ما برای تبادل و اشتراک گذاری آموخته هایمان، این بخش را راه اندازی کرده و مدیریت می کنیم.
برای ما مهم است که اعضای کلیدی سایت بتوانند، ارزشی بیش از سایرین دریافت کنند.
تلاش ما این است تا با ارائه سبک نوین در تکنولوژی آموزشی شما را تا رسیدن به اهداف تجاری تان همراهی کنیم

Suspendisse semper diam ac odio

Aliquam quis tellus quis quam suscipit pellentesque. Nunc laoreet.

Consectetur tortor, sit amet condi mentum erat tempor amet. Integer placerat bibendum amet.

Curabitur congue faucibus sem. Sed ut gravida augue. Sed a velit vehicula lacus malesuada.

Suspendisse semper diam ac odio

Aliquam quis tellus quis quam suscipit pellentesque. Nunc laoreet.

Consectetur tortor, sit amet condi mentum erat tempor amet. Integer placerat bibendum amet.

Curabitur congue faucibus sem. Sed ut gravida augue. Sed a velit vehicula lacus malesuada.

Maecenas volutpat est at tincidunt elementum

  • Etiam vitae ligula80%
  • Aliquam dui erat65%
  • Suscipit in cras72%

Donec mattis tortor quis est pulvinar placerat. Aenean ac dui vel arcu egestas pulvinar eu sed ante. Morbi tempus tellus sit amet diam pretium, ac sagittis sed.

Quisque eleifend nec sapien sit amet facilisis! Duis elit ligula; rhoncus eu laoreet tincidunt, ullamcorper non libero? Nulla facilisi. Donec elit velit nullam.

محتوای اعضای کلیدی سایت به ان دسترسی خواهند داشت شامل:

فایل های صوتی
Generate leads
ویدئو های آموزشی
Effective Advertising
مقالات تخصصی
Reduce resistance To buy
دروس آنلاین
Increase market share

چک لیست های کاربردی
Better distribution
فرم های تخصصی
Employment the Best
مطالعات مورد کاوی
Optimal production
گزارش های ویژه
Faster ROI

خلاصه کتاب
Faster ROI
تخفیف دوره های آموزشی
Faster ROI
تخفیف محصولات
Faster ROI
ایده های کسب و کار
Faster ROI

هدف اصلی برند، رسیدن به یک هویت خاص در ذهن مخاطبان بازار هدف است و برای تعریف هویت نیاز به دوعنصر کلیدی محتوا و خلاقیت داریم. محتوا یعنی آن چیزی که می خواهیم بگوییم و در ادبیات برند ، قول ، وعده و منفعتی است که توسط مشتریان پس از استفاده محصول کسب می شود و در داستان برند بر روی آن تاکید می شود اما اینکه محتوا چگونه بیان شود که بالاترین تاثیر را در ارائه پیام برند داشته باشد را خلاقیت می گویند. محتوا و خلاقیت باید همیشه و همزمان همراه هم باشد تا انسجام در انتقال پیام برند ایجاد شود.