نهمین دوره خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی‌همتا

۱۵ هفته فراموش‌نشدنی با حسین طاهری
برای ساخت و توسعه یک کسب‌وکار بدونِ رقیب
و بازآفرینی تجارت

با صرف فقط ۶۰ ساعت

برای جذب بیش از ۱۶۴ مهارت سودآور و جعبه‌ابزاری کامل برای رشد و تعالی کاروکسب‌تان و دریافت صدها ایده نوآورانه و مشتری ساز آماده شوید …


داستان این دوره آموزشی:

چند سال پیش بود که ریچارد دنی، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم را برای دعوت به همایش و انجام برخی از مشاوره‌ها، به ایران دعوت کردم. نشریه تایم او را اسطوره آموزش مدیریت و فروشندگی حرفه‌ای جهان و استاد بی‌همتای مدیریت و رهبری، خدمات مشتری و توسعه تجارت، در سراسر اروپا می‌داند که شش کتاب پرفروش او در حوزه کسب‌وکار در ۴۶ کشور جهان توزیع گردیده است.

4652در روز پایانی حضورش در ایران با او گفتگویی کوتاه داشتم و او به نکاتی اشاره کرد که دقیقاً مشکلات تجارت و کسب‌وکار من بود، درست انگار که او هرروز به شرکت من آمده، اتفاقات را از نزدیک مشاهده کرده و برای رشد کسب‌وکار من دستورالعمل اختصاصی تهیه‌کرده است! با خودم حسرت خوردم که چرا زودتر، این مطالب را نیاموخته بودم. محتوا و خروجی آن جلسه، منجر به کسب اطلاعات و تجربه‌های ارزشمندی شد که توانست ظرف ده ماه (دقیقاً ۲۸۸ روز) رشد سازمان مرا تا چهار برابر افزایش دهد.


دوران تئوری‌ها تمام‌شده است. اکنون زمان عمل است. ما در دوران آشفتگی و پریشانی کسب‌وکارها هستیم، به‌گونه‌ای که تاکنون نظیر آن را ندیده بودیم. هم فرصت‌ها سریع اتفاق می‌افتد و هم تهدیدها. تنها راه بقاء و مبارزه، ایجاد کسب‌وکار فوق‌العاده و بی‌همتایی است که بتواند شوک‌های اقتصادی هر بازاری را پشت سر گذاشته و به اوج صنعت خود برسد.

شما برای چه چیزی کار می‌کنید؟ آیا به‌دستش آورده‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است،
چگونه آن را حفظ می‌کنید و توسعه‌اش می‌دهید؟

اینها سؤالات ساده‌ای است. اما اغلب گفته می‌شود که سؤالات ساده، سخت‌ترین پاسخ‌ها رادارند. اما چرا این‌طور است؟ آیا ازنظر منطقی نباید سؤالات ساده آسان‌ترین پاسخ را داشته باشند؟ خیر. سؤالات ساده می‌توانند بسیار عمیق باشند و پاسخ آنها نیازمند شجاعت، صداقت، خودشناسی بالا و گاهی اوقات ارزیابی دردناک است.


گردش نقدینگی حرف اول را می‌زند! چرا برخی از شرکت‌ها پَرِش می‌کنند و بعضی نمی‌کنند.

به گردش نقدینگی خود نگاه کنید و میزان سوددهی هر یک از محصولات خود را در نظر بگیرید. آیا سود شما در حال افزایش یا کاهش است؟ آیا با رعایت بودجه کار می‌کنید؟ به درصدها نگاه کنید. بازدهی سرمایه، سهام و فروش را در نظر بگیرید. آیا اینها افزایش یا کاهش پیدا می‌کنند؟
جیم کالیز، در کتاب “از خوب به عالی” می‌نویسد: اگر می‌خواهید مسائل خود را حل کنید و هدف‌هایتان برسید، باید سؤالات جدی و بی ترحمی را مطرح نمایید. اگر هدف شما ایجاد یک شرکت پیشرو و سودآور است، چرا شرکت شما پیشاپیش و هم‌اکنون پیشرو و سودآور نیست؟

چگونه تقاضای بیشتر نسبت به عرضه داشته باشیم؟

 

 


رزرو دوره کسب‌و‌کار بی‌همتا

تکمیل فرم رزرو به معنی پذیرش در دوره نمی‌باشد.

علم بهتر است یا ثروت؟

این علم است که به ثروت ما می‌افزاید

animat-diamond-color

دوره عالی و جامع خلق کسب‌وکار و تجارت بی‌همتا، چه نوع دوره‌ای است؟

این دوره یک مجموعه کاربردی و تجربی است که شما می‌توانید استعدادهای نهفته ولی موجود در ذهن و درون خود را بروز و پرورش دهید و امکانات و منابع بالقوه درونی و سازمانی خود را به پول تبدیل کنید. آموزش‌های این دوره کاملاً بر اساس تجربیاتی که در شرکت‌های ایرانی به وقوع پیوسته، تدوین گردیده است. اگر در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستید و یا چند سالی است که تجارت خود را راه‌اندازی کرده‌اید، ولی منابع و زمان شما نتوانسته نتایج مورد انتظارتان را درفروش ایجاد کند و یا اینکه تخصص و تجربه شما در سازمانی که کار می‌کنید به حد مطلوب رسیده و می‌خواهید کسب‌وکار مستقل خود را داشته باشید، می‌توانید از این دوره به‌عنوان یک میانبر واقعی که وقت، انرژی و پول شمارا بهینه می‌کند، استفاده نمایید. این دوره شامل چهار بخش اساسی است که شرکت‌کنندگان آن در پایان آن به توانمندی‌های ضروری برای تبدیل‌شدن به یک کسب‌وکار و تجارت سود ده را دارا خواهند بود که عبارت‌اند از:

آموزش:
مطالب این دوره در ۴۸ ساعت به‌صورت کارگاهی در ۱۵ هفته ارائه می‌گردد.
مربیگری:
آموزش بدون عمل کارا نخواهد بود بنابراین برای پیاده‌سازی مطالب شما نیاز به راهنمایی به‌صورت خصوصی و هدفمند دارید بر این اساس یک جلسه ۹۰ دقیقه‌ای با همکاران و یا مدرس  را خواهید داشت.
ایده‌پردازی:
در طول جلسات آموزشی و مشاوره امکان دریافت صدها ایده‌ای را که در تجارت امروز جاری است، خواهید داشت. دو یا سه ایده می‌تواند درگاه ورودی سازمان شمارا با ترافیک مشتریان مواجه کند.
محتوای بروز، اصیل و اختصاصی:
بسیاری از مواردی که در این دوره ارائه می‌شود، مواردی است که همین اینک توسط شرکت‌های معتبر جهان و کسب‌وکارهای موفق مورداستفاده قرار می‌گیرد. اغلب سرفصل‌های این دوره، چه به‌صورت جامع و چه به‌صورت تک‌درس در هیچ موسسه‌ای ارائه نمی‌شود، چراکه محتوای تولیدشده محصول خودمان است.

در این ۶۰ ساعت چه اتفاقی می افتد

r001-2

طراحی و چیدمانِ محتوای این دوره به‌گونه‌ای است که

استراتژی‌ها و ایده‌های توسعه و بوم کسب‌وکار شما

ظرف مدت چهار ماه تکمیل می‌شود و شما می‌توانید شاهد تأثیرات آن در حساب بانکی‌تان باشید.

animat-rocket-color

در دوره جامع خلق کسب‌وکار و تجارت بی‌همتا چه مطالبی ارائه می‌شود و چه مهارت‌هایی در این کارگاه آموزش داده می‌شود؟

ما همه پاسخ‌هایی که می‌تواند جوابگوی اغلب سؤالات اساسی تجارت شما باشد را، آماده کرده‌ایم. تمام مشکل‌ها و مسائلی که در پیش رودارید را پیش‌بینی و راه‌حل را ارائه می‌نماییم. باور ما این است که این دوره می‌بایست راه‌حلی ایجاد  کند که شرکت‌کننده بتواند با سرعت بیشتری به اهدافش دست یابد.

محتوای تجربی و آموزشی شامل موارد زیر می‌باشد:

مهارت‌های مدیریتی کسب‌و‌کار

روش‌های افزایش بهره‌وری / تنظیم برنامه یادگیری شخصی / مدیریت اولویت‌ها و زمان / ارزش‌آفرینی / مهارت‌های مدیریتی کسب‌وکار / مدیریت بازاریابی / مربی‌گری کارکنان / مشارکت انتفاعی/ روش‌های بهبود تجربه مشتری / ساخت یک سیستم خودکار ارائه خدمات / بهبود عملکرد و انضباط شخصی / کارهای اثربخش روز کاری یک مدیر کسب‌وکار/ استراتژی‌های توسعه کسب‌وکار

افزایش سود و درآمد از طریق بالا‌بردن نرخ مراجعه مشتری

پنج دلیل کلیدی رسیدن به سودهای ویژه / ارائه روشی که باعث دو یا سه برابر شدن سود سالانه می‌شود / ارزش ذهنی و روش بالا بردن آن درفروش خدمات تبلیغاتی / اشتباهاتی که مانع سودآوری کسب‌وکار می‌شود / طراحی خدمات جدید و ساخت زنجیره محصولات برای افزایش فروش

مهارت‌های کلیدی و آشنایی با مفاهیم تخصصی تبلیغات

اصل اعتبار اجتماعی / طراحی کمپین تبلیغاتی / پیاده‌سازی آمیخته بازاریابی در صنعت تبلیغات / روش‌های خلاقیت و نوآوری و ایده پردازی در صنعت تبلیغات / جایگاه مدل ارتباط در تبلیغات / تفاوت تحقیقات بازاریابی و تحقیقات بازار / آشنایی با انواع هدف‌های تبلیغ و شناخت ویژگی‌های آن / مقایسه سیکل عمر کالا و خدمات و اهداف تبلیغات / تفاوت تاکتیک و استراتژی در تبلیغات / ماتریس نیازهای مشتریان و رابطه آن با توسعه بازار

مدیریت تجربه مشتری و ارتباط با مشتریان

مدل پارتو در مشتری یابی / فرایند مشتری یابی برای کسب‌وکار / آیا همه مشتریان مفید هستند؟  / همیشه حق با مشتری نیست! / چرا مشتریان ما را ترک می‌کنند؟ / روش ارتباط با مشتریان شاکی / بازگرداندن مشتریان قدیمی اما پُرسود

خلق مدل کسب‌و‌کار

دسته‌بندی مشتریان و تدوین بازار هدف /  ارتباط با مشتری / کانال / طراحی ارزش پیشنهادی / فعالیت‌های کلیدی منابع کلیدی / شرکای کلیدی / جریان‌های درآمد ساختار هزینه

برندسازی شخصی

اهمیت برندسازی شخصی /  آیا برند هستید؟ /  اقلام برندسازی / نوشتن رزومه / کمپینبرندسازی / ساخت کانال‌های ارتباطی با شما / تمایز در خدمات / روابط عمومی / ظاهر و سبک شما / رسانه‌های اجتماعی / برندسازی با لینکدین / فرق برندسازی با ادعا

بازاریابی عصبی

روانشناسی پیشرفته در خرید شناسی / ذهینت سازی قبل از خرید / روش‌های ایجاد ذهنیت / آشنایی با علم بازاریابی عصبی / هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده / چگونه دیگران را ترغیب به خرید کنیم؟ / مدیریت فرآیند خرید / کاربرد مغز در تبلیغات و بازاریابی / ده کلید جلب‌ توجه مغز

استراتژی های رقابتی در تجارت
همه‌چیز درباره رقابت / چگونه از رقبا پیشی بگیریم؟  / تحلیل رقبا / استراتژی‌های جنگی در بازار رقابتی / طراحی و ساخت کمپین‌های مبارزه‌ای

کپی رایتینگ پیشرفته

فرق تبلیغ نویسی معمولی با پیشرفته / چند ایده پیشرفته و جدید / توهم برتری و روش استفاده از آن / درگیر کردن قبل از خرید / مقایسه نسبی / ارزان به‌جای رایگان / ایجاد ارزش اجتماعی / پیشنهادهای یک بار در عمر/  دشمن مشترک / تغییر ساختار نوشتاری / ایجاد پیش‌فرض / ساخت دستورات پنهان/ ایجاد هیجان / ایجاد اعتبار / تغییر ذهنیت / پیشنهادات رد نشدنی / کار عملی ساخت یک تبلیغ

بازاریابی محتوا

روش‌های انتشار ویروسی محتوا / چهار سطح نردبان مفاهیم / روش‌های ارائه محتوا / ابزار بازاریابی محتوا / استراتژی‌های بازاریابی محتوا /  بازاریابی محتوا و برند سازی

مدل بازاریابی اینترنتی و موبایل مارکتینگ

راه‌اندازی وب‌سایت / ۲۱ استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی / ساخت وب‌سایت با وردپرس / چرا کسب‌وکار تبلیغات از وب‌سایت فروش ندارند؟ / ساخت صفحه فرود / ایمیل مارکتینگ / پیگیری آنلاین علاقه‌مندان / سیستم‌های خودکار ارسال ایمیل / اشتباهات رایج در بازاریابی با ایمیل / بازاریابی با موبایل / بازاریابی با پیامک / نسل جدید بازاریابی موبایل /پرمخاطب‌ترین سیستم‌عامل موبایل / چگونه QR Code را تولید کنیم؟ / نرم‌افزار مدیریت محتوا / سئو و بهینه‌سازی سایت / رسیدن به نتایج اول در گوگل / انتخاب کلیدواژه‌ها / بهینه‌سازی عکس‌ها / هرم بهینه‌سازی / تولید محتوای عالی / لینک سازی / بازاریابی شبکه‌های اجتماعی / آهنربای علاقه‌مندان / ارزشمندترین دارایی سایت! /محصول رد نشدنی / ایده‌های روانشناسی پرفروش کردن محصول / بالا بردن ارزش اجتماعی وب‌سایت/  ارزش ماهیانه شما برای مشتری

آشنایی با پولساز ترین فروشگاه ساز اینترنتی جهان

معرفی فروشگاه ساز وردپرس Woocommerce/ تنظیمات مهم و اولیه ووکامرس/ نحوه فارسی سازی ووکامرس/ افزودن واحدهای پولی ایران/ افزودن محصول/ ساخت اولین دسته محصول/ اضافه نمودن محصول فیزیکی ساده و فایل‌های دیجیتال/ آشنایی ویژگی شگفت‌انگیز صفت‌ها در ووکامرس/ ایجاد درگاه بانکی برای سایت/ ارسال پیامک ووکامرس/ چگونه فاکتور صادر کنیم؟/ ساخت ایمیل سفارش خرید/ عضویت در سایت/ سفارشی‌سازی خرید/ ساخت صفحه محصول مؤثر

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه‌سازی داخلی/ عوامل مهم در سئو/ انتخاب کلیدواژه‌ها و کلمات کلیدی رو به رشد/ هرم بهینه‌سازی/ بهینه‌سازی url ها و آدرس‌ها/ لینک سازی نقش فعالیت کاربران در سئو/ افزونه‌های بهینه‌سازی/ آشنایی با الگوریتم‌های گوگل/ بهترین افزونه سئوی وردپرس/ معرفی نقشه سایت به گوگل/ روش‌های نوشتن یک مقاله مناسب برای گوگل/ دریافت مدال سبز برای مقاله خود دریافت کنیم؟/ بهینه‌سازی عکس‌های برای گوگل/ معرفی و کاربرد Robots.txt/ افزودن گوگل آنالیتیکس به وردپرس/ آشنایی با محیط گوگل آنالیتیکس و تحلیل‌های مفید وب‌سایت/ بهبود نرخ خروج سایت/ روش ایجاد ترافیک مؤثر/ اشتباهات رایج ایجاد ترافیک/ معیارهای تبلیغ در سایت

کلیدهای افزایش بازدید از سایت

اهمیت نرخ تبدیل/ اشتباهات رایج بازاریابی اینترنتی/ دلیل موفقیت بسیاری از سایت‌ها پول‌سازترین بازار کدام است؟/ اصطلاحات مهم در بازاریابی اینترنتی / مهم‌ترین کار یک وب‌سایت چیست؟/ ساخت صفحه فرود / آهنربای جادویی سایت شما ساخت مؤثر محتوای صفحات درباره ما و تماس با ما/ افزایش مدت‌زمان بازدید مخاطبان در سایت

ایمیل مارکتینگ پیشرفته
بازاریابی با ایمیل/ تبدیل بازدیدکننده به مشتری با ایمیل مارکتینگ فوق پیشرفته/ ایمیل‌های سلسله وار Followup/ ایمیل‌های اطلاع‌رسانی Broadcast/ اصطلاحات بازاریابی با ایمیل/ نرخ باز شدن Open Rate/  نرخ خواندن شدن Read Rate/  نرخ کلیک Click Rate/ لغو عضویت Unsubscribe/ ساخت سیستم ایمیل مارکتینگ در وردپرس/ ارسال ایمیل گروهی از طریق پنل های تخصصی/ روش‌های ارسال ایمیل به کاربران طوری که ۹۹% در inbox آنها قرار بگیرد


داستان برخی از شرکت‌کنندگان قبلی





این دوره پیش نیازی دارد؟

تنها پیش‌نیاز این دوره عشق افزار شماست؟!؟ هر کسب‌وکاری برای رشد و توسعه خود نیازمند چهار ابزار کلیدی است. نرم‌افزار، سخت‌افزار، فکر افزار و درنهایت عشق افزار. در این دوره شما نرم‌افزارها و تا حدودی سخت‌افزارها و به‌طور کامل فکر افزارها که برای شما تولید ایده خواهد کرد را دریافت می‌کنید. اما مهم عشق و علاقه پیگیری و پیاده‌سازی دانسته‌هاست. اگر علاقه به داشتن یک وجهه اعتباری مؤثر و ثبات درآمدی نیستید و عشقی به جامعه خود برای تولید خدمات مفید ندارید، این دوره بدرد شما نمی‌خورد و بهتر است در آن ثبت‌نام نکنید.

3ss1


این یک دوره نیمه خصوصی است!

بله! شرایط دوره و تعداد شرکت کنندگان محدود است و پیشنهاد جدی ما برای افرادی است که مسیر موفقیت و پیشرفت خود را یافته‌اند و برای رسیدن به این هدف، مهارت مدیریت و برنامه ریزی، یک عامل مهم است. بنابراین اگر هنوز این موضوع به اندازه کافی برای شما پررنگ نیست و یا شرایطتان به گونه‌ای است که هنوز احساس می‌کنید این دوره برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را توصیه نمی‌کنم.


در انتهای این دوره واقعاً چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

  • با ایجاد نرخ ساعتی مشخص ، کارها و پروژه های خود را بهینه تر انجام داده و مدیریت می کنید
  • دارای یک خط تولید تمام اتوماتیک تولید مراجعه مشتریان خواهید شد
  • بودجه های کمتری را صرف هزینه های بازاریابی و تبلیغات خواهید کرد
  • مشتریان‌تان را وفادار خواهید ساخت تا با مراجعات بیشتر، سود بیشتری را برایتان رقم بزنند
  • بازار هدف مشخص و واضحی برای خود تعریف کرده اید
  • وب سایت شما به عنوان یک بازار تمام وقت، بدون دریافت حتی یک ریال، مشتریان به سمت شما می کشاند

رزرو دوره کسب‌و‌کار بی‌همتا

تکمیل فرم رزرو به معنی پذیرش در دوره نمی‌باشد.

اطلاعات کلیدی:

  • حضور در این دوره شامل شرکت در ۳۰ جلسه ۱۰۰ دقیقه ای به مدت ۱۵ هفته، از ساعت ۵ تا ۸ بعد از ظهر در روز های دو شنبه در شهر اصفهان می باشد.
  • دریافت جزوه چاپی، فایل صوتی MP3 بعد از هر کلاس.
  • ظرفیت این دوره فقط ۲۰ نفر می باشد و شروع دوره از ۱۲ آذرماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

animated-telephone-image-0004

تلفن های هماهنگی در اصفهان:

۳۴۴ ۱۱  ۳۶۶ ۰۳۱

۵۲۵ ۱۶ ۳۶۶ ۰۳۱

animated-arrow-image-0267

امکان شرکت در دوره به‌صورت غیرحضوری فراهم است؟

بله قطعاً، برخی از افراد با این روش راحت‌ترند، شاید شما در اصفهان نباشید و یا مایل به استفاده از محتوای دوره در خلوت تنهایی خود باشید و یا هر دلیلی دیگری! ما بدین منظور فیلم باکیفیت دوره را پس از برگزاری هر جلسه برای شما ارسال سریع خواهیم کرد. همچنین از تمام منابع و مزایای شرکت‌کنندگان حضوری دوره برخوردار خواهید بود و حتی دو جلسه حضوری بیشتر از سایر شرکت‌کنندگان با مربی دوره خواهید داشت تا فرآیند شخصی‌سازی محتوا و ایده‌های دوره برای کسب‌وکارتان با تأثیر بیشتری صورت بگیرد. هزینه شرکت در دوره غیرحضوری کاملاً مشابه با شرکت در به‌صورت حضوری خواهد بود.


هزینه این کارگاه کمی گران نیست؟

در مقایسه با چه چیزی گران است؟ این مبلغ این بسیار کمتر از درآمد ماهیانه‌ای است که شما پس از طی کردن آن بدست می آورید. به جرأت می توان گفت که حتی یک دهمِ هزینه هایی است در طول یک سال قرار است صرف کنید و با راهکارهای ارائه شده در این دوره در کسب و کار صرفه جویی ویژه ای خواهید داشت.
همچنین اگر مبلغ کل دوره را تنها با هزینه یک جلسه مشاوره حضوری مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که به چه میزانی صرفه اقتصادی برای شما خواهد داشت. البته مطمئن هستم که شما با فراگرفتن مطالب این دوره و کسب موفقیت‌ در موقعیت‌های کاری می‌توانید صدها برابر این هزینه را به دست آورید و لذت شما زندگی و ارتباط با دیگران چندین برابر خواهد شد.
این گزینه یک سرمایه گذاری کاملاً منطقی است! چراکه در پایان این دوره شما وب سایتی کارا با کلیه ابزار و تجهیزات خواهید داشت  و شما قادر خواهید بود حتی بدون داشتن سواد و تخصص برنامه نویسی از وب سایت وردپرس خود استفاده نمایید.

چه کسانی در این دوره شرکت می کنند؟

  • مدیران و کارکنان کسب‌وکارها که به دنبال ارزش‌آفرینی برای برند خود و مشتریانشان هستند
  • شرکت‌هایی که از ارائه خدمات قدیمی یا فعلی سودآوری کسب نمی‌کنند
  • مدیران کسب‌وکارها که مشتریان خود را ازدست‌داده و یا افزایش مشتری نداشته‌اند. ازجمله: مدیرعامل شرکت‌های کوچک و متوسط. مدیران بازاریابی، تبلیغات و فروش و روابط عمومی،
  • شرکت‌های تبلیغاتی، شرکت‌ها و طراحان وب‌سایت، مسئولین IT شرکت ها و …
  • افرادی که به دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید هستند

3ss2


شما و افراد دیگری که در دوره خلق کسب‌وکار و تجارت بی‌همتا شرکت کرده‌اند، دارای چه شرایطی بوده‌اند؟

  • با کاهش حجم فروش، از دست دادن سهم بازار و یا حاشیه سود کم مواجه هستید.
  • نیروهای قوی فروش و بازاریابی جهت سازمان خود ندارند و یا پیدا نمی‌کنند و اگر هم پیدا می‌کنند می‌بایست افراد با حقوق بالا استخدام کنید.
  • از شغل فعلی خود، هرچند درآمد خوبی دارد، رضایت ندارند و به هر دلیلی می‌خواهند شغل خود را عوض کنند و به دنبال یک شغل پردرآمد و هیجان‌انگیز هستند.
  • می‌خواهند کسب‌وکار و تجارتی راه‌اندازی کنند ولی آگاهی کمی نسبت به بازار و فعالیت‌های اقتصادی دارند
  • کسب‌وکار و تجارت بازده خوبی به ازای سرمایه‌گذاری به‌عمل‌آمده ندارد


اگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت سر هر انسان موفقی می‌توانید صد انسان دیگری را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت سر آنها صد انسانی که فقط به موفقیت فکر می‌کنند ولی هیچ قدمی در مسیر برنمی‌دارند و پشت سر آن‌ها هم باز صد نفر دیگر هست که رویای موفق شدن رادارند.
این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچک‌ترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند…. اما معدود افرادی هستند که برای موفقیت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه‌گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به‌عنوان افراد موفق نام می‌برد. هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، ۲۴۰ هزار تومان در ماه هزینه خوردوخوراک خود می‌کند، حال سؤال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

چه کسانی در این دوره شرکت نمی کنند:

  • افرادی که مشابه این کارگاه آموزشی را طی کرده اند.
  • از فروش عالی خود رضایت دارند.
  • صفی طولانی از مشتریان، تا چند کیلومتری از دفتر کارشان دارند.
  • کسانی که هیچ اعتقادی به آموزش های کاربردی ندارند.
  • کسانی که علاقه دارند تا با تست روش های قدیمی زمان خود را سپری نمایند.

idea

دلایل مرسوم برای شرکت نکردن در این دوره:

– وقت کافی برای شرکت در دوره ندارم و همه مطالب را بلدم:

اگر از آن دسته از مدیرانی هستید که فروش خوبی دارید به هیچ وجه وقت تان را برای گذراندن این دوره تلف نکنید. اما اگر غیر از این است، شرکت نکردن در این دوره و پرداختن به امور دیگر، برای شما وقت تلف کردن است. دانسته های زیادی که در این دوره کسب می کنید، در آینده نقدینگی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و زمان کمتری را از شما می رباید.

– نسبت به کیفیت دوره و رزومه استاد دوره مطمئن نیستم:

این حق شماست و بی شک برای اینکه در یک دوره شرکت کنید باید بدانید که چه کسی آن دوره را ارائه می کند. حسین طاهری، کارشناس همیشگی برنامه های اقتصادی در صداوسیما است که در این دوره تجربه های خود و سایر شرکت ها را انتقال می دهد. او بیش از ۱۵ سال است که در حوزه بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش تحقیق و مطالعه می کند و برندهای مطرحی را ساخته و سود رسانده است.

r001-n

حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.

او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول ۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بیش از۲۳ کنفرانس مطرح تخصصی و بین المللی در ایران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:








timer

از کجا شروع کنم؟

از جایی که هستید شروع کنید. کاری را که می توانید، با آنچه که دارید و از همان جایی که هستید انجام دهید.نقطه شروع، رسیدن به شفافیت کامل درباره شرایط جاری است.

آیا هنوز سوالی در مورد این دوره دارید؟

animated-telephone-image-0004

تلفن های هماهنگی در تهران:

۸۸ ۳۲ ۶۸ ۲۲ ۰۲۱

۶۴ ۱۸ ۶۸ ۲۲ ۰۲۱

تلفن های هماهنگی در اصفهان:

۳۴۴ ۱۱  ۳۶۶ ۰۳۱

۵۲۵ ۱۶ ۳۶۶ ۰۳۱

 


نظرات برخی از شرکت کنندگان دوره های قبلی در مشاغل و سنین مختلف






رزرو دوره کسب‌و‌کار بی‌همتا

تکمیل فرم رزرو به معنی پذیرش در دوره نمی‌باشد.

سوالات احتمالی خود را در قسمت دیدگاه های این صفحه قرار دهید تا به آنها پاسخ دهیم


اگر عضو کانال تلگرام حسین طاهری نیستید بر روی آیکون زیر کلیک کنید تا هر روز از مطالب ویژه و کاربردی استفاده نمایید.

2 نظرات
  1. محمد جواد کرمانی می گوید

    سلام من قبلا کلاسهاای استاد را شرکت کردم دوست داشتم ببینم این دوره چی هست

  2. احسان افیونی می گوید

    با درود ؛ همواره از کانال شما در تلگرام بهره مند هستیم و از کمال تشکر را دارم ؛

ارسال یک پاسخ

به پاس حفظ حریم شخصی شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.