بازاریابی شفاهی در بازارهای جدید

زمانی یک بازاریابی و تبلیغات خوب اثر گذار خواهد بود که وقتی مردم از کالا ها و خدمات ما استفاده می کنند یعنی آن حس ترغیب به خرید برایشان ایجاد می شود، تجربه موثری را از خرید آن کالا و محصولات داشته باشند. در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع بازاریابی شفاهی در بازارهای جدید که در برنامه نود و هشتی هادر رادیو اقتصاد صورت گرفته است.

 


 

اگر عضو کانال تلگرام حسین طاهری نیستید بر روی آیکون زیر کلیک کنید تا هر روز از مطالب ویژه و کاربردی استفاده نمایید.

 

 

ارسال یک پاسخ

به پاس حفظ حریم شخصی شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.