چرا فروشندگان حرفه‌ای، کم حرف می‌زنند؟

بازاریابی عصبی
بازاریابی عصبی از نگاهی دیگر
شهریور ۲۶, ۱۳۹۶
مدیریت کارمندان
رفتار تعاملی مدیران با کارکنان
شهریور ۲۶, ۱۳۹۶

چرا فروشندگان حرفه‌ای، کم حرف می‌زنند؟

بهای زیاده گویی در فروش

اغلب افراد بخاطر اینکه مزیت رقابتی در کالا و خدماتشان ندارند فروش را با حرف زدن زیاد ، دادن اطلاعات زیاد را با راه حل محور بودن اشتباه می گیرند. در ادامه میشنوید مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع بهای زیاده گویی در فروش که در برنامه نود و هشتی هادر رادیو اقتصاد صورت گرفته است.

 


 

اگر عضو کانال تلگرام حسین طاهری نیستید بر روی آیکون زیر کلیک کنید تا هر روز از مطالب ویژه و کاربردی استفاده نمایید.

 

 

حسین طاهری
حسین طاهری
من همیشه در حال یادگیری ام و و همه آنچه را که تاکنون آموخته و تجربه کرده ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت . این رسالت شخصی ام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *