروهی از طریق پنل های تخصصی/ روش های ارسال ایمیل به کاربران طوری که 99% در inbox آنها قرار بگیرد
معرفی فرایند مدیریت استراتژیک برند/تاثیر تصویر ذهنی در شکل گیری ذهن مخاطب/ سیر تکامل مفهوم برند در سازمان ها/ بررسی برند سازی در سازمان های B2B،B2C و service محور/ نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی/ روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند/ اثر شخصیت برند بر سه پیامد ارتباطی عمده (اعتماد، وفاداری و تعهد به برند)/ جایگاه سازی برند/ هویت بصری برند/ هویت شنیداری برند (Sonic Identity)/ شیوه های نام گذاری برند/ شیوه های نام گذاری محصولات برند/ روش های خلق آهنگ و موسیقی برند/ هویت کلامی برند (Verbal Identity)
سلاح نفوذ/ قانون معامله به مثل/ تعهد و ثبات: هیولای ذهن/اصل تایید اجتماعی/ محبت: دزد دوست داشتنی/ قدرت سلطه: تمکین و فرمانبرداری برنامه ریزی شده/ کمیابی: قانون تعداد اندک/ تاثیرگذاری سریع: توافقی برای عصر اتوماتیک
اگر با مجموعه ما آشنا باشید میدانید که همواره به فکر تغییر و رشد هستیم و از همین رو هر دوره جامع با دورههای قبلی تفاوتهایی داشته اما این دوره به صورت کلی با تجربهای که از دورههای قبلی کسب کردهایم، کاملاً متفاوت شده است. برخی از این تغییرات عبارتند از:
افزایش جلسات از 12 جلسه به 15 جلسه
افزوده شدن محتوای جدید به دوره
بهبود سرفصلها و محتوا
ایجاد گروه تلگرام با عضویت مدرس اصلی دوره
امکان ثبت نام دو مرحله ای (اما بدون تخفیف)
مشاوره همزمان با دوره برای سفارشی سازی مطالب براساس کسب و کار شما
امکان شرکت در دوره به صورت غیر حضوری
تنها پیش نیاز این دوره عشق افزار شماست ؟!؟ هر کسب و کاری برای رشد و توسعه خود نیازمند چهار ابزار کلیدی است. نرم افزار، سخت افزار، فکر افزار و در نهایت عشق افزار. در این دوره شما نرم افزارها و تا حدودی سخت افزارها و به طور کامل فکر افزار ها که برای شما تولید ایده خواهد کرد را دریافت می کنید. اما مهم عشق و علاقه پیگیری و پیاده سازی دانسته هاست . اگر علاقه به داشتن یک وجهه اعتباری موثر و ثبات درآمدی نیستید و عشقی به جامعه خود برای تولید خدمات مفید ندارید، این دوره بدرد شما نمی خورد و بهتر است در آن ثبت نام نکنید.
بله! شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافتهاند و برای رسیدن به این هدف، مهارت مدیریت و برنامه ریزی، یک عامل مهم است. بنابراین اگر هنوز این موضوع به اندازه کافی برای شما پررنگ نیست و یا شرایطتان به گونهای است که هنوز احساس میکنید این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمیکنم.
با ایجاد نرخ ساعتی مشخص ، کارها و پروژه های خود را بهینه تر انجام داده و مدیریت می کنید
دارای یک خط تولید تمام توماتیک تولید مراجه مشتریان خواهید شد
بودجه های کمتری را صرف هزینه های بازاریابی و تبلیغات خواهید کرد
مشتریان تان را وفادار خواهید ساخت تا با مراجعات بیشتر، سود بیشتری را برایتان رقم بزنند.
بازار هدف مشخص و واضحی برای خود تعریف کرده اید
وب سایت شما به عنوان یک بازار تمام وقت، بدون دریافت حتی یک ريال، مشتریان به سمت شما می کشاند.
و ….
سرمایه گذاری در این دوره مبلغ: 19/800/00 ریال 2 میلیون و 480 هزار تومان
دوره قبلی، از نظر بسیاری از شرکت کنندگان بسیار مقرون به صرفه و قابل ارزش قلمداد شد و نرخ بازگشت سرمایه مطلوبی برای آنان ایجاد کرد و باعث سودآوری برای آنان شد،به همین جهت، ما به پیشنهاد آنان هزینه دوره تا 100% افزایش داده ایم.
حضور در این دوره شامل شرکت در 30 جلسه 110 دقیقه ای به مدت 15 هفته، از ساعت 5 تا 8 بعد از ظهر در روز های سه شنبه در شهر اصفهان می باشد.
دریافت جزوه چاپی، فایل صوتی MP3 بعد از هر کلاس.
جدید: دو جلسه مشاوره حضوری با مشاورین
ظرفیت این دوره فقط 24 نفر می باشد و شروع دوره از هفته اول اسفند 1395 خواهد بود. تاریخ دوره بعد تابستان 96 می باشد.
بله قطعا، برخی از افراد با این روش راحت ترند، شاید شما در تهران نباشید و یا مایل به استفاده از محتوای دوره در خلوت تنهایی خود باشید و یا هر دلیلی دیگری! ما بدین منظور فیلم با کیفیت دوره را پس از برگزاری هر جلسه برای شما ارسال سریع خواهیم کرد. همچنین از تمام منابع و مزایای شرکت کنندگان حضوری دوره برخوردار خواهید بود و حتی دو جلسه حضوری بیشتر از سایر شرکت کنندگان با مربی دوره خواهید داشت تا فرآیند شخصی سازی محتوا و ایده های دوره برای کسب و کارتان با تاثیر بیشتری صورت بگیرد. هزینه شرکت در دوره غیر حضوری کاملا مشابه با شرکت در بصورت حضوری خواهد بود.
در مقایسه با چه چیزی گران است؟ این مبلغ این بسیار کمتر از درآمد ماهیانهای است که شما پس از طی کردن آن بدست می آورید. به جرات می توان گفت که حتی یک دهمِ هزینه هایی است در طول یک سال قرار است صرف کنید و با راهکارهای ارائه شده در این دوره در کسب و کار صرفه جویی ویژه ای خواهید داشت.
همچنین اگر مبلغ کل دوره را تنها با هزینه یک جلسه مشاوره حضوری( 9/800/000 ریال) مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که به چه میزانی صرفه اقتصادی برای شما خواهد داشت. البته مطمئن هستم که شما با فراگرفتن مطالب این دوره و کسب موفقیت در موقعیتهای کاری میتوانید صدها برابر این هزینه را به دست آورید و لذت شما زندگی و ارتباط با دیگران چندین برابر خواهد شد.
این گزینه یک سرمایه گذاری کاملاً منطقی است! چراکه در پایان این دوره شما وب سایتی کارا با کلیه ابزار و تجهیزات خواهید داشت که اگر می خواستید آنرا به یک شرکت طراحی وب سفارش دهید، حداقل می بایست حدود 40/000/000 ریال ، هزینه پرداخت می کردید و شما قادر خواهید بود حتی بدون داشتن سواد و تخصص برنامه نویسی از وب سایت وردپرس خود استفاده نمایید.
هزینه مشاوره بازاریابی ، تبلیغات و کسب و کار : هر ساعت 9/800/000 ریال
هزینه راه اندازی وب سایت وردپرس با امکانات کامل: حداقل 40/000/000 ريال
شما هزینه های فوق را نخواهید داشت
و فقط با پرداخت 2 میلیون و 480 هزار تومان خواهید تواست علاوه بر محصولات و خدمات فوق از ایده های تعالی بخش و موثر استفاده نمایید. ایده هایی که منحصر به خودتان است و فقط منحصر به شما خواهد بود.
ثبت نام تک مرحله ای: در این حالت شرکت کنندگان 2 میلیون و 480 هزار تومان پرداخت خواهند کرد. (تخفیف ویژه برای کسانی که به صورت تک مرحله ای ثبت نام کنند مبلغ 2 میلیون و 180 هزار تومان است. یعنی مبلغ 3/000/000 ريال کمتر پرداخت می کنند)
ثبت نام به صورت دو مرحلهای: در این حالت شرکت کنندگان ۱ میلیون و 180 هزار تومان را پرداخت کرده و ۱ میلیون و 300 هزار تومان هم به صورت دو فقره چک که در جلسه اول (به تاریخ های هفته سوم و هفته هشتم دوره) دریافت میشود، پرداخت خواهند کرد.
من به اثربخشی این دوره ۱۰۰% معتقدم و برای این که شما نیز مطمئن باشید نیز اگر فقط احساس کردید این دوره برای شما موثر نبود، مبلغ ثبت نامی بلافاصله تقدیم حضورتان خواهم کرد! ضمناً هیچ سوالی هم از شما نخواهم پرسید!
• مدیران و کارکنان کسب و کارها که به دنبال ارزش آفرینی برای برند خود و مشتریانشان هستند
• شرکت هایی که از ارائه خدمات قدیمی یا فعلی سودآوری کسب نمی کنند
• مدیران کسب و کارها که مشتریان خود را از دست داده و یا افزایش مشتری نداشته اند. از جمله : مدیران عامل شرکت های کوچک و متوسط . مدیران بازاریابی ، تبلیغات و فروش و روابط عمومی ،
• شرکت های تبلیغاتی ، شرکت ها و طراحان وب سایت ، مسئولین IT شرکت هاو …
• افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند.
با کاهش حجم فروش ، از دست دادن سهم بازار و یا حاشیه سود کم مواجه هستید.
نیروهای قوی فروش و بازاریابی جهت سازمان خود ندارند و یا پیدا نمی کنند و اگر هم پیدا می کنند می بایست افراد با حقوق بالا استخدام کنید.
از شغل فعلی خود، هرچند درآمد خوبی دارد، رضایت ندارند و به هر دلیلی میخواهند شغل خود را عوض کنند و به دنبال یک شغل پر درآمد و هیجان انگیز هستند.
می خواهند کسب و کار و تجارتی راه اندازی کنند ولی آگاهی کمی نسبت به بازار و فعالیت های اقتصادی دارند
کسب و کار و تجارت بازده خوبی به ازای سرمایه گذاری بعمل آمده ندارد
هیچ اتفاقی رخ نمیدهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن هاد هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند.
این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. دهها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامهها و نشستهای پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود میپردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقتهای خود برنامهای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری میکنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام میبرد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، 240 هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود میکند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارتها، دانش و توانمندیهای خود هزینه میکند؟؟
• افرادی که مشابه این کارگاه آموزشی را طی کرده اند.
• از فروش عالی خود رضایت دارند.
• صفی طولانی از مشتریان، تا چند کیلومتری از دفتر کارشان دارند.
• کسانی که هیچ اعتقادی به آموزش های کاربردی ندارند.
• کسانی که علاقه دارند تا با تست روش های قدیمی زمان خود را سپری نمایند.
– وقت کافی برای شرکت در دوره ندارم و همه مطالب را بلدم:
اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.
– نسبت به کیفیت دوره و رزومه استاد دوره مطمئن نیستم:
این حق شماست و بی شک برای اینکه در یک دوره شرکت کنید باید بدانید که چه کسی آن دوره را ارائه می کند. حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از 15 سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.
حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون 40 نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.
او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی 128 و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از 300 شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول 14 سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از23 کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.
قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:
به کلیه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر آموزشی از مرکز آموزش های آزاد دانشگاه انتخاب (اسنوا) وابسته به وزارت علوم و تحقیقات و فناوری با امکان استعلام از مراجع صادر کننده اعطاء میگردد.
پس از پایان دوره سایتی خواهید داشت که بیش از 40/000/000 ريال ارزش مادی دارد! همچنین نرم افزارها و قالب هایی که در طول دوره به شرکت کنندگان ارائه می گردد از خروج 400 دلار هزینه از جیب شما جلوگیری می کند.
از جایی که هستید شروع کنید. کاری را که می توانید، با آنچه که دارید و از همان جایی که هستید انجام دهید.نقطه شروع، رسیدن به شفافیت کامل درباره شرایط جاری است.
مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی:
۱) در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری شرکت کنید و یا غیر حضوری.
۲) سپس مبلغ مورد نظر را با توجه به پرداخت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای و با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر پرداخت نمایید.
۳) پس از موفقیت در پرداخت، با کارشناسان ما خانم ها رضایت و اسماعیلی برای تایید قطعی ثبت نام تماس بگیرید.
ثبت نام تک مرحله ای: در این حالت شرکت کنندگان 2 میلیون و 480 هزار تومان پرداخت خواهند کرد. (تخفیف ویژه برای کسانی که به صورت تک مرحله ای ثبت نام کنند مبلغ 2 میلیون و 180 هزار تومان است. یعنی مبلغ 3/000/000 ريال کمتر پرداخت می کنند)
ثبت نام به صورت دو مرحلهای: در این حالت شرکت کنندگان ۱ میلیون و 180 هزار تومان را پرداخت کرده و ۱ میلیون و 300 هزار تومان هم به صورت دو فقره چک که در جلسه اول (به تاریخ های هفته سوم و هفته هشتم دوره) دریافت میشود، پرداخت خواهند کرد.
بله قطعا، برخی از افراد با این روش راحت ترند، شاید شما در تهران نباشید و یا مایل به استفاده از محتوای دوره در خلوت تنهایی خود باشید و یا هر دلیلی دیگری! ما بدین منظور فیلم با کیفیت دوره را پس از برگزاری هر جلسه برای شما ارسال سریع خواهیم کرد. همچنین از تمام منابع و مزایای شرکت کنندگان حضوری دوره برخوردار خواهید بود و حتی دو جلسه حضوری بیشتر از سایر شرکت کنندگان با مربی دوره خواهید داشت تا فرآیند شخصی سازی محتوا و ایده های دوره برای کسب و کارتان با تاثیر بیشتری صورت بگیرد. هزینه شرکت در دوره غیر حضوری کاملا مشابه با شرکت در بصورت حضوری خواهد بود.