نگارش متون تبلیغاتی

نگارش متن تبلیغاتی

واژه هایی که طلا می آفرینند

بله ! شما می توانید بنویسید...
درست است ! هیچ کس به اندازه شما، فضای کسب و کار ، تجارت، بازار و فضای ذهنی مشتریانتان را نمی شناسد، اما


نگارش متن تبلیغاتی برای معرفی هدفمندتر و با کیفیت بهتر ارتباطی، هنر و تجربه خود را می خواهد و می تواند در وقت، پول تان صرفه جویی نموده و دغدغه های شما را برای این بخش کم کند.استفاده از یک متن و تیتر خوب در مواد تبلیغی و ابزار بازاریابی شما می تواند نرخ مراجعه بیشتر و فروش بیشتری برای شما بسازد، بازدید بیشتری برای وب سایتتان به همراه داشته باشد و بودجه هایی که صرف چاپ تبلیغات چاپی و اجاره فضاهای محیطی می دهید را به سرانجام برساند.
آری!
این واژه ها هستند که سخن می گویند، ارتباط برقرار می کنند، جادو می کنند و در آخر می فروشند . معمولا انسان ها به هرچیزی که سودمند، جدید و مفید باشد توجه می کنند.عقاید مخاطبان در اولین تجربه ها شکل می گیرد و باور های همیشگی آنها می شوند، به همین دلیل به طور کلی یک بار بیشتر شانس ندارید تا کالا، شرکت یا کسب و کار خود را بدرستی معرفی کنید. توجه مخاطبان به پیام شما موجب سودآوری شما از سرمایه گذاری در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات خواهد شد.
 

چه چیزی گفتن و چگونه گفتن مساله مهمی است که باید حل شود. برای افزایش قدرت ارتباطات در نگارش متون تبلیغاتی موثر ، می بایست چیزی را که می خواهید بگویید از چگونه گفتن آن ، جدا کنید. چیزی را که می خواهید بگویید ، استراتژی پیام شماست و شیوه گفتن آن هنر کپی رایتینگ یا نحوه نوشتن متون تبلیغاتی است.

دیوید اُگیلوی . اسطوره تبلیغات

متن تبلیغاتی برای تجارت چه دستآوردی دارد؟

ارتباط بهتر با مشتریان

مخاطبانِ بازار هدف ، خدمات شما را بهتر درک خواهند کرد

افزایش نرخ بازدید

رسانه های تبلیغی ، مشتریان بیشتری برای شما می فرستند

جلب توجه بیشتر

پیام های تبلیغی شما مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کند

ادبیات سازمانی مشترک

تیم شما دارای لحن و ادبیات منحصر سازمانی خواهند بود

راهنمای نگارش و چک لیست

فایل pdf تخصصی راهنمای نگارش یک تیتر و متون تبلیغاتی پرفروش که می توانید با مطالعه آن ایده های خوبی دریافت کنید و متون تبلیغاتی موثرتری بنویسید

کاربرد متن تبلیغاتی در نقاط تماس برند

در چه موقعیت هایی می توانید از خدمات نگارش متن تبلیغاتی بهره مند شوید:


یکی از خدماتی که توسط حسین طاهری در بخش تبلیغات به صورت تخصصی ارائه می شود کپی رایتینگ یا نحوه نوشتن متن تبلیغاتی است که سرآغاز تمام ابزار رسانه ای و تولیدی در یک برنامه تبلیغاتی خواهد بود. ما برای طراحی اسلوگان یا شعار تبلیغاتی، متون نوشتاری بروشور و کاتالوگ، صفحات وب سایت، آگهی تلوزیونی و رادیویی، متن بیلبورد و رسانه های محیطی، فعالیت در شبکه های اجتماعی یا حتی در سخنرانی ها و ارائه های فروش کالا یا خدمات نیازمند نوشتن متون تبلیغاتی هستیم.

h01

طراحی آگهی تبلیغاتی

می خواهید یک آگهی اثر بخش طراحی کنید تا برای شما بفروشد
h07

ارتباطات فروش

می خواهید در یک جلسه فروش ومعرفی سازمان ؛ یک ارائه قوی داشته باشید
vb7

رسانه های چاپی

نمی خواهید با کپی برداری از کاتالوگ و بروشور رقبا تمایز سازمانتان را ازبین ببرید. نوشته هایی می خواهید که به بهترین نحو، شما را در کاتالوگ، بروشور و... معرفی کند.
vb06

رسانه های مکتوب

برای یک روزنامه، مجله تبلیغات انجام دهید و نیاز به متن آگهی یا تولید محتوای رپرتاژ آگهی دارید
vb01

محتوای وب سایت

در صفحات وب سایت تان نمی دانید از چه روشی برای انتقال مطلب استفاده کنید و با کپی کردن اطلاعات سایت رقبا در سایتان، ساده ترین راه را انتخاب می کنید.
vb04

تبلیغات رسانه ای

برای تیزر، کلیپ و فیلم تبلیغاتی خوت متن نریشتن( گفته گوینده در تصویر) می خواهید.
vb09

طراحی اسلوگان

از شعارهای تبلیغاتی تکراری اثری مثبت دریافت نکرده اید
vb08

شبکه های اجتماعی

از شعارهای تبلیغاتی تکراری اثری مثبت دریافت نکرده اید
vb05

موبایل مارکتینگ

از شعارهای تبلیغاتی تکراری اثری مثبت دریافت نکرده اید
vb10

ایمیل مارکتینگ

ایمیل های تبلیغاتی شما کارایی ، نرخ بازشدن و نرخ کلیک پایینی دارد

متون تبلیغاتی موثر دارای ساختار زیر هستند:

به طور معمول، تعدادکسانی که که فقط تیتر را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنه یک آگهی را می خوانند یا می شنوند.وقتی تیر ارتباط برقرار کند معمولا ۸۰ درصد کار انجام شده است و اگر همین تیتر نتواند در مشتری انگیزه ایجاد کند، ۸۰ درصد پول سرمایه گذار به هدر می رود.
پس از برقراری ارتباط تیتر تبلیغ با مخاطبان، حالا نوبت نگارش متن بدنه تبلیغ است. این همان جایی است که دقیقا مخاطبانی که احساس نیاز کرده و از طریق رسانه ها به تبلیغ شما توجه نشان داده اند، به دنبال سوالات خود برای تصمیم گیری خرید خواهند بود. چگونه می خواهید آنها را متقاعد کنید که کالا و خدمات شما بهترین گزینه و بهینه ترین انتخابشان است؟ چطور اثبات می کنید و ضمانت می دهید که پس دریافت کالا و خدمات شما، سود و منغعت می برند؟

فرآیند ارائه خدمات نگارش متن نبلیغاتی

ما برای کلیه ابزارها ور سانه های تبلیغاتی شما پیام ها و متن های درخواستی را تولید می کنیم
 
 

نگارش متون تبلیغاتی اساس محتوای ادبیات برند در یک فرآیند برندینگ است . در ادامه مصاحبه رادیویی حسین طاهری با موضوع نگارش متون تبلیغاتی در برندینگ را خواهید شنید که در آن به پنج کلیدی که در توسعه برند از وظایف یک متن تبلیغاتی و یا یک شعار تبلیغاتی می باشد ، اشاره خواهد شد :

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدهای
آموزشی برندسازی شخصی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم