راه اندازی کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال

عصرانه مدیریتی راهکارهای رشد و توسعه بازار در اقتصاد توجه
شهریور ۲۳, ۱۳۹۵
مدیریت اعتبار در برند
مدیریت اعتبار در ارتباطات برند
مهر ۳, ۱۳۹۵

امپــراطوری های کسب و کار آنلاین و تجارت الکترونیک ایـران مانند : دیجـی کالا، نـت برگ، تخفیفان، ایسـام، بیپ تیونـز، متمـم و … چگونه شکل می گیرند و صاحب درآمد های نجومی می شوند؟

 

dsc08654تا سال ۱۳۸۹ ، هنوز از کسب و کار آنلاین شناختی نداشتم. در همان سال بود که سازمان من دچار یک بحران غیر قابل پیش بینی شد و من به پیشنهاد یکی از دوستانم وب سایت خودم را راه اندازی کردم اما یکسال و نیم گذشت و هیچ خبری نشد، حتی یک ریال هم از طریق وب نتوانستم درآمد کسب کنم تا اینکه با دعوت از مایکل لندر برای سخنرانی در همایش بازاریابی اینترنتی به ایران در سال ۹۰ و کسب ایده و مشاوره از او توانستم نتایج شگفت انگیزی بوجود بیاورم.

اجازه بدهید مثالی بزنم: بسیاری از افراد وقتی ازدواج می‌کنند تازه می‌فهمند باید با چه کسی ازدواج کنند! در نیمه یا پایان دوره تحصیلات خود تازه می‌فهمند به چه رشته‌ای علاقه دارند و شاید ماهها و سالهای زیادی از عمر خود را صرف شغل یا کسب‌وکاری کنند که به خاطر نمی‌آورند در زمان انتخاب، چقدر وقت صرف شناخت آن کرده‌اند. حتی زمانی که در نیمه‌راه یک ارتباط تازه، یا یک مسافرت کوتاه هستیم باز همین تجربه در مقیاس کوچکتر تکرار می‌شود.

در نیمه‌راه ازدواج، تحصیل، کسب‌وکار یا یک مسافرت، شناختی که نسبت به خودمان بدست می‌آوریم به مراتب بیشتر از خود آن موضوع یا مسیر طی شده است. به نظر شما برای بدست آوردن این شناخت، الزاما باید چنین هزینه سنگینی پرداخت کرد؟ پاسخ این سوال برای من تداعی کننده تک‌بیت این ترانه معروف است: “یک قدم غافل شدم، یک عمر راهم دور شد!”

این اتفاقی است که بر اغلب افرادی که به انگیزه کسب درآمد و یا توسعه کسب و کار وارد فضای مجازی می شوند، اتفاق می افتد. بر این اساس تصمیم به طراحی و تدوین یک دوره آموزشی تحت عنوان راه اندازی کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال گرفتم که دوره دوم آن از هفته سوم آذرماه ۹۵ برگزار خواهد شد. اولین دوره تحت عنوان دوره آموزشی از صفر تا صد کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال، در زمستان ۹۴ و بهار ۹۵ در ۲۴ جلسه ۱۰۰ دقیقه ای به همت مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان برگزار شد و تمامی شرکت کنندگان موفق به اخذ مدرک پایان دوره گردیدند و توانسته‌اند وب سایت خود و یا سازمان خود را راه اندازی و به درآمد برسانند.

 

دوره راه اندازی کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال ، چه نوع دوره ای است؟

این دوره کاملا عملی است و در آن یک خط به شما برنامه نویسی آموزش داده نمی شود. چراکه اساسا نیازی به این کار نیست . کسب و کار و روش بدست آوردن درآمد در دنیای امروز تغییر کرده است . این دوره به عنوان یک میانبر واقعی که وقت، انرژی و پول شما را بهینه می کند، استفاده نمایید. این دوره شامل چهار بخش اساسی است که شرکت کنندگان آن در پایان آن به توانمندی‌های ضروری برای تبدیل شدن به یک کسب و کار و تجارت سودده را دارا خواهند بود که عبارتند از:

آموزش: مطالب این دوره در ۳۶ ساعت به صورت کارگاهی در ۱۰ هفته ارائه می گردد.

مربیگیری: آموزش بدون عمل کارا نخواهد بود بنابراین برای پیاده سازی مطالب شما نیاز به راهنمایی به صورت خصوصی و هدفمند دارید بر این اساس ماهانه دو جلسه ۹۰ دقیقه ای با همکاران و یا مدرس به ارزش ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال (با شرکت در این دوره آموزشی آنرا پرداخت نخواهید کرد) را خواهید داشت.

ایده پردازی: در طول جلسات آموزشی و مشاوره امکان دریافت صدها ایده ای را که در تجارت امروز جاری است، خواهید داشت. دو یا سه ایده می تواند درگاه ورودی سازمان شما را با ترافیک مشتریان مواجه کند.

محتوای بروز، اصیل و اختصاصی: بسیاری از مواردی که در این دوره ارائه می شود، مواردی است که اینک توسط شرکت های معتبر جهان و کسب و کار های موفق مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب سرفصل های این دوره ، چه به صورت جامع و چه بصورت تک درس در هیچ موسسه ای ارائه نمی شود ، چرا که محتوای تولید شده محصول خودمان است

 

به گزارش مهر، تا پایان ۳ ماهه اول سال ۹۴ ، ضریب نفوذ اینترنت با احتساب ۶۱ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۲۹ کاربر به دست آمده است حدود ۳/۸۲ % اعلام شده است که ۵ استان تهران، مازندران، قم، اصفهان و خوزستان دارای بیشترین ضریب نفوذ اینترنت در کشور هستند. همچنین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از ایرنا، علی اصغر توفیق معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس آمار رسمی بانک مرکزی ، میزان خرید و پرداخت اینترنتی در ایران طی سال جاری با رشد ۲۲۹ درصدی نسبت به سال گذشته ، حدود ۵۰۰ هزار میلیارد ریال بوده است و نزدیک به ۱۴ میلیون مرسوله در بخش خرید و فروش اینترنتی توسط شرکت پست جابه جا شده است. سهم شما از گردش مالی ۵۰ هزار میلیارد تومانی در فضای وب ایــران چیست؟

animat-image-colorدر همان جلسه اول:

شما در پایان جلسه اول براحتی می توانید وب سایت خود را با سیستم وردپرس بدون داشتن دانش فنی و برنامه نویسی راه اندازی می کنید

 

محتوای دوره راه اندازی کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

راه اندازی وبسایت وردپرس از صفر تا صد

کسب و کار اینترنتی چیست؟ چه چیزهایی نیست؟/ اجاره دامنه و هاست/ Domain چیست؟/ Host چیست؟/ انتخاب دامنه و هاست مناسب/ تکنیک های انتخاب یک نام دامنه مناسب/ معرفی شرکت های هاست و دامنه در ایران/ آشنایی و نصب سیستم مدیریت وردپرس در ۵ کلیک/ قالب Theme/ افزونهPlugin/ ابزارک Widget/ تنظیمات وردپرس/ ایجاد گالری تصاویر/ دسته بندی محتوا، محصولات و نوشته های سایت آشنایی با برگه ها و نوشته های وردپرس/ راهکارهای افزایش سرعت سایت/ تکنیک های وفادارسازی کاربران سایت/ شورت کدها چیست و چگونه به کار می رود؟/  انتخاب پوسته مناسب/ منابع انتخاب پوسته و تنظیم پوسته برای سایت/ تکنیک های وخفی سازی وردپرس/ آشنایی با صفحه سازهای حرفه ای وردپرس ساخت فهرست سایت با استفاده از برگه ها و دسته ها/ ایجاد مگا منوها و منو عکس دار حرفه ای/ آشنایی با ابزارک های وردپرس 

آشنایی با پولساز ترین فروشگاه ساز اینترنتی جهان

معرفی فروشگاه ساز وردپرس Woocommerce/ تنظیمات مهم و اولیه ووکامرس/ نحوه فارسی سازی ووکامرس/ افزودن واحدهای پولی ایران/ افزودن محصول/ ساخت اولین دسته محصول/ اضافه نمودن محصول فیزیکی ساده و فایل های دیجیتال/ آشنایی ویژگی شگفت انگیز صفت ها در ووکامرس/ ایجاد درگاه بانکی برای سایت/ ارسال پیامک ووکامرس/ چگونه فاکتور صادر کنیم؟/ ساخت ایمیل سفارش خرید/ عضویت در سایت/ سفارشی سازی خرید/ ساخت صفحه محصول موثر

طراحی و خلق مدل کسب و کار اینترنتی

رفتارشناسی مخاطب در وب/ رسیدن به ایده بزرگ/ ایده سایت خود را طراحی کنید/ طبقه بندی مشتریان و مخاطبان/ طراحی ارزش های پیشنهادی/ ایجاد جریان های درآمدی در محیط اینترنت/ بررسی مولفه های هزینه ای در وب سایت/ منابع کلیدی در ساخت کسب و کار آنلاین/ شرکای کلیدی در فضای وب/ طراحی کانال های ارتباطی و خدماتی برای یک وب سایت/ طراحی مدل ارتباط با مشتریان/ فعالیت های کلیدی یک مدیر وب سایت و گردانندگان آن برای تولید ارزش و درآمد

بازاریابی محتوا و تبلیغ نویسی در وب

استراتژی بازاریابی محتوا/ روش های تولید محتوا/ تبلیغ نویسی چیست؟/ بخش های اصلی یک متن تبلیغی در وب/ مفاهیم روان شناسی در ارتباطات مجازی/ روش های قیمت گذاری در فضای مجازی/ نگارش مقالات در وب/ نگارش اخبار سایت و تنظیم صفحات خبر

بازاریابی شبکه های اجتماعی و ابزارهای تعاملی در وب

بازاریابی شبکه های اجتماعی/ جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی وب و موبایل بازاریابی از طریق اینستاگرام/ ساخت کانال موثر در تلگرام/ ساخت انواع فرم ها (ارتباط با ما، استخدام، ارسال نوشته، پرداخت آنلاین)/ معرفی بهترین و مجهزترین ابزار وردپرس برای ساخت انواع فرم های اینترنتی/ خروجی گرفتن اطلاعات فرم های تکمیل شده در اکسل

مدیر و نگهداری وب سایت

امنیت سایت/ مقابله با هک شدن سایت/ معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس و شروع استفاده از آن/ تحلیل ترافیک سایت و نحوه کار با گوگل آنالیز/ توسعه وب سایت/ نگهداری مشتریان وفادار برای سایت/ بک آپ گرفتن از سایت/ چرا باید از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نماییم؟/ پشتیبان گیری کاملا خودکار از محتوای سایت

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی داخلی/ عوامل مهم در سئو/ انتخاب کلیدواژه ها و کلمات کلیدی رو به رشد/ هرم بهینه سازی/ بهینه سازی urlها و آدرس ها/ لینک سازی نقش فعالیت کاربران در سئو/ افزونه های بهینه سازی/ آشنایی با الگوریتم های گوگل/ بهترین افزونه سئوی وردپرس/ معرفی نقشه سایت به گوگل/ روشهای نوشتن یک مقاله مناسب برای گوگل/ دریافت مدال سبز برای مقاله خود دریافت کنیم ؟/ بهینه سازی عکس های برای گوگل/ معرفی و کاربرد Robots.txt/ افزودن گوگل آنالیتیکس به وردپرس/ آشنایی با محیط گوگل آنالیتیکس و تحلیل های مفید وب سایت/ بهبود نرخ خروج سایت/ روش ایجاد ترافیک موثر/ اشتباهات رایج ایجاد ترافیک/ معیارهای تبلیغ در سایت

کلیدهای افزایش بازدید از سایت

اهمیت نرخ تبدیل/ اشتباهات رایج بازاریابی اینترنتی/ دلیل موفقیت بسیاری از سایت ها پولسازترین بازار کدام است؟/ اصطلاحات مهم در بازاریابی اینترنتی Lead Generation Email Marketing UpSelling Link Building/ مهمترین کار یک وب سایت چیست؟/ ساخت صفحه فرود Landing page/ آهنربای جادویی سایت شما ساخت موثر محتوای صفحات درباره ما و تماس با ما/ افزایش مدت زمان بازدیدمخاطبان در سایت

ایمیل مارکتینگ پیشرفته

بازاریابی با ایمیل/ تبدیل بازدیدکننده به مشتری با ایمیل مارکتینگ فوق پیشرفته/ ایمیل های سلسله وار Followup/ ایمیل های اطلاع رسانی Broadcast/ اصطلاحات بازاریابی با ایمیل/ نرخ باز شدن Open Rate/  نرخ خواندن شدن Read Rate/  نرخ کلیک Click Rate/ لغو عضویت Unsubscribe/ ساخت سیستم ایمیل مارکتینگ در وردپرس/ ارسال ایمیل گروهی از طریق پنل های تخصصی/ روش های ارسال ایمیل به کاربران طوری که ۹۹% در inbox آنها قرار بگیرد

 

moc02

 

 

نظر برخی از شرکت کنندگان دوره قبل در مشاغل و سنین مختلف

 

تفاوت های دوره جدید، با سایر دوره‌های قبلی

اگر با مجموعه ما آشنا باشید می‌دانید که همواره به فکر تغییر و رشد هستیم و از همین رو هر دوره جامع با دوره‌های قبلی تفاوت‌هایی داشته اما این دوره به صورت کلی با تجربه‌ای که از دوره‌های قبلی کسب کرده‌ایم، کاملاً متفاوت شده است. برخی از این تغییرات عبارتند از:

animated-arrow-image-0104 افزوده شدن محتوای جدید به دوره

animated-arrow-image-0104 بهبود سرفصل‌ها و محتوا

animated-arrow-image-0104 ایجاد گروه تلگرام با عضویت مدرس اصلی دوره

animated-arrow-image-0104 امکان ثبت نام دو مرحله ای (اما بدون تخفیف)

animated-arrow-image-0104 مشاوره همزمان با دوره برای سفارشی سازی مطالب براساس کسب و کار شما

animated-arrow-image-0104ساده سازی محتوا و روش آموزش

 

این دوره پیش نیازی دارد؟

بله . اگر فقط بتوانید کلید روشن و خاموش کردن کامپیوتر را بلد باشید ، روش جستجو در گوگل را بدانید ، تا کنون ایمیل ارسال کرده باشید، کپی و پیست کردن هم بدانید شما آماده حضور در این دوره خواهید بود.

 

در انتهای این دوره واقعاً چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

یک بازاریابی تمام وقت خواهید داشت که بدون دریافت هیچگونه حقوق و مزایایی به طور شبانه روزی برای شما مشتری جذب می کنند

می توانید در کلمات کلیدی تجارت خود در صفحه اول گوگل باشید

دیگر نگران بدقولی شرکت های وب نخواهید بود

دارای یک خط تولید تمام توماتیک تولید مراجه مشتریان خواهید شد

بودجه های کمتری را صرف هزینه های بازاریابی و تبلیغات خواهید کرد

دیگر به برون سپاری فعالیت های وب سایت خود و مراجعه شرکت های طراحی وب نخواهید داشت و ….

 

اطلاعات کلیدی:

سرمایه گذاری در این دوره مبلغ: ۱۳/۸۰۰/۰۰ ریال    ۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

دوره قبلی با هزینه ۱۳/۸۰۰/۰۰ ریال برگزار گردید که از نظر بسیاری از شرکت کنندگان بسیار مقرون به صرفه و قابل ارزش قلمداد شد و نرخ بازگشت سرمایه مطلوبی برای آنان ایجاد کرد و باعث سودآوری برای آنان شد،به همین جهت، ما به پیشنهاد آنان هزینه دوره را افزایش داده ایم.

حضور در این دوره شامل شرکت در ۲۰ جلسه ۱۰۰ دقیقه ای به مدت ۱۰ هفته، از ساعت ۵ تا ۸ بعد از ظهر روز های چهارشنبه می باشد.

دریافت جزوه چاپی، فایل صوتی MP3 بعد از هر کلاس.

جدید: دو جلسه مشاوره حضوری با مشاورین

ظرفیت این دوره فقط ۲۰ نفر می باشد و شروع دوره از هفته سوم آذر ماه ۱۳۹۵ خواهد بود. همچنین این دوره فقط یک بار در سال برگزار میشود، تاریخ دوره بعد پاییز ۹۶ می باشد.

 

animated-telephone-image-0004این دوره به صورت همزمان در تهران و در اصفهان برگزار می گردد.

تلفن های هماهنگی در تهران:    ۲۸۸ ۸۳ ۲۲۶ ۰۲۱

تلفن های هماهنگی در اصفهان: ۵۲۵  ۱۶ ۳۶۶  ۰۳۱

 

هزینه این کارگاه کمی گران نیست؟

در مقایسه با چه چیزی گران است؟ این گزینه یک سرمایه گذاری کاملاً منطقی است! چراکه در پایان این دوره شما وب سایتی کارا با کلیه ابزار و تجهیزات خواهید داشت که اگر می خواستید آنرا به یک شرکت طراحی وب سفارش دهید، حداقل می بایست حدود ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ، هزینه پرداخت می کردید و شما قادر خواهید بود حتی بدون داشتن سواد و تخصص برنامه نویسی از وب سایت وردپرس خود استفاده نمایید.

 

توجیه اقتصادی دوره:

3dhead_animation_clipartهزینه راه اندازی وب سایت وردپرس با امکانات کامل: حداقل ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال

هزینه خرید پلاگین ها و قالب های اصلی به قیمت ۴۰۰ دلار

شما هزینه های فوق را نخواهید داشت

و فقط با پرداخت ۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان خواهید تواست علاوه بر محصولات و خدمات فوق از ایده های تعالی بخش و موثر استفاده نمایید. تخفیف ویژه برای کسانی که تا تاریخ ۱۰ آذرماه  ثبت نام نمایند ۱ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان است. یعنی مبلغ ۲/۶۴۰/۰۰۰ ريال کمتر پرداخت می کنند)

 

چقدر به این دوره مطمئن هستم؟

من به اثربخشی این دوره ۱۰۰% معتقدم و برای این که شما نیز مطمئن باشید نیز اگر فقط احساس کردید این دوره برای شما موثر نبود، مبلغ ثبت نامی بلافاصله تقدیم حضورتان خواهم کرد! ضمناً‌ هیچ سوالی هم از شما نخواهم پرسید!

 

ضمانت بازگشت وجه:

پرداخت بدون قید و شرط وجه ثبت نام در صورت عدم رضایت از دوره

78

 

چه کسانی در این دوره شرکت نمی کنند:

  • فرادی که مشابه این کارگاه آموزشی را طی کرده اند.
  • از فروش عالی خود رضایت دارند.
  • صفی طولانی از مشتریان، تا چند کیلومتری از دفتر کارشان دارند.
  • کسانی که هیچ اعتقادی به درآمد آنلاین ندارند.
  • کسانی که علاقه دارند تا با تست روش های قدیمی زمان خود را سپری نمایند.
  • کسانی که راه اندازی سایت را تفریح می دانند.

 

چهار دلیل که می بایست به خاطر آنها در این دوره شرکت کرد:

۱. در این دوره به صورت کاملا عملی و قدم به قدم بدون داشتن دانش کدنویسی و برنامه نویسی صاحب یک وب سایت حرفه ای خواهید شد که مانند یک نیروی فروش و بازاریابی تمام وقت و خستگی ناپذیر عمل می کند ، با این تفاوت که نه حقوقی از شما می گیرد و نه پورسانتی.
۲. بهینه سازی (سئو) گام به گام سایت را یاد می گیرید و می توانید سایت خودتان را به صفحه اول گوگل بیاورید.
۳. می توانید شماره طراحان وب را برای همیشه از موبایل های خود حذف نمایند و دیگر لازم نیست هزینه های زیادی بابت برنامه نویسان و طراحان سایت بپردازید!
۴. سایتی که خودتان طراحی خواهید کرد بیش از سه میلیون تومان ارزش دارد! و ارزش نرم افزارهایی که در طول دوره به شرکت کنندگان ارائه می گردد بیش از مبلغ ثبت نام (۴۰۰ دلار) است.

چه کسانی در این دوره شرکت می کنند؟

• مدیران و کارکنان کسب و کارهای تبلیغاتی که به دنبال ارزش آفرینی برای برند خود و مشتریانشان هستند
• شرکت هایی که از ارائه خدمات قدیمی یا فعلی سودآوری کسب نمی کنند
• مدیران کسب و کارها که مشتریان خود را از دست داده و یا افزایش مشتری نداشته اند. از جمله : مدیران عامل شرکت های کوچک و متوسط . مدیران بازاریابی ، تبلیغات و فروش و روابط عمومی ،
• شرکت های تبلیغاتی ، شرکت ها و طراحان وب سایت ، مسئولین IT شرکت هاو …

 

 

اگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت سر هر انسان موفقی می توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند ولی هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن هاد هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن را دارند.

این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

دلایل مرسوم برای شرکت نکردن در این دوره:

– وقت کافی برای شرکت در دوره ندارم و همه مطالب را بلدم:

اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.

– نسبت به کیفیت دوره و رزومه استاد دوره مطمئن نیستم:

این حق شماست و بی شک برای اینکه در یک دوره شرکت کنید باید بدانید که چه کسی آن دوره را ارائه می کند. حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما و عضو شورای سیاست گذاری کنسرسیوم کسب وکارهای اینترنتی ایران است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.

r001-n

حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است، او دبیر علمی اولین همایش استراتژی های بازاریابی اینترنتی ایران در سال ۱۳۹۰ می باشد که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.

او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول ۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از۲۳ کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:

 

 

 

سخنرانی بحث برانگیز حسین طاهری در گردهمایی بزرگان کسب و کارهای اینترنتی در ایران

رزرو دوره صفر تا صد کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال

با توجه به ظرفیت محدود دوره که فقط 17 نفر می باشد، می توانید با ثبت درخواست رزرو 72 ساعته نام خود را در لیست اولیه ثبت نام قرار دهید

 

از کجا شروع کنم؟

timer

از جایی که هستید شروع کنید. کاری را که می توانید، با آنچه که دارید و از همان جایی که هستید انجام دهید.نقطه شروع، رسیدن به شفافیت کامل درباره شرایط جاری است.

مراحل ثبت نام در این دوره آموزشی:

۱) در ابتدا مشخص کنید که می خواهید در دوره حضوری اصفهان شرکت کنید و یا تهران.

۲) سپس مبلغ مورد نظر را با توجه به پرداخت تک مرحله ای و یا دو مرحله ای و با کلیک بر روی هر کدام از دکمه های زیر پرداخت نمایید.

۳) پس از موفقیت در پرداخت، با کارشناسان ما خانم ها رضایت و اسماعیلی برای تایید قطعی ثبت نام تماس بگیرید.

 

سرمایه گذاری در این دوره مبلغ: ۱۳/۸۰۰/۰۰ ریال    ۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

حضور در این دوره شامل شرکت در ۲۰ جلسه ۱۰۰ دقیقه ای به مدت ۱۰ هفته، از ساعت ۵ تا ۸ بعد از ظهر می باشد.

دریافت جزوه چاپی، فایل صوتی MP3 بعد از هر کلاس.

جدید: دو جلسه مشاوره حضوری با مشاورین

ظرفیت این دوره فقط ۲۰ نفر می باشد و شروع دوره از هفته سوم آذر ماه ۱۳۹۵ خواهد بود. همچنین این دوره فقط یک بار در سال برگزار میشود، تاریخ دوره بعد پاییز ۹۶ می باشد.

animated-arrow-image-0267

 

آیا هنوز سوالی در مورد این دوره دارید؟

animated-telephone-image-0004این دوره به صورت همزمان در تهران و در اصفهان برگزار می گردد.

تلفن های هماهنگی در تهران:    ۲۸۸ ۸۳ ۲۲۶ ۰۲۱

تلفن های هماهنگی در اصفهان: ۳۴۴ ۱۱ ۳۶۶ ۰۳۱

 

پیشنهاد ردنشدنی

پس از پایان دوره سایتی خواهید داشت که بیش از سه میلیون تومان ارزش مادی دارد! همچنین نرم افزارها و قالب هایی که در طول دوره به شرکت کنندگان ارائه می گردد از خروج ۴۰۰ دلار هزینه از جیب شما جلوگیری می کند.

 

 

 

 

حسین طاهری
حسین طاهری
من همیشه در حال یادگیری ام و و همه آنچه را که تاکنون آموخته و تجربه کرده ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت . این رسالت شخصی ام است.

دیدگاه ها بسته شده است

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار