سوالات کلیدی درانتخاب بازار هدف
سوالات کلیدی در انتخاب بازار هدف
خرداد ۱۴, ۱۳۹۵
انسجام در انتقال پیام برند
ایجاد انسجام در انتقال پیام برند
خرداد ۱۴, ۱۳۹۵
بازاریابی محتوایی

ما نیازمند روش خاصی هستیم که بتواند بهتر ارتباط برقرار کند،پیام را راحت تر به مخاطب برساند و از همه مهمتر ما را به آن شخصی که هم او و هم ما بدنبالش هستیم برساند،اینجاست که بازاریابی محتوا برای ما اهمیت پیدا می کند

آنچه که در ادامه می شنوید مصاحبه زنده تلفنی با برنامه ۹۸ ها شبکه رادیو اقتصاد است که با موضوع بازاریابی محتوا  صورت گرفته است


زمانی که در مورد آینده بازاریابی جهان صحبت می شود، چهار مشکل اساسی در ارتباط با آن وجود خواهد داشت که باید آنها را مورد بررسی قرار داد و نسبت به آنها شناخت پیدا کرد.

۱- در دنیای امروز مشکل اصلی برندها دیده شدن و شنیده شدن است.

۲- مخاطبان همیشه به دنبال اطلاعات خاص و کلیدی هستند تا در هنگام خرید و تصمیم گیری این اطلاعات به آنها کمک کند.

۳- رسانه ها تغییر کرده اند، به این معنی که در رسانه ها، تبادلات یکطرفه ای که در گذشته از طریق تبادلات محیطی یا تبادلات تلویزیونی و … با مخاطبان برقرار می شد، دیگر وجود نخواهد داشت و در دنیای امروز افراد خود به سمت رسانه ها خواهند رفت.

۴- وجود خلا ارتباطی در جامعه باعث شده است که افراد بیشتر به سمت شبکه های اجتماعی، که این شبکه ها دارای محتواهای زیادی هستند، اما بسیاری از این محتواها سالم و آموزنده نمی باشند و به مرور هم تکراری خواهند شد، جذب می شوند.

به منظور بررسی و رفع مشکلاتی که در آینده بازاریابی جهان پیش خواهد آمد، لازم و ضروری است که روشی طراحی کرد که به وسیله آن بتوان از یک طرف ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کرد و پیام خود را به بهترین شکل به آنها رساند و از طرف دیگر افرادی را که تمایل به همکاری با ما دارند و ما هم به دنبال آنها هستیم به ما برساند.

بنابراین به منظور رفع این مشکلات، در بسیاری از شرکت ها از روش بازاریابی محتوا استفاده می شود. در این روش می توان با استفاده از خلا ارتباط، خلا اگاهی و خلا آن چیزی که مردم، مخاطبان و مشتریان به آن نیاز دارند، به شکل گیری محتوایی پرداخت، که ارایه و اشاعه آن به افراد، منجر به جذب آنها و دریافت پیام کلیدی شرکت توسط این افراد خواهد شد.

در خیلی زمان ها تولید محتوا و بازاریابی محتوا، خلق محتوا نیست، بلکه ارایه متفاوت یک محتوا به منظور جذابیت بهتر و بیشتر می باشد.

به طور مثال اگر بخواهیم محتوایی به منظور رساندن پیام بیدار شدن از خواب در صبح زود تولید کنیم و انتشار دهیم، با توجه به این نکته که اغلب افراد نصیحت شدن را دوست نمی دارند، بنابراین لازم است که این محتوا به گونه ای طراحی شود که منجر به جذب افراد و دریافت پیام موردنظر توسط مخاطبان شود که در این صورت می توان محتوا را در قالب یک رنگ آمیزی به این شکل بیان کرد که؛ یکی از مهم ترین عادت های ثروتمندترین افراد دنیا، بیدارشدن آنها در ساعت ۶ صبح یا شب زود خوابیدن این افراد به منظور بیدار شدن در صبح زود می باشد.

نتیجه گیری:

نکته قابل توجه این لست که مهم ترین هدف بازاریابی، جذب مشتری و تبدیل آن به مشتری اصلی خود می باشد. به منظور رسیدن به این هدف مهم، لازم است محتوایی ارزشمند تولید کرد و به اشتراگ رایگان گذاشت. از طرف دیگر این محتوا باید با آن محصول یا خدماتی که به فروش می رسد، متناسب باشد تا بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

البته لازم به ذکر است که زمانی که محتوای خود را با افراد به اشتراک می گذاریم، در واقع به آنها آموزش می دهیم و چون افراد معلمان را دوست دارند، بنابراین ما را هم دوست خواهند داشت و در نتیجه سخن ما را گوش داده و در ذهن آنها بهتر می ماند.

حسین طاهری
حسین طاهری
من همیشه در حال یادگیری ام و و همه آنچه را که تاکنون آموخته و تجربه کرده ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت . این رسالت شخصی ام است.

پاسخ دهید

You have to agree to the comment policy.

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود فایل اسلایدهای حسین طاهری
همایش مدیریت عالی تجارت و کسب و کار
دانلود اسلایدهای همایش
فرصت‌های تجارت ساز
تجارت‌های فرصت ساز
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
دانلود اسلایدهای همایش
فروش حرفه ای
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم
سلام سلام ای بچه ها
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
Your Information will never be shared with any third party.
دانلود اسلایدهای همایش
همایش مدیران الماسی اصفهان
جهت دانلود فایل،لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
ماهم مثل شما از ایمیل‌های اسپم بیزاریم و اعتماد شمارا سرمایه خود میدانیم