با شما در ارتباط خواهم بود از طریق:


شماره تماس دفتر کارم 36611344-031

info@hosseintaheri.ir ارسال ایمیل


https://telegram.me/hosseintaheri128 کانال تلگرام


رّبات تگرام
https://telegram.me/Hosseintaheri_bot

فرم های درخواست همکاری

از طریق لینک های زیر می توانید درخواست جلسات مشاوره و همکاری در زمینه خدمات مورد نیاز خود را ارسال فرمایید.

فرم درخواست مشاوره

جهت دریافت مشاوره های تخصصی و حضوری در زمینه بهبود و رشد استراتژی های برندینگ ، بازاریابی و تبلیغات در سازمانتان ، فرم مربوط را از این لینک تکمیل فرمایید.

فرم خدمات آموزشی

جهت دعوت از حسین طاهری برای سخنرانی و برگزاری دوره درون سازمانی ، فرم را تکمیل نمایید.

ارتباط


[contact-form-7 id="73" title="Contact form"]

سوالات متداول بخش خدمات مشاوره

1مدت زمان مشاوره ساعتی و هزینه آن به چه صورت می باشد؟
مشاوره ساعتی به صورت یک جلسه 90 دقیقه ای صورت می گیرد و هزینه آن 000/800/9 ريال می باشد
2برای شروع چگونه هماهنگی های لازم را جهت جلسه مشاوره انجام دهیم؟

در ابتدا شما می بایست در منوی فرم ها ،فرم درخواست جلسه مشاوره را تکمیل نمایید و پس از آن فرم مشاوره را تکمیل و به آدرس [email protected] ارسال نمایید .پس از بررسی فرم شما همکاران من با شما تماس گرفته و زمان جلسه مشاوره را با شما هماهنگ می کنند.

3چه تعداد افراد می توانند در جلسه مشاوره حضور داشته باشند؟
با توجه به نوع موضوع جلسه مشاوره افرادی که در آن بحث می بایست حضور داشته باشند تعیین می شود.
4آیا قبل از حضور در جلسه مشاوره فرم مشاوره باید تکمیل شود؟

برای اینکه قبل از جلسه مشاوره تحقیقات و بررسی های لازم صورت پیرامون موضوع جلسه مشاوره صورت گیرد و ایده هایی که در جلسه به شما داده می شود ایده های کارآمدی باشد بایستی فرم پیش از جلسه مشاوره تکمیل و برای ما ارسال شده باشد

5چرا بسیاری از همکاران شما بدون اینکه هزینه ای دریافت کنند در جلسه مشاوره حاضر می شوند؟

از آنجایی که بای زمان شما ارزش قائل هستیم قبل از آنکه جلسه مشاوره صورت گیرد بررسی و تحقیقاتی درباره درخواست شما با توجه به فرمی که تکمیل کردید صورت می گیردتا مباحثی که در جلسه بیان می شود بررسی شده باشد

6آیا بعد از جلسه مشاوره فایل و برنامه ای از شما دریافت می کنیم؟

بعد از جلسه مشاوره باتوجه به نکاتی که در جلسه بیان می شود برنامه ای برای اجرای ایده هایی بیان شده به شما تحویل داده می شود همچین فایل صوتی جلسه و صورت جلسه مشاوره برای شما ارسال می گردد.

7چگونه می توانیم در مدت 90دقیقه از شما مشاوره کامل دریافت کنیم و نتیجه مطلوبی از جلسه داشته باشیم؟

قبل از آنکه جلسه مشاوره صورت گیرد به واسطه فرمی که شما برای ما ارسال کردید تحقیقات لازم درباره درخواست شما و سازمان شما انجام می شود تا مواردی که در جلسه مشاوره به شما پیشنهاد می شود به صورت کاملا بررسی شده و اجرایی باشد تا بتوان از زمان در نظر گرفته شده بیشترین استفاده ممکن را انجام داد.همچنین بعد از جلسه مشاوره فایلی برای شما ارسال می شود که شامل ایده ها و پیشنهاد هایی می اشد که به واسطه تحقیقات و جلسه مشاوره صورت گرفته است.

8مشاوره شما به چه صورت می باشد؟
مشاوره به صورت حضوری می باشد که یا در سازمان شما و یا در مجموعه ما تشکیل می گردد.

سوالات متداول بخش خدمات آموزشی

1روند درخواست سخنرانی برای همایش به چه صورت می باشد؟

ابتدا در سایت فرم درخواست را تکمیل می کنید، سپس همکاران ما با شما تماس حاصل می کنند، در غیر این صورت با 0313661144 تماس حاصل فرمایید

2سخنرانی چند دقیقه می باشد؟
سخنرانی در دو بخش 90 دقیقه ای می باشد
3هزینه سخنرانی چقدر است؟
هزینه برای دو بخش نود دقیقه ای 30،000،000 ریال می باشد
4نحوه ی پرداخت به چه صورت می باشد؟
پرداخت به صورت نقد و به صورت آنلاین پیش از برگزاری همایش انجام می پذیرد
5آشنایی با سخنران به چه صورت امکان پذیر است؟
بخش هایی از سخنرانی ها در سایت آپارات با نام ایشان قابل مشاهده است.
6موضوعات سخنرانی در چه زمینه ای می باشد؟
با توجه به درخواست برگزار کننده همایش موضوعات در زمینه ی کسب و کار می باشد
7چه تعهداتی را درخواست کننده همایش برعهده دارد؟

علاوه بر سالن و تمام وسایل مورد نیاز از جمله لپ تاپ و وسایل صوتی و ...، برگزار کننده همایش هزینه ی هتل و بلیط رفت و برگشت سخنران را نیز برعهده دارد

8آیا از جانب سخنران مدرکی اعطا می گردد؟
9آیا ابزار تبلیغات هم ارائه می گردد؟
در صورت نیاز به شما مشاوره داده می شود
10دوره های آموزشی درون سازمانی با چه عناوینی برگزار می گردد؟

دوره های آموزشی درون سازمانی که هدف توسعه و رشد کسب و کار شما می باشد با عناوین رشد و تعالی کسب وکار/ بوم کسب و کار و همچنین برنامه فروش و بازاریابی برگزار می شود

11مدت زمان موزش در هر کدام از دوره ها چند ساعت می باشد؟

دوره های آموزشی متفاوت ساعات مختلفی را به خود اختصاص می دهد که هرکدام به طور کامل در دوره ی آموزشی درخواستی شما توضیح داده شده است

12دوره های دورن سازمانی در کجا برگزار می گردد؟

این دوره ها با توجه به شرایط محیطی سازمان در مکان شما و یا در مکان در نظر گرفته شده از طرف مجموعه ما برگزار می گردد

13تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری دوره های درون سازمانی چیست؟

برای برگزاری دوره درون سازمانی نیاز به ویدئو پروژکتور، لپ تاپ و برنامه های وابسته از جمله پاور پونت و.. نیاز است و پیش از برگزاری چک لیستی از برگزاری دوره برای شما ارسال می گردد

14هزینه دوره براساس ساعت به چه میزان است؟
به ازای 90دقیقه، مبلغ 12،000،000 ریال دریافت می گردد
15چگونه می توانیم درخواست خود را جهت برگزاری دوره های درون سازمانی ثبت کنید؟

شما می توانید با مراجعه به قسمت فرمها ، فرم درخواست دوره های درون سازمانی را تکمیل نمایید تا فرم شما مورد بررسی قرارگیرد و همکاران من جهت هماهنگی با شما تماس بگیرند

16تعداد نفرات شرکت کننده در دوره های درون سازمانی چند نفر است؟

در هردوره تعداد نفرات حداکثر 5 نفر می باشد در صورت افزایش تعداد نفرات دوره براساس نفر ساعت محاسبه می گردد

17بعد از برگزاری این دوره چه چیزی نصیب مجموعه ی شما می شود؟

پیش از برگزاری جلسه فایل جلسه مورد نظر ارسال می گردد و بعد ازآن فایل صوتی جلسه برای شما ارسال می گردد.

شما می توانید کسب و کار خود را ارتقا دهید، بوم کسب و کار خود را تهیه کنید و با کمک آن فروش و سود مجموعه ی خود را ارتقا دهید

سوالات متداول

راهنمای نگارش و چک لیست تولید یک متن تبلیغاتی اثربخش
چگونه متون تبلیغاتی بنویسیم که توجه افراد را به خود جلب کند؟
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و اعتماد شما را سرمایه خود می دانیم
فقط یک کلیک تا دانلود فایل نمونه دکوپاژ تبلیغاتی
فقط یک کلیک تا دانلود فایل pdf اسلایدها
و کلید راهنمای چرخ زندگی
همایش 11 بهمن ماه تالار ادب اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 20 مرداد اصفهان
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 21 مرداد
تهران کتابخانه ملی
آیا بازار هدف خود را تعریف کرده اید؟
این فرم به شما کمک می کند تا تعریف بهتری از مخاطبان و بازار هدف خود داشته باشید
  • اطلاعات جمعیت شناختی
  • اطلاعات روان شناختی
  • جغرافیای بازار
  • تقسیم بندی شغلی و حرفه ای
  • ترجیحات سبک زندگی
  • سوالات کلیدی موقیت اجتماعی
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
الگوی تجزیه و تحلیل swot سازمان
این فرم 5 صفحه ای می تواند نقطه شروع خوبی برای تعین وضع موجود و تحلیل اولیه شروع فعالیت های بازاریابی شما باشد.
  • شناخت نقاط قوت
  • تحلیل و ارزیابی نقاط ضعف
  • بررسی فرصت های موجود در بازار
  • امکان شناخت و بررسی نقاط ضعف
  • خروجی شفاف از وضعیت موجود
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
طراحی پرسشنامه تحقیقات بازار
برای تعیین و ایجاد سوالات کلیدی پرسشنامه تحقیقات بازار می توانید از این فرم کاربردی استفاده کنید
  • شناختارزش های محصول
  • تحلیل قیمت گذاری
  • بررسی کانال های توزیع
  • روند برنامه های پیشبرد فروش
  • ارزیابی بازار هدف
*ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم بیزاریم
دریافت محتوای دومین دوره جامع متخصصان برتر تبلیغاتی
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت سوابق اجرایی و آموزشی حسین طاهری
فقط یک کلیک تا دونلود فایل
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش تبلیغات حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش تبلیغات
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش بازاریابی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش بازاریابی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش برندینگ حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش برندینگ
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت کاتالوگ دوره آموزش رشد و تعالی تجارت حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزش رشد و تعالی تجارت
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت برشور دوره صفرتا صد کسب و کار آنلاین
جزئیات کامل و سرفصل های کلیدی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
دریافت دوره ها و سرفصل های آموزشی حسین طاهری
جزئیات سرفصل های آموزشی
ما هم مثل شما از ایمیل های مزاحم و اسپم بیزاریم
همایش دیجیتال مارکتینگ
فقط یک کلیک تا نمایش فایل
آموزش راه اندازی سایت در 15 دقیقه با وردپرس همایش برهان
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود اینفو گرافیک برند
همایش استراتژی های رقابتی در صنعت تبلیغات
فرم ثبت اطلاعات مدعوین و میهمانان ویژه
ضمن عرض احترام، لطفا برای ثبت و اعلام حضور خود به عنوان میهمان در همایش
اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید.
حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی شما را تضمین می کنیم
فقط یک کلیک تا دانلود نمونه برنامه سالیانه توسعه بازار
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعد به حفط حریم خصوصی شما هستیم
مبانی کلیدی
تبلیغات موثر و هدفمند
تاثیرگذاری
استراتژی پیام خلاق
انتخاب هدفمند
رسانه های تبلیغاتی
درک مخاطب
تعریف مشخص بازار هدف
فقط یک کلیک تا دانلود
فایل های صوتی و اسلایدهای آموزشی جلسه صفر
پس از تکمیل اطلاعات بلافاصله به فایل دسترسی خواهید داشت
ما هم مثل شما از ایمیل های اسپم بیزاریم و متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستیم
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش همایش بهبود و توسعه پایدار کسب و کارهای الکترونیکی
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش جادوی بازاریابی اینترنتی و کارآفرینی آنلاین
فقط یک کلیک تا دانلود اسلایدهای همایش 29 بهمن ماه
اتاق بازرگانی و آژانس تبلیغاتی هورنو