مشاوره بازاریابی


مشاوره بازاریابی


بازاریابی یعنی:چگونه بازار ما را بیاید نه اینکه ما بازار را بیابیم

چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم ، همواره در گیر بازاریابی هستیم پس بیایید چند دقیقه به این موضوع فکر کنیم که : دقیقا بازاریابی قرار است چه کاری برای سازمان و کسب و کار ما انجام دهد؟بازاریاب فرآیندی زمانبر است.

نخست آنکه باید زمانی را برای صرف تحقیقات ، برنامه ریزی و انجام فعالیت های بازاریابی کنیم و دوم ، باید زمانی سپری شود تا دستاورد فعالیت ها نمایان گردد پس بنابراین باید بدانیم که قرار است که پس از صرف ارزشمندترین منبع زندگیمان (زمان) چه چیزی قرار است نصیب ما شود.

 

سه وظیفه اصلی یک مشاور بازاریابی



من در فرآیند مشاوره بازاریابی ، روشهای درگیر کردن مشتریان قدیمی را به شما نشان خواهم داد تا ضمن توسعه سهم بازار بتوانید از مشتریان خود بدون اینکه آنها را مجبور به خرید دوباره کنید، سود ببرید. همچنین بر اساس شناخت روانشناسی مشتری سیستم بازاریابی شما را تعریف خواهم کرد . منابع و همکاران زیادی برای حل مسائل و مشکلات سازمان شما در اختیار دارم که می توان از آنها برای رشد و تعالی سازمان شما استفاده نمود .



فرآیند بازاریابی در سه مرحله زیر صورت می گیرد

  • تحقیق و پژوهش

    برنامه های تشخیص نیازها و خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان
    طراحی و نظارت بر مدل های تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
    بررسی محیط های توسعه بازار و ارائه پیشنهادات کسب سهم بازار
    روش های تهیه بانک های اطلاعاتی مفید و تولید نرخ مراجعه
    تحلیل رفتار مصرف‌کننده و پایش رقبا
    تنظیم استراتژی بازاریابی (بخش‌بندی، انتخاب بازار هدف، جایگاه‌یابی)
  • تدوین استراتژی و برنامه

    طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی
    تدوین و اجرای برنامه بازاریابی
    تدوین استراتژی های رقابتی در برنامه بازاریابی
    طراحی فرمهای کاربردی در اجرای برنامه بازاریابی
    کشف قیمت و تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری
  • پیاده سازی و اجرا

    برنامه ریزی انواع کانال های توزیع
    تحلیل و آسیب‌شناسی شبکه توزیع
    شناسایی فرصت‌های افزایش دسترسی مشتری به محصول
    تعیین کانالهای ارتباطاتی
    تدوین برنامه های پیشبرد فروش ، تبلیغاتی و برند سازی
    آموزش بازاریابی به پرسنل سازمان هدایت گروه بازاریابی و نظارت بر عملکرد آنان

فرم های کاربردی برای شناخت ، تحلیل و شروع یک فرآیند بازاریابی

چرا مردم معلمان را دوست دارند؟

ما نیازمند روش خاصی هستیم که بتواند بهتر ارتباط برقرار کند، پیام را راحت تر به مخاطب انتقال دهد و از همه مهمتر ما را به مشتریانی که بدنبالشان هستیم برساند. آنچه که در ادامه می شنوید مصاحبه زنده تلفنی با شبکه رادیویی اقتصاد است که با موضوع بازاریابی محتوا  صورت گرفته است.

هشت سوال اصلی که اغلب مشتریان از ما می پرسند؟ شاید سوالات شما هم باشد !

1برای درخواست جلسه مشاوره بازاریابی چگونه هماهنگی های لازم را انجام دهیم؟

در ابتدا شما می بایست در منوی فرم ها ،فرم درخواست جلسه مشاوره را تکمیل نمایید و پس از آن فرم مشاوره را تکمیل و به آدرس [email protected] ارسال نمایید .پس از بررسی فرم شما همکاران من با شما تماس گرفته و زمان جلسه مشاوره را با شما هماهنگ می کنند.

2مدت زمان مشاوره ساعتی و هزینه آن به چه صورت می باشد؟

مشاوره ساعتی به صورت یک جلسه ۱۰۰ دقیقه ای صورت می گیرد و هزینه حق المشاوره بازاریابی هر جلسه ۸۸۰ هزار تومان می باشد

3تعداد افرادی که می توانند در جلسه مشاوره حضور داشته باشند؟

تعداد شرکنندگان در جلسه از طرف سازمان درخواست کننده از یک تا حداکثر ۳ نفر خواهد بود.

4چرا قبل از حضور در جلسه مشاوره می بایست فرم مشاوره را تکمیل کنیم؟

قبل از جلسه مشاوره لازم است تا تحقیقات و بررسی های لازم صورت پذیرد، تا با شناخت و اراپه ایده های کارآمدتر، جلسه ای پُربار و نتیجه بخشی را داشته باشیم.

5چرا بسیاری از همکاران شما بدون اینکه هزینه ای دریافت کنند در جلسه مشاوره حاضر می شوند؟

از آنجایی که ما برای زمان شما ارزش قائل هستیم قبل از آنکه جلسه مشاوره صورت بگیرد، بررسی و تحقیقاتی درباره درخواست شما با توجه به فرمی که تکمیل کرده اید انجام می دهیم، تا مشاوران با اطلاعات نسبی در جلسه حضور یابند.ما نسخه های آماده، پروپزال های کپی شده، برنامه های پیش فرض برای تجارت شما نداریم و همه قفل ها را با یک کلید باز نمی کنیم

6بعد از جلسه مشاوره فایل و یا برنامه ای از شما دریافت می کنیم؟

بعد از جلسه مشاوره باتوجه به نکاتی که در جلسه بیان می شود مجموعه پیشنهادات برای اجرای ایده هایی بیان شده در قالب یک فایل pdf به شما ارائه خواهد شد. همچنین فایل صوتی جلسه و صورت جلسه مشاوره برای شما ارسال می گردد.

7چگونه می توانیم در مدت ۱۰۰ دقیقه از شما مشاوره کامل دریافت کنیم و نتیجه مطلوبی از جلسه داشته باشیم؟

قبل از آنکه جلسه مشاوره صورت گیرد به واسطه فرمی که شما برای ما ارسال کرده اید، تحقیقات لازم درباره درخواست ها و نیازهای سازمان شما صورت گرفته است و بر اساس تجربه ها و ایده های موجود، پیشنهادات در قالب یک طرح جامع به صورت پروپزال ارائه خواهد شد.

8مشاوره شما به چه صورت می باشد؟

مشاوره به صورت ۱۰۰٪ حضوری می باشد که یا در سازمان شما و یا در مجموعه ما تشکیل می گردد . مشاوره تلفنی و یا در فضای مجازی به هیچوجه امکان پذیر نیست

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدهای
آموزشی برندسازی شخصی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم