نگارش متن تبلیغاتی

بله! شما می‌توانید بنویسید… درست است! هیچ‌کس به‌اندازه شما، فضای کسب‌وکار، تجارت، بازار و فضای ذهنی مشتریانتان را نمی‌شناسد، اما نگارش متن تبلیغاتی برای معرفی هدفمندتر و باکیفیت بهتر ارتباطی، هنر و تجربه خود را می‌خواهد و می‌تواند در وقت، پولتان صرفه‌جویی نموده و دغدغه‌های شمارا برای این بخش کم کند. استفاده از یک متن و تیتر خوب در مواد تبلیغی و ابزار بازاریابی شما می‌تواند نرخ مراجعه بیشتر و فروش بیشتری برای شما بسازد، بازدید بیشتری برای وب سایتتان به همراه داشته باشد و بودجه‌هایی که صرف چاپ تبلیغات چاپی و اجاره فضاهای محیطی می‌دهید را به سرانجام برساند. آری! این واژه‌ها هستند که سخن می‌گویند، ارتباط برقرار می‌کنند، جادو می‌کنند و در آخر می‌فروشند. معمولاً انسان‌ها به هر چیزی که سودمند، جدید و مفید باشد توجه می‌کنند. عقاید مخاطبان در اولین تجربه‌ها شکل می‌گیرد و باورهای همیشگی آنها می‌شوند، به همین دلیل به‌طورکلی یک بار بیشتر شانس ندارید تا کالا، شرکت یا کسب‌وکار خود را به‌درستی معرفی کنید. توجه مخاطبان به پیام شما موجب سودآوری شما از سرمایه‌گذاری در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات خواهد شد.

واژه‌هایی که طلا می‌آفرینند

چه چیزی گفتن و چگونه گفتن مسئله مهمی است که باید حل شود. برای افزایش قدرت ارتباطات در نگارش متون تبلیغاتی مؤثر، می‌بایست چیزی را که می‌خواهید بگویید از چگونه گفتن آن، جدا کنید. چیزی را که می‌خواهید بگویید، استراتژی پیام شماست و شیوه گفتن آن هنر کپی رایتینگ یا نحوه نوشتن متون تبلیغاتی است.

متن تبلیغاتی برای تجارت چه دستآوردی دارد؟

brand04

یکپارچگی محتوا

محتوای تبلیغی برای مخاطبان ذهنیت یکپارچه‌ای برای می‌سازد
brand06

ادبیات سازمانی مشترک

تیم شما دارای لحن و ادبیات منحصر سازمانی خواهند بود
brand02

افزایش نرخ بازدید

رسانه‌های تبلیغی، مشتریان بیشتری برای شما می‌فرستند
brand03

ارتباط بهتر با مشتریان

مخاطبانِ بازار هدف ، خدمات شما را بهتر درک خواهند کرد

راهنمای نگارش و چک لیست نوشتن متن تبلیغاتی

فایل pdf تخصصی راهنمای نگارش یک تیتر و متن تبلیغاتی پرفروش که می‌توانید بامطالعه آن ایده‌های خوبی دریافت کنید و متون تبلیغاتی مؤثرتری بنویسید

تیتر تبلیغ

گام اول: ارتباط با مخاطب

به‌طورمعمول، تعداد کسانی که فقط تیتر را می‌خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنه یک آگهی را می‌خوانند یا می‌شنوند. وقتی تیتر ارتباط برقرار کند معمولاً ۸۰ درصد کار انجام‌شده است و اگر همین تیتر نتواند در مشتری انگیزه ایجاد کند، ۸۰ درصد پول سرمایه‌گذار به هدر می‌رود.

بدنه آگهی

گام دوم: متقاعدسازی مخاطب

پس از برقراری ارتباط تیتر تبلیغ با مخاطبان، حالا نوبت نگارش متن بدنه تبلیغ است. این همان‌جایی است که دقیقاً مخاطبانی که احساس نیاز کرده و از طریق رسانه‌ها به تبلیغ شما توجه نشان داده‌اند، به دنبال سؤالات خود برای تصمیم‌گیری خرید خواهند بود. چگونه می‌خواهید آنها را متقاعد کنید که کالا و خدمات شما بهترین گزینه و بهینه‌ترین انتخابشان است؟ چطور اثبات می‌کنید و ضمانت می‌دهید که پس دریافت کالا و خدمات شما، سود و منفعت می‌برند؟

کاربرد متن تبلیغاتی در نقاط تماس برند

یکی از خدماتی که توسط حسین طاهری در بخش تبلیغات به‌صورت تخصصی ارائه می‌شود کپی رایتینگ یا نحوه نوشتن متن تبلیغاتی است که سرآغاز تمام ابزار رسانه‌ای و تولیدی در یک برنامه تبلیغاتی خواهد بود. ما برای طراحی اسلوگان یا شعار تبلیغاتی، متون نوشتاری بروشور و کاتالوگ، صفحات وب‌سایت، آگهی تلویزیونی و رادیویی، متن بیلبورد و رسانه‌های محیطی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یا حتی در سخنرانی‌ها و ارائه‌های فروش کالا یا خدمات نیازمند نوشتن متون تبلیغاتی هستیم.

تبلیغات رسانه‌ای

برای تیزر، کلیپ و فیلم تبلیغاتی خود، متن نریشتن ( گفته گوینده روی تصویر) می‌خواهید.

ارتباطات فروش

می‌خواهید در یک جلسه فروش و معرفی سازمان؛ یک ارائه قوی داشته باشید

طراحی آگهی تبلیغاتی

می‌خواهید یک آگهی اثربخش طراحی کنید تا برای شما بفروشد

رسانه‌های چاپی

نمی‌خواهید با کپی‌برداری از کاتالوگ و بروشور رقبا تمایز سازمانتان را از بین ببرید. نوشته‌هایی می‌خواهید که به بهترین نحو، شمارا در کاتالوگ، بروشور و… معرفی کند.

محتوای وب‌سایت

در صفحات وب‌سایتتان نمی‌دانید از چه روشی برای انتقال مطلب استفاده کنید و با کپی کردن اطلاعات سایت رقبا، ساده‌ترین راه را انتخاب می‌کنید.

رسانه‌های مکتوب

برای یک روزنامه، مجله تبلیغات انجام دهید و نیاز به متن آگهی یا تولید محتوای رپرتاژ آگهی دارید

شبکه‌های اجتماعی

برای یک روزنامه، مجله تبلیغات انجام دهید و نیاز به متن آگهی یا تولید محتوای رپرتاژ آگهی دارید

طراحی اسلوگان

از شعارهای تبلیغاتی تکراری اثری مثبت دریافت نکرده‌اید

ایمیل‌مارکتینگ

در صفحات وب‌سایتتان نمی‌دانید از چه روشی برای انتقال مطلب استفاده کنید و با کپی کردن اطلاعات سایت رقبا، ساده‌ترین راه را انتخاب می‌کنید.

صفحات فرود

در صفحات وب‌سایتتان نمی‌دانید از چه روشی برای انتقال مطلب استفاده کنید و با کپی کردن اطلاعات سایت رقبا، ساده‌ترین راه را انتخاب می‌کنید.

توضیحات محصول

برای یک روزنامه، مجله تبلیغات انجام دهید و نیاز به متن آگهی یا تولید محتوای رپرتاژ آگهی دارید

موبایل‌مارکتینگ

از شعارهای تبلیغاتی تکراری اثری مثبت دریافت نکرده‌اید

فرآیند ارائه خدمات نگارش متن تبلیغاتی

تکمیل فرم بریف

جلسه اتاق فکر و تولید کانسپ

نویسندگی و تولید محتوای متنی