دوره جامع و پیشرفته امپراطور بازار

مطمئناً داستان موفقیت بسیاری از بزرگان کسب‌وکار را شنیده‌اید و با خود فکر کرده‌اید کل داستان این نیست. اگر در این داستان‌ها عمیق‌تر شوید معمولاً افرادی را می‌یابید که سال‌ها تلاش بی‌وقفه کرده‌اند تا به موقعیتی برسند و همه‌چیز روی غلتک بیفتد، درواقع آنها به‌تدریج به موقعیت کنونی خود رسیده‌اند.


شاید این بیت از سعدی را بارها و بارها شنیده باشید:

رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود

رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود


مهم است که شما چه برنامه‌هایی برای زندگی و کار خوددارید ولی مهم‌تر از آن این است که آیا می‌توانید این برنامه‌ها را به‌صورت منظم و متداوم اجرا کنید؟

بیشتر مواقع ما برنامه‌های بسیاری خوبی طراحی می‌کنیم ولی موقع اجرا که می‌رسد زمان و انرژی لازم را برای اجرای آن نمی‌گذاریم شاید یکی از دلایل آن این باشد که چند قدم به جلو حرکت می‌کنیم و دچار روزمرگی می‌شویم، نیاز به یادگیری مهارت‌های ویژه‌ای می‌شود و چون آن مهارت را آموزش ندیده‌ایم به‌طور کامل برنامه را کنار می‌گذاریم، افرادی بسیاری در کنار خودداریم که به ما می‌گویند نمی‌توانی، شرایط اقتصادی ترس و اضطراب در ما ایجاد می‌کند و هزار شاید و بهانه‌های دیگر.بسیاری از ما برای اینکه کاری را انجام دهیم نیاز به یک محرک بیرونی داریم کسی که نقش یک مشاور را نیز برای ما داشته باشد.

وقتی از میان درد رشد نکنید
دردها رشد خواهند کرد

حسین طاهری مربی توسعه کسب‌و‌کار

در دوره امپراطور بازار شما یک برنامه هدفمند و مشخص‌شده را به مدت ۶ ماه  اجرا می‌کنید و در هر بخش اگر به مشکل و سؤالی برخورد کردید تیمی در اختیار شما قرار دارد که به آن پاسخ می‌دهد.

این‌یک دوره عمومی نیست و برای اینکه بتوانید در این دوره شرکت کنید باید شرایط مشخصی داشته باشید. که در ادامه به آن اشاره می‌شود. در این دوره از پشت‌صحنه‌های واقعی یک کسب‌وکار در حوزه بازاریابی، دیجیتال و سیستم سازی پرده‌برداری می‌کنیم. و همانند یک مربی در کنار شما هستیم و به شما کمک می‌کنیم به ایده‌های جدیدی در کسب‌وکار خود برسید.


“شروع یک کار اصلا اهمیتی ندارد!”

توضیحات حسین طاهری در مورد دوره امپراطور بازار

 

در دوره امپراطور بازار شما یک برنامه هدفمند و مشخص‌شده را به مدت ۶ ماه اجرا می‌کنید و در هر بخش اگر به مشکل و سؤالی برخورد کردید تیمی در اختیار شما قرار دارد که به آن پاسخ می‌دهد. این‌یک دوره عمومی نیست و برای اینکه بتوانید در این دوره شرکت کنید باید شرایط مشخصی داشته باشید. که در ادامه به آن اشاره می‌شود. در این دوره از پشت‌صحنه‌های واقعی یک کسب‌وکار در حوزه بازاریابی، دیجیتال و سیستم سازی پرده‌برداری می‌کنیم. و همانند یک مربی در کنار شما هستیم و به شما کمک می‌کنیم به ایده‌های جدیدی در کسب‌وکار خود برسید.


رزرو دوره امپراطور بازار

تکمیل فرم رزرو به معنی پذیرش در دوره نمی‌باشد.

کسانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند چه شرایطی باید داشته باشند؟

  • شرط اول:قبلاً دریکی از دوره‌های آموزشی حسین طاهری شرکت کرده باشند.
  • شرط دوم: پیاده‌سازی بخشی از مطالبی که در دوره‌های قبلی به شما آموزش داده‌شده‌است.
  • شرط سوم: از هر صنف تنها یک نفر می‌تواند در این دوره شرکت کند.
  • شرط چهارم: تعهد به انجام تمریناتی که در طی دوره برای شما طراحی‌شده است.
  • شرط پنجم: حداقل ۳ ساعت در هفته زمان برای پیاده‌سازی این مطالب بر روی کسب‌وکار خود قرار دهید.

سوالات احتمالی که شاید داشته باشید:

زمانی که تصمیم به طراحی این دوره گرفتم مطالب و محتوا را با این دیدگاه آماده کردم که شرکت‌کنندگان با یک سری اصول کسب‌وکار و مفاهیم، نه تنها آشنایی دارند بلکه آنها را پیاده‌سازی کرده‌اند. به این خاطر که در این مدت ۶ ماه اطلاعات نابِ زیادی را آموزش می‌بینید که فرصتی برای مرور و آموزش دوباره مطالب پایه‌ای نیست. مثل این است که یک دفعه از پله اول بخواهید به پله صدم بروید. برای این افراد ما دوره خلق کسب‌وکار و تجارت بی‌همتا را طراحی کردیم که برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره این دوره می‌توانید به لینک http://hosseintaheri.ir/excellent  مراجعه کنید.

مباحثی که در این دوره آموزش داده می‌شود کارگاهی و عملیاتی است و لازمه یادگیری آن حضور مستقیم در دوره است. همچنین تجربه ثابت کرده است همه افراد همیشه کلی فایل در حافظه سیستم خود ذخیره کرده‌اند که هیچ‌گاه سراغی هم از آنها نمی‌گیرند.

مفاهیم زیادی در دوره‌های DBA و MBA به شما آموزش داده می‌شود ولی باید دید به چه میزان کاربردی بوده و چقدر توانسته به شما در کسب‌وکارتان کمک کند. شما لازم است در جلسه مصاحبه این دوره شرکت کنید تا امکان حضور شما در این دوره بررسی شود. در صورت تأیید می‌توانید در دوره ثبت‌نام کنید.

فیلترهای زیادی برای حضور در این دوره قرار داده‌ایم اگر از تمام آنها عبور کنید مطمئن باشید فردی هستید که می‌توانید در این دوره شرکت کنید و نتیجه بگیرید.

اگر جزو کسانی هستید که شرایط لازم برای حضور در این دوره رادارید با شماره‌های ۳۶۶۱۱۳۴۴-۳۶۶۱۶۵۲۵ تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم برای حضور در جلسه مصاحبه انجام شود.

ظرفیت دوره:

علاوه بر اینکه محتوا به‌صورت کاملاً کارگاهی در کلاس اجرا و توضیح داده می‌شود نیاز است در این ۶ ماه در کنار شرکت‌کنندگان باشیم تا به‌صورت عملی به آنها کمک کنیم مطالب را پیاده‌سازی کنند به همین خاطر ظرفیت شرکت در این دوره بسیار محدود است و فقط ۱۸ نفر شانس حضور در این دوره رادارند. ما کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم.


“سرفصل‌های دوره جامع و پیشرفته امپراطور بازار”

بازاریابی اینترنتی پیشرفته
بازاریابی رویداد
بازاریابی محتوا
بازاریابی شفاهی
بازاریابی شبکه های اجتماعی
ویدئو مارکتینگ و ساخت ویدئو
بازاریابی ایمیلی پیشرفته
برگزاری همایش پروموشن
شرکت موثر در نمایشگاه

اصول و فنون مذاکره
زبان بدن
شخصیت شناسی
تحلیل رفتار متقابل
فن‌بیان، سخنرانی و فنون ارائه
هنر متقاعدسازی
روان‌شناسی نفوذ در ارتباطات

آشنایی با پلاگین‌های جدید
تولید محتوا در وب
سناریو و چیدمان وب سایت
پیشبرد فروش از طریق وب
فرم ساز تخصصی
سئو پیشرفته و تجاری
اتوماتیک‌سازی فرآیندها
سیستم‌های آنالیز حرفه‌ای

روش‌های استخدام بهترینها
افزایش عملکرد کارکنان
استعدادیابی
مدیریت انگیزش سازمانی
فنون تفویض اختیار
هوش هیجانی در کسب وکار
مهـارت‌های تصمیم‌گیری
فنون تعیین اهداف
مدیریت اجرایی اهداف سازمان

تکنیک‌های حل مسئله
تفکر سیستمی
مدیریت اندیشه و افکار
پروش عملکرد مغز برای مدیران
عادت سازی مثبت
کنترل افکار
تمرکز سریع
مغز ایده‌ساز و ایده‌پرور

مدیریت یادگیری
مدیریت دانش
مدیریت اولویت‌ها
مدیریت استرس و بحران
ایجاد راه‌حل در موانع سخت
مدیریت ارتباطات فردی
مهارت مطالعه هوشمندانه
ایجاد زمان اضافی

ده‌ استراتژی‌ برتری در بازار
شتاب‌دهی و اثربخشی سازمان
رهبری ۳۶۰ درجه
قوانین قدرت در بازار و سازمان

باشگاه مشتریان حرفه ای
سناریو طراحی تجربه
هرم معکوس مشتری‌مداری
طراحی پیشنهاد
مدیریت شبکه مشتریان
مشتری‌سازی

طراحی سیستم مدرن فروش
رسیدن بـه فروشبیش از حد
تئوری‌های فروش موفق
رهبری تیم فروش
تاکتیک‌های افزایش فروش

تبلیغ نویسی پیشرفته
رسانه های نوین تبلیغاتی
فنون تبلیغات تجاری
طراحی تبلیغات پُربازده
چاشنی‌های جذابیت در تبلیغات

برندسازی از صفر تا صد
طراحی هویت برند
فروش برند یا فروش محصول
خلق تمایز در تجارت
ارزش‌آفرینی در کسب و کار

نظر شرکت‌کنندگان در دوره‌های حسین طاهری






اینفوگرافیک محتوای دوره جامع امپراطور بازار

 

رزرو دوره امپراطور بازار

تکمیل فرم رزرو به معنی پذیرش در دوره نمی‌باشد.


چه کسانی نمی‌توانند در این دوره شرکت کنند؟

  • افرادی که تصور می‌کنند در این شرایط اقتصادی جامعه فقط باید هزینه‌های خوراک و زندگی روزمره را تأمین کرد
  • افرادی که تنها به دنبال شرکت در دوره‌های آموزشی برای بالا بردن سطح دانش خود هستند و هیچ اقدام عملی برای اجرای آنچه آموخته‌اند نمی‌کنند.
  • افرادی که نمی‌توانند در هفته زمانی را برای تفکر بر روی کسب‌وکار خود قرار دهند و از دیدگاه خودشان بسیار افراد پرمشغله‌ای هستند
  • افرادی که می‌خواهند خیلی زود و یک شبه ره چندساله را طی کنند

رزومه استاد دوره:

حسین طاهری، مربی و مدرس این دوره است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون ۴۰ نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.

او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از ۳۰۰ شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول ۱۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بیش از۲۳ کنفرانس مطرح تخصصی و بین المللی در ایران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و … بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:








اطلاعات کلیدی:

  • حضور در این دوره شامل شرکت در ۲۶ هفته به مدت ۶ ماه، از ساعت ۵ تا ۸ بعد از ظهر در روز های چهارشنبه در شهر اصفهان می‌باشد.
  • دریافت جزوه چاپی، فایل صوتی MP3 بعد از هر کلاس.
  • ظرفیت این دوره فقط ۱۸ نفر می باشد و شروع دوره از هفته سوم مردادماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

 

animated-telephone-image-0004

تلفن های هماهنگی در اصفهان:

۳۴۴ ۱۱  ۳۶۶ ۰۳۱

۵۲۵ ۱۶ ۳۶۶ ۰۳۱

 

ارسال یک پاسخ

به پاس حفظ حریم شخصی شما آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.