اعضای کلیدی

استراتژی بازاریابی

استراتژی‌ها بینش‌های کلی و همه‌جانبه‌اند که برنامه‌ی بازاریابی شما را هدایت می‌کنند و ضامن تمام فعالیت‌های شما برای رسیدن به موفقیت‌اند. استراتژی خوب هم برای کار شما هدف تعیین می‌کند و هم فعالیت‌هایتان را به‌سوی هدف تعیین‌شده راهبری می‌کنند. با استراتژی بازاریابی، برنامه‌ی شما به شکل طبیعی در جای خود قرار می‌گیرد. استراتژی شما باید کانونی باشد که…
ادامه مطلب ...

برنامه‌ بازاریابی

همه‌ی فعالیت‌های سازمان‌یافته، با نقشه و تمرکز بازاریابی و فروش (حداقل در زبان بازاریابی) برنامه‌ بازاریابی نام دارد. هر تلاشی برای بازاریابی، بدون برنامه‌ای سازمان‌یافته، بی‌ثمر و ناهماهنگ است. اگر نمی‌دانید برنامه بازاریابی خاصی دارید یا…

درس‌سوم بازاریابی‌شفاهی | پیشبرد بازاریابی‌شفاهی

حال که تا به اینجا مقدمات بازاریابی شفاهی یاد گرفتید که برای اینکه بتوانید مردم را به حرف زدن در مورد شرکت، کالاها و یا خدمات خود وادارید و در واقع یک گفتگوی مثبت را به جریان بیندازید، در ابتدا لازم است که یا محصول جالبی داشته باشید و یا به…

درس‌دوم بازاریابی‌شفاهی | قوانین بازاریابی‌شفاهی

در درس اول بازاریابی شفاهی اشاره ای به تعاریف مقدماتی داشتیم، اما به منظور دستیابی به این توصیه ی کلامی و گفتگوی مثبت، در حوزه ی بازاریابی شفاهی قوانینی وجود دارد که شما مستلزم رعایت این قوانین می باشید و این قوانین در چهار قانون طلایی زیر…

بازاریابی شفاهی | درس اول | مفاهیم عمومی بازاریابی شفاهی

بازاریابی شفاهی از آنجایی مورد اهمیت واقع شد که امروز دنیا به سمتی رفته است که دیگر تبلیغات سنگین و پرهزینه ی تلویزیونی، رسانه ها و بیلبوردهای سر چهارراه ها توجه کسی را به خود جلب نمی کنند و در واقع مردم متوجه شده اند که چطور از کنار…

۲۱ سوال مقدماتی برای طراحی هویت برند

مرحله اول برای ایجاد طراحی هویت برند، طراحی لوگو، لوگوتایپ و طراحی و راه اندازی وب سایت برندتان است. برای این کار لازم است که دقیقا مدل کسب و کار ، داستان برند خود و مشتریانتان بازار هدف خود را بشناسید.این پرسش های درست است که در زندگی و…