خدمات و استراتژی بازاریابی محتوا


بازاریابی محتوا، آینده بازاریابی جهان


مهم این نیست که چه می گویید، آیا شنیده و دیده می شوید؟

بمباران اطلاعاتی که مدام به سمت مخاطبان سرازیر می شوند، هر کسی را از پا در می آورد.مراجعه کنندگان می خواهند «ببینند» چه چیزی برای گفتن دارید، نه اینکه بخوانند. بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید تا حس کنند برای تجارت با شما انگیزه دارند.

بازاریابی محتوا در حقیقت فرآیند تولید،انتشار، اطلاع‌رسانی و اشتراک‌گذاری محتوا است که باهدف جذب مشتری و افزایش رغبت وی به خرید و استفاده از محصول ایجاد می‌شود. این فرآیند برای تولید محتوا درنهایت افزایش درآمد ایجاد می‌کند. بازاریابی محتوا، فراهم کردن و به اشتراک گذاشتن محتوایی ارزشمند، برای جذب مشتری بالقوه، و تبدیل آن‌ها به مشتری، و درنهایت تبدیل مشتری به خریدار دائمی و وفادار است.

بازاریابی محتوا چه تاثیری در تجارت شما خواهد داشت

ایجاد وفاداری مشتریان
Customer Loyalty
افزایش نرخ مراجعه مخاطبان
Lead Generation
ساختن اعتماد قبل از خرید
Make Trust
افزایش فروش
Increased Sales

بازاریابی محتوا، خلق محتوا نیست، ارائه متفاوت محتوا های موجود با روشی نوآورانه است

قلمرو بازاریابی محتوا

به دلیل وجود مخاطبانی که یاد گرفته اند از کنار تبلیغات چگونه عبور کنند ، اغلب سازمان ها چه در بازارهای صنعتی ، بازارهای مصرفی و بازارهای دولتی از بازاریابی محتوا بهره می برند.


فرآیند اجرایی بازاریابی محتوا


عناصر و ابزار بازاریابی محتوا

همه ما می دانیم محتوا پادشاه است
اما اگر محتوای تولید شده خود را به صورت بی هدف و بدون بازده زمانی مشخص
در پست های وبلاگ روزانه ، وب سایت و یا رسانه های اجتماعی و یا هرجای دیگری پخش کنید
در اینصورت پادشاه خود را به دلقک تبدیل کرده اید.

چرا مردم معلمان را دوست دارند؟

ما نیازمند روش خاصی هستیم که بتواند بهتر ارتباط برقرار کند، پیام را راحت تر به مخاطب انتقال دهد و از همه مهمتر ما را به مشتریانی که بدنبالشان هستیم برساند. آنچه که در ادامه می شنوید مصاحبه زنده تلفنی با شبکه رادیویی اقتصاد است که با موضوع بازاریابی محتوا  صورت گرفته است.