بازطراحی برند ( ریبرندینگ)



یک بحران می تواند بازی را عوض کند

ریبرندینگ یعنی بازطراحی برند و نقش پوست اندازی، تازه شدن و به روز شدن را برای شرکت‌ها بازی می کند. یکی از جدیدترین تکنیک‌های بازایابی برای اینکه بتوانید در برابر مخاطب ها به شکلی تازه ظاهر شوید، متمایز سازی دوباره سازمان است .

هیچ چیز جز تغییر دوام نمی آورد و هیچ چیز سریعتر از تغییر نمی تواند یک شرکت را نابود کند. در سال های گذشته در ایران ، شاهد ورشکستگی و ضعیف شدن بسیاری از برندهای معروف در بازارهای مختلف بوده ایم. آنها نه بازار خود را از دست داده اند و نه متحمل بحران های اقتصادی شده اند ، اصل داستان اینست که آنها فقط جایگاه برند خود را از دست داده و به رقبا واگذار کرده اند. به هر حال رقابت عده ای را می شکند و عده ای را رشد می دهد ، انتخاب با شماست که در کدام دسته قرار گیرید.

در دنیای امروز ، ما محصول نمی فروشیم ما جایگاه محصول را می فروشیم

دستآوردهای ریبرندینگ برای سازمان شما :

جذب توجه از طریق نوآوری

نوآوری همیشه جذاب است ، ذات بشر بدنبال نوگرایی است، یا باید با تولید کالا و خدمات جدید، نوآوری داشته باشیم و یا باید به شکل نوآورانه ای آنها را ارئه کنیم

بازگشت به رقابت

در یازی رقابت ، تنها سه شرکت اصلی هر حوزه دیده می شوند،

احترام به مشتریان

مشتریان پی خواهند برد که ما به پاس علاقه ای که به آنها داریم و حمایت از وفاداری شان ، دست به تغییر در جهت بهبود کالا و خدمات مان زده ایم

فرصت های جدید

از طریق جایگاه یابی مجدد فرصت های نو را در بازار های فعلی و جدیدخلق می کنید .

فرآیند ریبرندینگ

باز سازی برند بر مبنای یک فرآیند چهار مرحله ای صورت می گیرد
how_it31

پژوهش جایگاه فعلی

طراحی پرسشنامه آگاهی از برند
بررسی نیاز های جدید بازار و مشتریان
تعیین صورت مسئله اصلی
h032

جایگاه یابی مجدد

طراحی ارزش مجدد
ایده پردازی خلق ارزش
تعیین موقعیت جدید جایگاه برند
h043

طراحی هویت مجدد

تولید کانسپت جدید
بازطراحی گرفیک هویت بصری
طراحی مواد تبلیغی
h014

انتشار ومدیریت برند

زمانبندی رونمایی
طراحی برنامه های پروموشن
جریان سازی خبری
رویداد آفرینی

چه زمانی به ریبرندینگ نیاز دارید:

تغییر نام شرکت یا محصول

نامتان دیگر مناسب فعالیت های شما نمی باشد و بخاطر تعارض در علائم تجاری موجود در بازار مجبور به تغییر نام می باشید.شاید نامتان به خاطر معانی غیر مشخص ، مخاطبان را گمراه می سازد.

احیای مجدد برند

سهم بازارتان را از دست داده اید و بدلیل روند متفاوت ارائه کالا و خدمات نسبت به آغاز تجارت تان نیازمندید تا روشن تر سازمانتان معرفی کنید. ارزش سها متان کاهش یافته و می خواهید بازار جدید و سودآور تری را بگیرید

احیای هویت مجدد برند

هویت بصری ، نماد ها و ارتباطات بازاریابی شما تاثیر خود را از دست داده اند و رنگ کهنگی به خود گرفته اند . هرک دام از محصولات و آگهی های تبلیغاتی شما ساز خود را می زنند.

عدم یکپارچگی فعالیت ها

تصویر یکپارچه ای به مخاطبان ارائه نمیدهید و از انسجام تصئیری برخوردار نیستید ، رفتار هر بخشی از بازاریابی مستقل است و هر کسی کار خودش را انجام می دهد.

هدف اصلی برند ،رسیدن به یک هویت خاص در ذهن مخاطبان بازار هدف است و برای تعریف هویت نیاز به دوعنصر کلیدی اول محتوا و دوم خلاقیت. محتوا یعنی آن چیزی که می خواهیم بگوییم و در ادبیات برند ، قول و وعده منفعتی است که توسط مشتریان پس از استفاده محصول کسب می کنند و در داستان برند ما بر روی آن تاکید می شود اما اینکه محتوا چگونه بیان شود را خلاقیت می نامند به شکلی که بالاترین تاثیر را در ارائه پیان برند داشته باشد. محتوا و خلاقیت باید همیشه و همزمان همراه هم باشد تا انسجام در انتقال پیام برند ایجاد شود.

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار
دانلود اسلایدهای همایش
فرصت‌های تجارت ساز
تجارت‌های فرصت ساز
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
دانلود اسلایدهای همایش
فروش حرفه ای
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
سلام سلام ای بچه ها
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
Your Information will never be shared with any third party.
دانلود اسلایدهای همایش
همایش مدیران الماسی اصفهان
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم