دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
شهریور ۸, ۱۳۹۵
انتخاب موثر رسانه در تبلیغات
انتخاب موثر رسانه ها در تبلیغات
شهریور ۱۶, ۱۳۹۵
چگونه با انتخابی درست آموزشگاهی پردرآمد داشته باشیم؟


اگرصاحب آموزشگاه و یا مدرسه کسب و کار هستید....

می دانید، هر فردی در صورتی که احساس کند، آموزشی به رشد فردی و یا ارتقاء سازمان او کمک می کند حاضر به پرداخت هزینه هرچند هم گزاف برای استفاده از این خدمت است، پس شما به عنوان مدیر با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی جدید می توانید به رشد و ارتقاء سطح جامعه کمک شایانی فرمایید. 



اولین کمپین آموزشی کشوری با هدف ساماندهی، سازماندهی و شتابدهی به کسب و کارها و ارتقاء کیفیت آموزشی و کاربردی بودن آن ها برگزار خواهد شد. با توجه به بازده خوب و استقبال فراوان از این دوره ها، در چندین استان بر آن شدیم که این کارگاه ها را در سطح ملی برگزار کنیم و به بهبود سطح آموزشی و در نهایت تجارت های مختلف در جامعه کمک کنیم. برخی از این کارگاه ها در سطح استانی با به همت مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان و همچنین مجمع عالی نخبگان ایران و کنسروسیوم کسب و کارها برگزار گردیده است. لازم به ذکر است که هم اکنون نیز این دوره ها در هر دو این مجموعه ها و همچنین در موسسه اموزش عالی آزاد برهان و موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم در حال برگزاری می باشد.

عناوین و سرفصل های آموزشی

سرفصل های آموزشی رشد و تعالی تجارت

طراحی مدل کسب و کار

داستان این آموزش :

مدل کسب و کار منطق یک شرکت را در چگونگی خلق، ارائه و کسب ارزش توصیف می کند، ما نمی خواهیم شما وارد مسیر سخت و پر التهابی شوید که ما شدیم تا به اینجا برسیم! نمی خواهیم شب ها بد بخوابید و به بدهی ها و عدم کسب نتایج فکر کنید. نیازی نیست مثل خیلی از موفق ها، فقر را تجربه کنید. بله داستان این دوره آموزشی اینست:
برای موفقیت نیاز نیست شکست بخورید.
اما چگونه؟
با مدل کسب و کار، نه طرح کسب و کار! مدل کسب و کار منطق یک شرکت را در چگونگی خلق، ارائه و کسب ارزش توصیف می کند و چارچوبی برای پرورش ایده، تولید سود و ثروت آفرینی است که نشان می دهد یک بنگاه اقتصادی چه مجموعه فعالیت هایی را، چگونه و در چه زمانی باید انجام دهد تا انتظار مشتریان از شرکت فراهم گردد. مدل کسب‌ وکار بیان می‌کند که چگونه سازمان برای تولید محصول یا ارائه خدمت ایجاد ارزش می کند و این روشی است که شرکت برای تولید سود و سرپا نگه داشتن خود انتخاب می‌کند. این روش را بزرگترین سازمان های دنیا از جمله:گوگل ، آمازون، اَپِل، تویوتا، ماکروسافت و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار داده اند. دوره طراحی مدل کسب و کار، پاسخ این سوال را می دهد که چرا دیگران به ایده هایی که شما هم در ذهن داشته اید ، زودتر رسیده و از آنها کسب سود کرده اند؟


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• انتخاب بازار هدف و طبقه بندی مشتریان • طراحی کانال های ارتباطی و ارائه خدمت یا کالا • طراحی ارزش های پیشنهادی • بررسی فعالیت های کلیدی • بررسی و برآوردهای جریان های هزینه ای • طراحی روش های ارتباط با مشتری • بررسی منابع کلیدی • بررسی منابع کلیدی • جریان های در آمد

مدت زمان پیشنهادی : 12 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
استراتژی های رقابتی
reghabat

داستان این آموزش :

سان تزو استراتژیست افسانه ای جنگ در پنج هزار سال پیش اشاره کرد که هدف از جنگ این نیست که شما به خاطر کشورتان کشته شوید هدف این است که دیگران رامجبور کنید به خاطر کشورشان کشته شوند. پیروز شدن در جنگ با استفاده از زور همیشه بهترین کار نیست، باید روشی اتخاذ کرد که دشمن بدون مبارزه تسلیم شود. بنابراین رقابت فقط جنگیدن نیست، کمی هم چاشنی سیاست و برنامه ریزی لازم است پیروزی در یک جنگ فقط با مبارزه و جنگیدن محقق نمی شود، همیشه باید به گونه ای به دشمن حمله کنید که انتظارش را نداشته باشد. البته مسلماً اینجا میدان جنگ نیست، اما در فضای کسب و کار خیلی وقت ها سازمان ها به علت حرکت های خودشان شکست می خورند، نه به دلیل برنامه ها و استراتژی های رقبا ، در صورتی که می توان با بهره گیری از استراتژی های صحیح رقابتی تدبیری اندیشید تا بسیاری از نیروهای رقیب به نفع ما عمل کنند. استراتژی رقابت پایدار به ما می گوید : یکی از ویژگی های فرماندهی یک تهاجم خوب اینست که دشمن نداند از کجا باید دفاع کند و اینکه یک استراتژی دفاعی محکم اینست که دشمن نداند به کجا باید حمله ور شود. امروزه تنها با داشتن استراتژی رقابتی برتر می توان برنده میدان تجارت بود ، نه تنها با داشتن پول، نیرو ، منابع اطلاعات و استعدادهای بیشتر.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• مقابله با رقبای تازه وارد در محیط بازار • نقش ایجاد ارزش های ذهنی و کاربری در رقابت • چه کسانی رقیب هستند؟ • شناخت رقبای مستقیم و غیرمستقیم • واحد دیدبانی رقیبان در سازمان • روش ها و مزایای تحلیل رقبا • استراتژی منحرف و منصرف کردن • نقش دایره برتری در حمله به رقبا • هفت کلید پیروزی در رقابت • پنج استراتژی رقابتی • استراتژی حمله • استراتژی تمرکز • استراتژی غافلگیری • استراتژی بهره برداری • استراتژی منحرف کردن رقبا

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
طراحی ارزش های پیشنهادی

داستان این آموزش :

از کسی که گوشی اپل خریده است، بپرسید که چرا گوشی سامسونگ نخریده؟ از مسافری سوال کنید مقصد سفرش را به چه دلایلی انتخاب کرده و گزینه‌های دیگرش چه بوده است؟ پاسخ به این سوال، همان چیزی است که در مدل کسب و کار ، تحت عنوان ارزش پیشنهادی مورد بحث قرار می‌گیرد. زمانی که از مشتریان یک برند، دلیل انتخاب را می‌پرسید، ارزش پیشنهادی برند را از نگاه مشتری می‌شنوید. اینکه مشتریان امروز فقط کالا یا خدمت را نمی خرند و بیشتر به ارزش های همراه آنان توجه می کنند.آنچه که یک کسب و کار اقتصادی را سودده یا حتی یک سازمان غیرانتفاعی را ماندگار می‌کند، ارزش آفرینی است که غیر قابل تقلید و کپی برداری توسط رقبــا می باشد. شما با طراحی ارزش پیشنهادی و مدل کسب و کار ، مهمترین خواسته های مشتریانتان را هدف قرار خواهید داد. مشتریان ، ارزش پیشنهادی شما و شرکت های رقیبتان را بررسی می کنند و اینجاست که تصمیم می گیرند که از محصولات و خدمات کدامیک استفاده کنند.
ارزش پیشنهادی توصیف کننده فایده هایی است که مشتریان می توانند از محصولات و خدمات شما انتظار داشته باشند.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• خلق مدل کسب و کار • تکنیک های انتخاب بازار هدف(بخش های مشتریان) • روش های خلق ارزش • انواع ارزش ها (ارزش های کیفی ارزش های کمی) • ارزش ذهنی و کاربری • چهارده نمونه ارزش های پیشنهادی • طراحی پروفایل مشتریان(فعالیت ها، دردسرها و چالش ها،منافع) • طراحی نقشه ارزش(تسهیل کننده های فرآیند، طراحی محصول و خدمت، طراحی و پیاده سازی خط تولید منفعت) • ایجاد تناسب ارتباطی بین ارزش ها و بخش های مشتریان • ده اصل نمونه سازی و ارائه ارزش • کشش بازار • فرایند توسعه مشتری • نوآوری در خدمت خلق ارزش • انتشار ارزش کسب و کار و توسعه بازار

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
سیستم سازی و بهره وری فردی

داستان این آموزش :

سیستمی بسازید که با کمترین تلاش شما کارها انجام شودو میزان بهره وری سرمایه هایتان را افزایش دهد.
ساعت ها در اتاقتان مشغل کارهای کم ارزش هستید و از صبح تا شب هم گرفتار به نظر می رسید و سیستمی ندارید ارزشمند ترین سرمایه های سازمانتان را به درآمد تبدیل کند. هر سازمان، با مدیریت و سیستم سازی هوشمندانه می توانید نیروی کار مهم و اثر بخش تربیت کند و اگر نیرو با آرام خلاطر و انگیزه قوی به کار مشغول شود بهره وری او به بالاترین سطح ممکن خواهد رسید. با سیستم سازی و داشتن راهکارهایی هوشمندانه و انگیزه دادن به این سرمایه ها می توانید میزان بهره وری را در هر نیروی کاری افزایش دهید. استفاده بهینه از منابع سازمان بمنظور رسيدن به اهداف كارا و اثربخش، در چارچوب عملکرد سیستم از طریق علمی به منظور کاهش هزینه ها و رضایت کارکنان، مدیران و مصرف کنندگان بهره وری فرایندی اتفاقی نیست و مستلزم داشتن راه و روشی خاص و برنامه ریزی است و باید بر روی روند پیشرفت این برنامه نظارت داشته باشیم و با این کار سیستمی را بسازیم که در آن از هریک از شکست ها درس و موفقیت ها را بعنوان روشی استاندارد و علمی ثبت و در سیستم خود از آن استفاده سازد.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• روش ها ی افزایش بهره وری • تنظیم برنامه یادگیری شخصی • مدیریت اولویت ها و زمان • ارزش آفرینی • مهارت های مدیریتی • مربی گری کارکنان • مشارکت انتفاعی • ساخت یک سیستم خودکار ارائه خدمات • بهبود عملکرد و انظباط شخصی • استراتژی توسعه کسب و کارها

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست

سرفصل های آموزشی بازاریابی

بازاریابی محتوا

داستان این آموزش :

اینترنت و رسانه‌های نو، رفتار خریداران را تغییر داده‌اند. مشتریان تبلیغات مرسوم را نمی‌بینند و به فعالیت‌های بازاریابی واکنشی نشان نمی‌دهند. دیگر نمی‌توانید به مشتری امروز بفروشید. مشتری، خود باید بخرد. بازاریابی محتوا دریچه‌ای تازه برای جذب مخاطبانِ خسته از تبلیغات است. روشی است کارآمد که توجه افراد را به شما جلب میکند، شما را می‌شناساند و برایتان فروش بیشتری رقم می‌زند. در این روش از بازاریابی سازمان، به‌منظور جذب و دستیابی به مخاطبان، محتوایی ارزشمند، متناسب با شرایط فرهنگ، علایق مخاطب و… به صورت مستمر ایجاد و منتشر می‌کند، با هدف اینکه اعمال مشتریان تبدیل به رفتاری سودآور برای سازمان شود.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• چهارسطح نردبان مفاهیم • ارزیابی مخاطبان • ابزارهای تولیدمحتوا • بازاریابی محتوا و برندسازی • اندازه گیری تاثیر محتوا • کانال هی توزیع محتوا • فرآیند خلق محتوا • طراحی استراتژی محتوا • تولید محتواویروسی • منابع استخراج محتوا • مبانی بازاریابی محتوا • استراتژی بازاریابی محتوا

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
بازاریابی خدمات
خدمت

داستان آموزش :

به عنوان یک مصرف کننده، روزانه خدمات مختلفی دریافت می کنیم: استفاده از اتوبوس، استفاده از خدمات بانکی، مراجعه به پزشک، دادن لباس های کثیف به خشکشویی، کتابخانه ها و کافه تریا ها، مشاوره و حتی موسسه ای که در آن مشغول آموزش هستید. اما اکثرا هم ناراضی هستیم و این غر زدن ما به این خاطر است که منافعمان به طور کلی تامین نمی شود.
خریدارانی که برایشان کیفیت مقدم است جستجوی آن یک پیش فرض است. کیفیت در محصولات ملموس بسیار آسانتر است. اما در مورد خدمات چطور؟ شما می باید غذا را بچشید تا مزه آن را بفهمید و باید خدمات را تجربه کنید تا سطح خدمات را درک کنید. شما یک رستوران را به خاطر غذای لذیذ و خدمات عالی به خاطر می آورید و به همان نسبت ممکن است رستورانی را به خاطر غذای مزخرف و خدمات ضعیفش به خاطر آورید. خدمت کاری است که برای کسی و یا چیزی انجام می شود و بازاریابی آن برای افراد ملموس نیست و بحثی چالش بر انگیز است. پس به نحوی خدمات باید ارائه شود که فرد بتواند تجربه ای را کسب کند و جدایی از آن برایش سخت باشد.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• خدمت چیست؟ • رشد زنجیره های خدماتی و شبکه های امتیازی • پدیده بین المللی و جهانی شدن • بازاریابی خدمات در مقابل بازاریابی کالاهای فیزیکی • تفاوت اساسی بین کالا و خدمات • 8 عنصر مدیریت یکپارچه مدیریت خدمات • ارتباط بین بازاریابی خدمات، عملیات و منابع انسانی • شناخت فرایند خدمات • کانال های ارائه خدمات • شناخت مزایای خدماتی • خدمات متحرک • سیستم بازاریابی خدمت • سه سطح تماس مشتری • مشتری به عنوان همکار تامین کننده خدمت • مشتریان، اجرای خدماتی را چگونه ارزیابی می کنند؟ • فرآیند خرید خدمت • انتظارات مشتری چگونه شکل می گیرد؟ • کیفیت خدمات را مشتریان چگونه ارزیابی می کنند؟ • ابعاد 5 گانه ارزیابی خدمات • مدیریت روابط و ایجاد وفادارای در مشتری • بازاریابی رابطه • هدف گیری مشتریان خوب • برنامه وفاداری • جایگاه یابی و طراحی خدمات • ارزیابی کانال های مختلف خدماتی • قیمت و هزینه های خدمت • ابزار بازاریابان خدمت • تعادل بین تقاضا و امکانات عرضه

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
بازاریابی اینترنتی
web

سرفصل های آموزشی :

امپــراطوری های آنلاین وب ، کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک ایـران مانند : دیجـی کالا، نـت برگ، تخفیفان، ایسـام، بیپ تیونـز، متمـم و … چگونه شکل می گیرند و صاحب درآمد های نجومی می شوند؟
استراتژی ها، تاکتیک ها و ابزار کسب درآمد از طریق اینترنت و فضای مجازی آمــوزش قــدم به قــدم راه‌انـدازی یک وب ســایت و کسـب درآمــد از آن بدون داشتن هیچگونه تجربه فنی در زمینه سایت!به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از ایرنا، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و بر اساس آمار رسمی بانک مرکزی ، میزان خرید و پرداخت اینترنتی در ایران طی سال جاری با رشد ۲۲۹ درصدی نسبت به سال گذشته ، حدود ۵۰۰ هزار میلیارد ریال بوده است و نزدیک به ۱۴ میلیون مرسوله در بخش خرید و فروش اینترنتی توسط شرکت پست برای سفارشات کسب و کار اینترنتی جابه جا شده است.
ضریب نفوذ اینترنت با احتساب ۶۱ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۲۹ کاربر به دست آمده است حدود ۳/۸۲ % اعلام شده است که ۵ استان تهران، مازندران، قم، اصفهان و خوزستان دارای بیشترین ضریب نفوذ اینترنت در کشور هستند..


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• راه اندازی وب سایت • 21 استرتژی های بازاریابی اینترنتی • ساخت وب سایت با وردپرس • چرا کسب و کار تبلیغات از وب سایت فروش ندارند؟ • ساخت صفحه فرود • ایمیل مارکتینگ • پیگیری آنلاین علاقه مندان • سیستم های خودکار ارسال ایمیل • اشتباهات رایج در بازاریابی با ایمیل • بازاریابی با موبایل • بازاریابی با پیامک • نسل جدید بازاریابی موبایل • پرمخاطب ترین سیستم عامل های موبایل • چگونه QR Code را تولید کنیم؟ • کاربردهای QR Code • نرم افزار مدیریت محتوا • سئو و بهینه سازی سایت • رسیدن به تنایج اول در گوگل • انتخاب کلید واژه ها • بهینه سازی عکس ها • هرم بهینه سازی • تولید محتوای عالی • لینک سازی • بازاریابی شبکه های اجتماعی • آهنربای علاقه مندان • ارزشمندترین دارایی سایت!! • محصول رد نشدنی • ایده های روانشناسی پرفروش کردن سایت • بالا بردن ارزش های اجتماعی وب سایت • ارزش ماهیانه شما برای مشتری

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
بازاریابی صنعتی
صنعتی

داستان آموزش :

آنچه بازاری را از بازار دیگر متمایز می سازد خریدار مورد نظر و استفاده ی خریدار محصول می باشد
دبازاریابی صنعتی و یا شرکتی خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالا و خدمات است که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را محقق می سازد. در اصل بازاریابی صنعتی فرایندی است که در آن به نیاز ها و خواسته های مشتریان مشتری توجه می شود، بدین معنا که مصرف کننده شرکتی یا سازمانی محصول را برای نیاز مشتریانش خریداری می کند.
خرید در بازارشرکتی (صنعتی) بیشتر بر اساس منطق است تا اجناس پس باید روال منطقی را را بازاریابان صنعتی مورد توجه قرار دهند و درک قاطعی از این نکته داشته باشند که چطور با ابزارها و تکنیک های بازاریابی سنتی و تلفیق با بازاریابی مدرن هم از فرصت ها استفاده کنند و هم بر چالش ها فائق پایند.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• توسعه بازار ها و خدمات صنعتی • تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی در صنعت و تجارت • مخاطب شناسی و روان شناسی مخاطب در بازارهای صنعتی • مفهوم پایه آمیخته بازاریابی تطبیق آن با بازاریابی صنعتی • جایگاه بازارهای صنعتی • مهارت های یک بازاریاب صنعتی • برنامه ریزی و تکنیک های بازاریابی صنعتی • کانال های توزیع صنعتی و تدارکات بازاریابی • بررسی اصول قیمت گذاری و مدیریت قیمت ها در بازار • بررسی عوامل موثر بر قیمت و نحوه تعامل با محیط رقابتی • ارزیابی و کنترل بازاریابی • مدیریت ارتباط با مشتری • استراتژی های رقابتی در برنامه بازاریابی • ماتریس نیاز / مشتری در بازار • مفهوم ارزش در بازار صنعتی • درک رفتار خریداران صنعتی و سازمانی • بخش بندی و تعیین هدف و جایگاه یابی • نقش ادبیات تبلیغ در بازاریابی صنعتی • جایگاه خلاقیت و نوآوری در تدوین برنامه بازاریابی • بررسی بازاریابی مستقیم و بازاریابی تعاملی

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
تدوین برنامه بازاریابی

داستان این آموزش :

بازاریابی درک این مطلب است که مشتریان دقیقا چه می خواهند و تلاش برای رساندن آنها، با هزینه ای که مایل به پرداخت آن هستند و قیمتی که سود قابل قبولی برای شما به همراه آورد. بازاریابی چیزی بیش از سعی در فروش است، که بر نحوه رفتار شما با خود ، مدیریت اقدامات ، انجام پروژه ها ، انجام خدمات برای مشتریان و برقراری روابط ، تاثیر خواهد گذاشت. مشتریان شما به دنبال نظراتی هستند که می تواند به آنها کمک کند، آنها نسبت به تبلیغات و پیام های تکراری واکسینه شده اند.بنابراین برنامه بازاریابی را باید به گونه ای طراحی کرد که به آنها در حل موارد ضروری و اساسی کمک کند. مشکل اساسی در بازاریابی این است که اصول و رموز آن خیلی بدیهی می باشد اما بسیاری از مدیران آن ، چشم پوشی می کنند. و افراد فریب سادگی آن را می خورند. یک برنامه بازاریابی توانمند باید بر این پایه استوار باشد که امروز کجا هستید و آینده می خواهیدکجا باشید.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• شناسایی جایگاه شرکت • شرح نقاط قوت و ضعف • شناسایی رقبا و بررسی تفاوت ها • توصیف مشتریان کنونی و شناسایی مشتریان بالقوه • شناسایی نیازهای مشتریان • ارزیابی اندازه خواسته ها و رضایت مشتری • حضور هدفند در بازار با گردآوری اطلاعات مشتری • بررسی اندازه بازار و تعیین بازار هدف • گزینش ابزارهای بازاریابی برای رسیدن به اهداف • شناسایی منابع مورد نیاز • بازنگری برنامه ها • بررسی راهکارهای ترویج فروش

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
بازاریابی عصبی

سرفصل های آموزشی :

آهنرباهای جادویی برای جلب توجه و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی ، بازاریابی و برندینگ
بازاریابی و تبلیغات بسیار سخت‌تر شده است رقبای شما آن قدر زیاد هستند که مدام حواس مشتریان را پرت می‌کنند. پیام‌های بازاریابی کمرنگ‌تر و توجه به تبلیغات، کمتر شده است. ما همیشه هوشیارانه خرید نمی کنیم جالب است بدانید ۹۵٪ از تصمیمات ما برای خرید یک کالا یا دریافت یک خدمت ناخودآگاه و تنها ۵٪ از تصمیمات ما خودآگاه هستند بنابراین آنچه مشتریان درباره سلیقه خود می گویند با خریدهای آنها سازگار نیست! این مردم نیستند که خرید می‌کنند مغز آن‌ها این کار را انجام می‌دهد. پس راه حل چیست؟ یکی از این راه‌های تاثیرگذار بازاریابی این است که به جای تمرکز بر محصولات و خدمات ، بر روی افرادی که از آنها استفاده می‌کنند تمرکز کنیم و این مهم توسط بازاریابی عصبی که علم جدید و جذابی است و به بررسی عملکرد مغز و استفاده از آن در بازاریابی می‌پردازد، صورت می پذیرد.بازاریابی عصبی تلفیق دو علم بازاریابی و عصب شناسی است که هدف از آن انتقال بهتر پیام های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است تا به کاهش بودجه بازاریابی و تبلیغات منجر گردد.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• بازاریابی عصبی، در مسیرتسخیر ذهن مشتریان چگونه دیگران را ترغیب به خرید کنیم؟ • کلیدهای فعال سازی مغز طی تاریخ همیشه ثابت بوده اند! • نقش سیستم فعال ساز شبکه ای مغز در شکل گیری برند • جایگاه یابی برند و مدل طبقه های ذهنی مخاطبان • تفاوت های کارکردی و تقسیم بندی مغز بر اساس افقی و عمودی • خاطره ها و برندها • چه چیزی مغز ما را در مواجهه با یک آگهی خاموش می کند؟ • راست و دروغ رفتار مشتریان در خرید • نقش یاخته های عصبی در شکل گیری تصویر دهنی • مکانیزم خلاقیت در کجای مغز شکل می گیرد؟ • حس حیرت، فروش به کمک حواس • بازاریابی عصب پایه و پیش بینی آینده • اثر نظاره‌گر و خرید • منطق و احساس در رفتار مصرف کننده

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست

سرفصل های آموزشی برندینگ

دوره تخصصی برندسازی شخصی

سرفصل های آموزشی :

هر کسی برندی دارد؛ این برند می تواند مثبت یا منفی باشد. خنثی هم که اساساً به چشم نمی آید. اما در اقتصادی که در آن توجه حرف اول را می زند، چگونه می خواهید ارتباطاتی به یاد ماندنی و معنادار برای خود رقم بزنید؟ با ساختن یک برند شخصی، می‌توانید در بازار شلوغ و پر رقابت امروز جایگاه مناسب خودتان را بیابید و با سرعت بیش‌تری پیش بروید. برندسازی شخصی، استراتژی رقابتی دنیای متخصصان ارشد و حرفه‌ای‌هاست. شما حتی اگر متخصص‌ترین فرد جهان در حرفه‌ی خود باشید تا وقتی افراد همکاران و مشتریانتان، برند شخصی شما را نشناسند، داشتن این تخصص برای شما منفعت خاصی به‌همراه نخواهد داشت. همه ما برندهای شخصی هستیم. برنامه های کاری ما ممکن است تفاوت داشته باشد، اما همگی به دنبال یک چیز هستیم. به رسمیت شناخته شدن، احترام، تاثیر گذار بودن ، موفقیت و یک حساب بانکی پُرپول از دستاوردهای برندسازی شخصی است.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• مدل کسب و کار شخصی و برند • نقش ارزش های پیشنهادی در برندسازی اشخاص • ارزش ذهنی و ارزش کاربری • دایره برتری برندسازی شخصی • اهمیت برندسازی شخصی • جایگاه یابی برند شخصی(آیا برند هستید؟) • ابزارها و وسایل در برندسازی شخصی • رسانه های انتقال مفهوم و شخصیت برند سازی شخصی • کمپین برندسازی • ساخت کانال های ارتباطی • تمایز در خدمات • ظاهر و سبک شما در رسانه های اجتماعی • فرق برندسازی با ادعا • ویژگی های برندسازی شخصی و تفاوت آن با برند کالا و سازمان • تاثیر متقابل برند شخصی و برند سازمان • تکنیک ها و مدل های برندسازی شخصی • رابطه برندسازی شخصی با فضایل • رویکردهای روانشناسی در برندسازی شخصی • تجربیات، دستاوردها و اهداف در برند شخصی • نگارش داستان برندشخصی

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
طراحی هویت برند

سرفصل های آموزشی :

هرچه شناخته شده تر باشید،کمتر رقابت می کنید.
امروزه هویت برند یک سرمایه قابل اندازه گیری در نمودارهای مالی بسیاری از شرکت هاست. این مردم هستند که برندها را می سازند، عاشق یک برند می شوند، به آن اعتماد و برتری اش را باور می کنند، انتخابش می کنند و به آن وفادار باقی می مانند. هویت برند یک دارایی و یک سرمایه است و مراحل برندینگ روند ساخت و پرداخت این هویت است. مهم نیست در کجای دنیا هستید، پرسش ها یکسان هستند: چه کسی هستید؟ چه کسی باید این را بداند؟ چگونه خواهند فهمید؟ چرا برایشان اهمیت دارد؟ اگر قصد دارید برندی داشته باشید که مردم درباره اش سخن بگویند، عاشقش باشند و انتخابش کنند، باید بتوانید پاسخی مناسب برای این پرسش ها داشته باشید. باید از الف تا ی برندینگ را به خوبی بدانید. هر سازمانی همانند انسان ها یک هویت دارد، هویت مجموعه از صفاتی است که در هر فرد با دیگری متفاوت است، هر برند مانند یک موجود زنده است که روزی به دنیا می آید و می خواهد که همیشه سالم بماند. هر روزه در اداره ی ثبت علامت های تجاری و حق اختراع، علائم تجاری بسیاری به ثبت می رسند اما پرسش اساسی این است که چه عواملی موجب برتری یکی از آنها بر دیگری می شود و چرا؟ ویژگی های اساسی هویت های برتر چیست؟ و چگونه تعریف می شود؟ اینجاست که سخن از ایده آل های هویت برند به میان می آید. چرا برخی کالاها و خدمات علیرغم شرایط کیفی و کمی مشابه از قیمت بالاتری از رقبا برخوردارند؟ چرا مردم از شب تا به صبح را برای خرید محصول جدید کمپانی اپل در صف های طولانی سر می کنند؟ چرا احساسات و تصور ما نسبت به بعضی از برندها قوی تر است ، دوره طراحی هویت برند مرجع کاملی برای پاسخگویی به این پرسش هاست.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• مفهوم برند و اهمیت مدیریت برند • کلیدهای فعالسازی مغز • خلق مدل کسب و کار نام تجاری • طراحی ارزش نام تجاری • مفهوم ارزش نام تجاری مبتنی بر نظر مشتریان • معرفی فرایند مدیریت استراتژیک برند • تاثیر تصویر ذهنی در شکل گیری ذهن مخاطب • سیر تکامل مفهوم برند در سازمان ها • بررسی برند سازی در سازمان های B2B،B2C و service محور • نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی • روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند • اثر شخصیت برند بر سه پیامد ارتباطی عمده (اعتماد، وفاداری و تعهد به برند) • جایگاه سازی برند • هویت بصری برند • هویت شنیداری برند (Sonic Identity) • شیوه های نام گذاری برند • شیوه های نام گذاری محصولات برند • روش های خلق آهنگ و موسیقی برند • هویت کلامی برند (Verbal Identity) • آموزش تهیه خلق شعار (Slogan) • نگارش متن و نوشتار (Copywriting)

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست

سرفصل های آموزشی تبلیغات

تدوین کمپین های تبلیغاتی
camp

داستان این آموزش :

ارزشمندترین منابع (زمان، مردم و پول) همیشه کمیاب ترین منابع هستند. زمان های کم و محدودی برای استفاده آن وجود دارد، همچنین به اندازه کافی افراد برای انجام کارها و یا پول کافی برای انجام دادن هر آنچه دوست داشتید انجام دهید وجود ندارد. مواردی که برای انجام و اجرا در نظر گرفته اید از آنچه شما فکر می کرده اید بیشتر زمان و هزینه می برند. برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی کمک می کند تا این منابع محدود را به طور موثری هدف قرار دهید. اما مهم ترین قانون در مورد برنامه کمپینِ تبلیغاتی این است که حتما باید نوشته شود و اینکه ما با توجه حدس های ذهنی خود بخواهیم در سازمانمان به اجرای یک برنامه تبلیغاتی بپردازیم، روشی است ابتدایی که در ۹۹ درصد سازمانها اتفاق می افتد. شما قبل از اینکه برنامه را شروع کنید باید بدانید می خواهید به کجا و به چه عددی برسید. کمپین های تبلیغاتی متناسب با نیازهای مشتریان نوع محصول یا خدمت، چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت سازمان برنامه ریزی و در بازه های زمانی خاص اجرا می شوند و یادگیری این روش ها به شما کمک می کند تا منابع سازمانی تان را بهینه تر مصرف کنید و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری داشته باشید..


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• جایگاه تبلیغات در بازاریابی • استراتژی تبلیغات • اصول تبلیغات موثر • مزیت رقابتی تبلیغات • شناسایی ابزار نوین تبلیغات • تکنیک های تبلیغات • استراتژی طراحی پیام • استفاده بهینه از منابع سمعی و بصری • تخصیص منابع و بودجه بندی • روش های محاسبه ثمر بخشی در تبلیغات

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
تبلیغ نویسی پیشرفته

داستان این آموزش :

این کلمات هستند که می فروشند یک متن خوب می تواند با شما ارتباط برقرار کند و یا شمارا بخنداند و یا به گریه بیاندازد، مردم اگر نوشته شما را نخوانده باشند، چیزی را به خاطر نمی آورند و اگر شما را بخاطر نیاورند ، به یقین محصولتان را نخواهند خرید . کپی رایتیگ و یا نگارش متون تبلیغاتی همان استفاده اثرگذار و درست از کلمات و عناوین مناسب برای جذب مخاطبان است که نیازمند ادبیات خاصی است. اگر مخاطبان تبلیغ شما در هر رسانه ای در پنج ثانیه نخست چیزی نظرشان را جلب نکند دیگر به آن توجهی نمی کنند، چرا که عنوان مهمترین عامل یک متن تبلیغاتی است که 90 درصد تاثیر یک آگهی محسوب می شود .


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• فرق تبلیغ نویسی معمولی و پیشرفته • چند ایده پیشرفته و جدید • توهم برتری و روش استفاده از آن • درگیر کردن قبل از خرید • مقایسه نسبی • ارزان به جای رایگان • ایجاد ارزش اجتماعی • پیشنهاد های یک بار در عمر • دشمن مشترک • تغییر ساختارنوشتاری • ایجاد پیشفرض • ساخت دستورات پنهان • ایجاد هیجان • ایجاد اعتبار • تغییر ذهنیت • پیشنهادات ردنشدنی • کار عملی ساخت یک تبلیغ

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
برنامه ریزی رسانه
mediaa

داستان آموزش :

یک برنامه رسانه ای خوب کارایی را افزایش می دهد.
.
حدود 80 سال پیش اولین آگهی مطبوعاتی در روزنامه های ایران درج شدند و از همان زمان رسانه و تبلیغات در کسب و کارها جای پیدا کرد. توسعه روز افزون تبلیغات در دنیای امروز، خرید و فروش زمان و فضای رسانه ها و همچنین برنامه ریزی برای آنها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است.
در یک مبارزه ی تبلیغاتی، رسانه ها 80 تا 85 درصد بودجه تبلیغاتی را به خود اختصاص می دهند. بودجه ی باقیمانده صرف تحقیقات، طراحی پیام، تولید، ارزیابی و سود آژانس می شود. بنابراین، انتخاب درست رسانه ها و برنامه ریزی صحیح برای آنها بیش از همه ی تصمیمات در اثر بخشی بودجه ی تبلیغات اهمیت دارد.یک برنامه ی رسانه ای خوب مسجل می کند که تبلیغات قطعا در جایی و زمانی پخش خواهد شد که مدیران شرکت و یا افراد موردنظر شما نیز آن را ببینند.
. تبلیغات برای کسب موفقیت نیاز به رسانه ها دارند مخصوصا که بطور روزمره در حال تغییر هستند هر تبلیغی برای انتشار در رسانه نیاز به پیامی دارد که این پیام با استراتژی صحیحی باید در رسانه منتشر شود، بدین معنا که پیام تبلیغاتی در زمانی مناسب و در وضعیتی صحیح، مخاطبان متناسب با آن رسانه را به سوی خود جذب کند. یکی از مهترین کارهایی که یک برنامه رسانه ای انجام می دهد این است: از تداخل پخش تبلیغات به میزان زیاد، ناکارا و تکرار شدن آن و از همه مهمتر به هدر رفتن بودجه جلوگیری می کند. .


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• چرا رسانه حائز اهمیت است؟ • رسانه ها و ویژگی های آنها • زبان رسانه • برنامه ریزی رسانه • مخاطبان رسانه ها • فصل بندی و زمانبندی • ارزیابی برنامه رسانه • اهداف ارتباطی رسانه • آنچه برای اجرای برنامه رسانه ها مورد نیاز است؟

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست
روش های ارائه خدمات مشاوره

داستان آموزش :

مشاوره چیست و مشاور کیست؟
بسیاری افراد هستند که تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار می دهند و اما روش های ارائه ی آنها را نمی دانند و یا حتی اگر می دانند هم روزی با این موضوع روبه رو می شود که تمامی مسائل شرکتشان بهم ریخته است. شرکتی که بخش بزرگی از فعالیت هایتان بر آن متمرکز بوده و بیش ترین سهم را در سودآوری شرکتتان را دارا بود، به وسیله ی شرکت رقیب خریداری می شود و بعد از این اتفاق بدین می اندیشند که چگونه خدمات بهتری را ارائه دهند و باازاریابی اشان به چه نحوی باشد و آیا قیمت گذاری به درستی انجام شده است؟
یک مشاور خوب پیش از هرچیزی جایگاهی برای خود در ذهن مخاطب می سازد و راه کسب درآمد خود را و رشد تجارتش را می یابد.


امکان برگزاری دوره برای :

انجمن ها و اتحادیه های صنفی
دوره های درون سازمانی
کارگاه های آموزشی همایش ها و نمایشگاه ها
دانشکده های تخصصی بازاریابی ، مدیریت
آموزشگاه ها و موسسات تخصصی مدیریت


سرفصل های آموزشی :

• مشاور چیست؟ • لایه های یادگیری • 10 مزیت مشاوره • متخصص یا مشاور • 4 تیپ شخصیتی • خصوصیات مشاور خوب • انواع مشاوره • مدل های مشاوره • 4 زمینه پولساز • نبایدهای مشاوره • متمایز کردن خدمات مشاوره • بازاریابی مشاوره • بازاریابی مشاوران معروف • جایگاه سازی پیش از مشاوره • قیمت گذاری • رشد کسب و کار مشاوره

مدت زمان پیشنهادی : 4 الی 8 ساعت
تعداد شرکت کنندگان : 12 الی 20 نفر

فرم درخواست

نظر برخی از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی و همایش ها

مدرس این دوره های آموزشی چه کسی است؟

حسین طاهری،مربی و مدرس این دوره ها است که تجربه های شخصی و دیگر سازمانهای تبلیغاتی را ارائه خواهد نمود. او تاکنون 40 نفر از برترین های جهان در حوزه تبلیغات ، بازاریابی و برند را به ایران دعوت کرده است و ضمن برگزاری همایش های آموزشی و مشاوره های خصوصی ، همکاری نزدیکی در جهت انتقال و واردات این دانش تخصصی به کشور با متخصصان صاحب نام جهان دارد، که از جمله می توان به باب پریتچارد، مرد بازاریابی جهان، ریچارد دنی ، اسطوره فروش قرن از نگاه نشریه تایم، مایکل لندر ، رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و بسیاری از صاحبنظران دیگر اشاره نمود.

او تا کنون در چندین همایش که آخرین آن به همراه سخنران خارجی مایکل لیندر برنده جایزه بهترین سخنران اروپا در تهران، اصفهان و شیراز سخنرانی داشته است در میان آنها می توان به کارگاه های آموزشی ایشان تحت عنوان "از صفر تا صد کسب و کارآنلاین و بازاریابی دیجیتال" ، "کمپین تبلیغاتی" و "تجاری سازی وب سایت" و "همچنین رشد و تعالی کسب و کارهای تبلیغاتی" اشاره کرد

او همچنین مدیرعامل آژانس تبلیغاتی 128 و عضو شورای سیاست گذاری سایت ibazaryabi.com یکی از سایت های پربازدید و معتبر در حوزه بازاریابی در ایران است و تجربه مشاوره به بیش از 300 شرکت فعال صنعتی و تجاری کشور را در طول 14 سال سابقه فعالیت حرفه ای، در کارنامه خود دارد. وی تاکنون مدیر اجرایی و دبیر علمی بيش از23 کنفرانس مطرح تخصصی و بين المللی در ايران است و به عنوان کارشناس بازاریابی و تبلیغات در رادیو اقتصاد به طرح موضوعات و پاسخ به سوالات علاقمندان به موضوعات فوق می پردازد.

قسمت سیزدهم برنامه کلید با موضوع ایده ها، دیده ها و پدیده های کسب و کار به زندگی شخصی و کاری وی پرداخت ، یکی از پربازدیدترین ویدئوهای آپارت بود و ظرف سه روز پس از انتشار به عنوان پیشنهادات سایت در صفحه اول آپارت قرار گرفت و با حضور او در این برنامه، موضوعاتی از قبیل : چرا استراتژی توسعه برند دیجی کالا شکست می خورد؟ چرا کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذشته را ندارند؟ سه استراتژی که در آینده می توند قفل بازاریابی سازمانها را بگشاید چیست؟ چرا استارت آپ ها حساب بانکی میلیونی ندارند؟ و ... بود که در یک مصاحبه بحث برانگیز و پرچالش به سوالات آرش سروری پاسخ داده شد. در ادامه این ویدئو تماشا کنید:

 

فرم درخواست دوره ها و کارگاه های آموزشی

چنانچه تمایل به برگزاری دوره های آموزشی دارید فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید .
  • بصورت تقریبی
حسین طاهری
حسین طاهری
من همیشه در حال یادگیری ام و و همه آنچه را که تاکنون آموخته و تجربه کرده ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت . این رسالت شخصی ام است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 29 بهمن ماه
اتاق بازرگانی و آژانس تبلیغاتی هورنو