اندیشه های نادرست بازاریابی
اندیشه های نادرست در برنامه بازاریابی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵
استراتژی های فروش و برند
استراتژی های فروش و برند
خرداد ۲۹, ۱۳۹۵
بازاریابی اینترنتی

آیا تنها با داشتن یک وب سایت می توان فروش، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی داشت؟ بازاریابی اینترنتی شامل چه ابزاری است؟ پاسخ به سوالات شنوندگان رادیو اقتصاد توسط حسین طاهری در برنامه نود و هشتی ها با موضوع بازاریابی اینترنتی را در ادامه خواهید شنید:

 

بزرگترین اشتباه استراتژیکی که افراد در حوزه بازاریابی اینترنتی دارند، این است که آنها فکر می کنند که تنها با داشتن یک وب سایت که بتوان در آن محتوای اطلاعات کسب و کار و محصولات خود را معرفی کرد؛ می توانند به موفقیت در بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی دست یابند.

باید توجه کرد که بازاریابی اینترنتی دارای ۲۱ آیتم می باشد که یکی از این آیتم ها وب سایت است. نکته قابل توجه این است که اگر این آیتم ها به درستی در کنار یگدیگر چیده شوند، آنگاه می توان یک روش صحیح بازاریابی اینترنتی داشت.

بنابراین افراد در کنار وب سایت خود، نیاز به انجام فعالیت هایی در حوزه ایجاد ترافیک و ایجاد بازدید برای سایت خود و سپس تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان و یا اصطلاحا بالابردن نرخ تبدیل (Conversion rate) خود دارند.

لازم به ذکر است که در کنار فعالیت هایی که در حوزه بازاریابی ایمیل (Imail Marketing) روی بحث سئو (Seo) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو وجود دارد، می توان تبلیغات چریکی، بحث بازاریابی محتوا و مدیریت فضای وب سایت به گونه ای که بتوان از سیستم های مدیریت محتوای آماده استفاده کرد، را نیز در نظر گرفت.

رمز موفقیت افراد در حوزه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات را، می توان سرمایه گذاری بزرگترین بودجه های شرکت ها در فضای رو به گسترش اینترنت دانست. زیرا زمانی که مخاطبان نیاز به یک کالا، محصول و یا خدمات دارند و به جستجوی آن می پردازند، در نهایت به منظور دستیابی به نیاز خود، به وب سایت ها خواهند رسید.

اگر افراد در وب سایت خود به جای تعریف ویژگی های محصول خود، به رخ کشیدن آن و یا بزرگتر و بهینه تر نشان دادن آن نسبت به محصول سایر رقبا؛ بتوانند استراتژی خود را به سمت پاسخ به سوال مشتریان تغییر دهند، آنگاه به نتیجه بهتری دست خواهند یافت. زیرا زمانی که مخاطبان به وب سایت یک شرکت مراجعه می کنند، به دنبال پاسخ سوال های خود می باشند. در واقع در درجه اول مهم نیست که در این شرکت چه کسانی هستند، چه کارهایی انجام می دهند، و قبلا چه سابقه ای داشته اند. بلکه آنچه که بسیار حایز اهمیت است، این است که افراد در لحظه ای که به وب سایت یک شرکت مراجعه می کنند، دارای نیاز بالفعلی هستند که به دنبال برطرف کردن آن می باشند.

در بازاریابی اینترنتی، رفتارشناسی مخاطب در حوزه وب سایت بسیار حایز اهمیت است. زیرا مخاطبان در وب سایت، افراد و کسب و کار آنها را نمی بینند و در دفتر آنها نیز نمی باشند. بلکه تنها چندین صفحه را مشاهده می کنند و قصد دارند نسبت به آن صفحاتی که می بینند و صفحات سایر رقبایی که آنها را باز کرده اند، تصمیم گیری کنند. بنابراین باید توجه کرد که شناسایی رفتار مخاطبان در این حوزه بسیار مهم می باشد.

 

 

 

حسین طاهری
حسین طاهری
من همیشه در حال یادگیری ام و و همه آنچه را که تاکنون آموخته و تجربه کرده ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت . این رسالت شخصی ام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار